Skip to main content

Ik was laatst in een gebouw met school waar we iedere week oud papier op halen ik had een karretje vol papier en mijn vriend stond achter me en ik bukte voor over toen voelde ik zijn piemel tegen mijn kont aan ik vond dat lekker dus toen we weer in de lift waren stond ik in de lift en mijn vriend achter mij en hij had zijn riem los gedaan en heb met mijn hand in zijn onderbroek gespeeld en toen hadden we pauze van 15 minuten en toen zij hij kom naar wc ik was naar de wc gegaan en heb hem toen gekust en gepijpt, ik vind hem echt leuk maar weet niet of hij mij ook leuk vind

Groetjes van Kevin 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10:  Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan.

Ik zal er gewoon op terug gaan en zeggen wat vond je van de vorige keer?

Als hij zegt lekker ga vragen of hij kan logeren bij jou en dan kan je bijvoorbeeld om gaan kleden in je kamer dan ziet hij je naakt en dan vraag hem of hij mee wil onder de douche. Hoor je een ja ga eerst rustig beginnen te kletsen zet eventueel een muziekje op die jullie allebei leuk vinden stel jou ouders zijn thuis dan hoor ze het gekreun niet als jullie kreunen. Ik zeg wel haal glijmiddel en condooms op je maat en je vriend ook ik zal zeggen ga met z'n tweeën naar een seksshop in de buurt en vraag of ze een condoom meetlint hebben dan kan je eventueel als ze pashokjes hebben je vriend aftrekken en je zelf ook en meet dan de omtrek van hij/jou penis wil je weten welke maat je hebt kijk op Google voor de maat bij welke cm het hoort.

Groetjes

 

 

 

 


Reageer