Skip to main content
Vraag

Vrienden hun lul gezien, wat nu?

• October 4, 2026
  • 0 reacties
  • 86 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Dus gisteren heb ik gelogeerd met twee vrienden. Eentje lag bij mij in het tweepersoonsbed en de andere in een ander bed ernaast. We gingen toen helemaal aan elkaar zitten en op elkaar liggen, en die jongen in het andere bed deed ook mee. We zeiden de hele tijd “mag ik je raggen?”, maar we hielden onze kleding nog aan. Ik had wel het gevoel dat iedereen de ander zijn lul wilde zien, maar niemand durfde het echt te vragen. Het was de hele tijd bijna… en dan toch niet. We zeiden dat we gingen slapen, maar toen begonnen we weer met nepseks.

Uiteindelijk stelde iemand voor om spicy questions te doen. Toen zei ik dat we truth or dare moesten doen. We hadden alle drie pyjama’s aan, dus het ging steeds zo: iemand koos dare en deed zijn shirt uit, en dan deed iedereen het ook. Daarna de broek. Toen moest ik truth or dare vragen. De logische volgende stap was “doe je onderbroek uit”, dus dat zei ik. De ander zei toen: “Dan moeten jullie het ook doen.” Dus deden we alle drie onder de dekens onze onderbroek uit. Daarna was het de bedoeling dat we de dekens naar beneden zouden doen. Toen heb ik allebei hun lullen gezien, maar het was heel kort.

Volgende keer zou ik ze ook willen aftrekken enzo, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet vragen.