Vraag

vriendengroep uit elkaar door sex spelletje

  • 28 October 2022
  • 0 reacties
  • 1349 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik had in de zomaar voor het eerst sex met me beste vriend ging eigenlijk beetje perongeluk want we waren beetje stond en dus je gaat er makkelijk in mee maar we deden met 4 man die durf of de waar heid op een boot want me vriend heeft ze eigen boot met een bed enzo rijke kut kind maar die doen durf of de waardheid je was zoioz gwoon de lul zeg maar dus was eerst moesten iedereen naakt gaan daarna deden we de rozen koeken spel  wel leuk opzich toen zij we betrapt door een man die daar aan het zwemmen was maar toen was het de echt werk (….) en was echt lekker maar sinds dien is de vrienden groep echt uit elkaar gevallen de eerst paar weken hebben paar mensen van de groepen nog wel is een keer geneukt af en toe. Gebeurt het ok maar iedereen komt niet meer naar buiten of de meest zijn bi geworden en (….) gebruiken dildo's.

Zeg maar de vrienden groep is gewoon kapot weet iemand hoe we dit kunnen fixen want we kennen elkaar al 10 jaar en ouders als vind dit echt zonder om dat een iemand wilde een speeltje spelen.

 

Delen van de tekst zijn verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

 

Anne - De Kindertelefoon

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer