Skip to main content

Hey iedereen ik ben jongen bi(15jaar heb een vriendje 17 jaar en hij wil een openrealtie toen ik vroeg wrm zei hij dat hij sex wilt met oudere jongens maar kan het zijn dat dit aan mij ligt of dat mijn penis te klein is (16.3cm) 3 vingers dik we hadden laatst trio met zijn beste vriend zijn penis was 18cm ik had de kleinste dus beslisten ze om mij te neuken en ik Kwam zoals altijd eerste daarna hebben hun elkaar nog hard genuekt. Mijn vriendje wil nu zijn vriend neuken alleen 

Zouden jullie vreemdgaan als je vriendje 16cm met iemand dat 18cm heeft?

Ligt dit aan mij? Voor meer uitleg bekijk eerdere topics

Wat zouden jullie doen?

Is men lul te klein?

Zou ik ook met iemand sex hebben

Hey iedereen ik ben jongen bi(15jaar heb een vriendje 17 jaar en hij wil een openrealtie toen ik vroeg wrm zei hij dat hij sex wilt met oudere jongens maar kan het zijn dat dit aan mij ligt of dat mijn penis te klein is (16.3cm) 3 vingers dik we hadden laatst trio met zijn beste vriend zijn penis was 18cm ik had de kleinste dus beslisten ze om mij te neuken en ik Kwam zoals altijd eerste daarna hebben hun elkaar nog hard genuekt. Mijn vriendje wil nu zijn vriend neuken alleen 

Zouden jullie vreemdgaan als je vriendje 16cm met iemand dat 18cm heeft? Nee

Ligt dit aan mij? Voor meer uitleg bekijk eerdere topics nee

Wat zouden jullie doen? Praten is de oplossing 

Is men lul te klein? Zeker niet ik wil hem wel 😉🍆

Zou ik ook met iemand sex hebben

 


Als je je hier niet fijn bij voelt hoor je dat te kunnen bespreken in een relatie, als hij zich daarmee niet kan aansluiten en blijft doen wat jij niet fijn vindt zou ik weggaan.

 

je piemel is trouwens niet klein maar boven gemiddeld en het schilt maar ongeveer 2 cm dat voel je of zie je amper lijkt mij. Ik zou niet vreemdgaan op mijn vriend als dit het geval zou zijn

 

xx


Reageer