Vraag

Vriend vragen om mij te vingeren?

  • 22 January 2023
  • 10 reacties
  • 646 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hey hey, ik ben meisje van 13 jaar en wil graag dat mijn vriend me een keer gaat vingeren. Kan ik vragen of die dat wil of nie?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +19

ja dat kan je vragen

Reputatie 7
Badge +17

Hoi tuurlijk zou je gewoon kunnen vragen, net als je andere topic :) gaat vast goed komen !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

Hoi tuurlijk zou je gewoon kunnen vragen, net als je andere topic 🙂 gaat vast goed komen !

Groetjes liefs Julian X

straks vind hij het raar of ben ik bang voor

 

Reputatie 7
Badge +19

zal vast wel meevallen

Als je verder wil gaan met seks dingen dan kan je ook zelf aanleiding geven door hem te tongen, zijn pik aan te raken of zijn hand naar je kut toe te duwen. 

straks vind hij het raar of ben ik bang voor

 

Hi nou ik denk dat bijna elke jongen ervan droomt om deze vraag te krijgen van z’n lief. Dus gaat inderdaad vast goed komen xd. En als je er een beetje bang voor bent zeg je dat gewoon en ga je zelf met je hand mee. Dat begrijpt hij vast wel :)

Sjammetje xxxx

Ps jij bent de baas over je lijf. Dat respecteert een goeie jongen wel.

Reputatie 1
Badge

Hi nou ik denk dat bijna elke jongen ervan droomt om deze vraag te krijgen van z’n lief. Dus gaat inderdaad vast goed komen xd. En als je er een beetje bang voor bent zeg je dat gewoon en ga je zelf met je hand mee. Dat begrijpt hij vast wel :)

Sjammetje xxxx

Ps jij bent de baas over je lijf. Dat respecteert een goeie jongen wel.

okeee maar kijk ik ben zenuwachtig want wil het heel graag alleen ik weet nie of hij er aan toe is?

Reputatie 7
Badge +15

Hi nou ik denk dat bijna elke jongen ervan droomt om deze vraag te krijgen van z’n lief. Dus gaat inderdaad vast goed komen xd. En als je er een beetje bang voor bent zeg je dat gewoon en ga je zelf met je hand mee. Dat begrijpt hij vast wel :)

Sjammetje xxxx

Ps jij bent de baas over je lijf. Dat respecteert een goeie jongen wel.

okeee maar kijk ik ben zenuwachtig want wil het heel graag alleen ik weet nie of hij er aan toe is?

Vraag het hem… de enige manier om het écht te weten en zoa@Sjammetje  al zegt: waarschijnlijk is het echt zijn “droom” ‘!!!!!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

En mocht je het heel eng vinden, gewoon niet doen :) ben je bang dat hij iets gaat doen ?  Gewoon rustig met hem bespreken of als je bezig bent kijken hoe het gaat. Komt vast goed !

Sjammetje xxxx

Reputatie 1
Badge

En mocht je het heel eng vinden, gewoon niet doen 🙂 ben je bang dat hij iets gaat doen ?  Gewoon rustig met hem bespreken of als je bezig bent kijken hoe het gaat. Komt vast goed !

Sjammetje xxxx

okeeee tnxxxx

Reageer