Hallo iedereen, ik heb even raadt nodig van iemand.
Ik ben een jongen van 15 jaar (bijna 16) en heb een vriendin van 15 jaar, we hebben alweer een relatie en we knuffelen vaak met elkaar. Alleen nu is het ding dat ik gewoon toe ben om iets verder te gaan. Ik heb daar met haar over gesproken. Als antwoord krijg k dan dat ze het echt wil, mr ze is gewoon onzeker over haar lichaam. Ze is onzeker over dat ik haar naakt zie, maar toch zou ze wel verder willen gaan. Het enige wat haar tegenhoudt is haar onzekerheid (dit zijn haar woorden). Ze vind t wel goed als ik aan haar borsten zit (en dan heb k t over onder haar bh), ook vind ze t fijn als ik aan haar billen zit. Maar echt naar beneden (richting geslachtsdeel) gaan, dat durft ze niet, omdat ze onzeker is over haar uiterlijk. Ze heeft welis gezegd dat ik het rustig mag opbouwen, zodat ze een beetje aan het idee kan wennen dat ze zich niet onzeker hoeft te voelen over haar lichaam bij mij. Alleen ze wilt niet dat ik op dag 1 (met het proberen op te bouwen) al gelijk naar beneden ga en dat snap ik ook.
nu heb ik 2 vragen: Is het heel raar dat ik contstant gewoon opgewonden wordt, als ik alleen al met haar aan het knuffelen bent?
En ik vraag jullie om tips: Wat vinden meisjes fijn? Hoe kan ik verdergaan zonder gelijk naar beneden te gaan? Wat maakt meiden opgewonden en vonden ze fijn?
Ik wil wel duidelijk maken, dat ik luister naar haar en dat ik niks doe wat zij echt niet wil.
alvast heel erg bedankt iedereen!