Hey besties,
Ik ben een jongen van 14 jaar ...kwam 1/2 jaartje erachter dat ik ook aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht. Ik heb ook een vriendinnetje maar die weet dat niet . Dan ben ik biseksueel
Nu komt het ..ik val op ouder dus een man. Aub geen veroordeling hier is zoals het is. Ik ben getriggerd door de vriend van mijn moeder..zo'n lekkere fitness type. Hij loopt zo vaak naakt in huis..showing zijn mooie body mijn ma zei let op mijn dochter ze ziet jou zo wil geen praatjes komen op haar school . Dan lacht hij en ja wat dan nog jij doet dat toch ook !! .
Laats was hij op mijn kamer dus in zijn blote kont weer. Hij gaf me een tip jij kunt wel meer spieren hebben ga trainen met mij . Ik heb wat gewichten hier. Kleed je uit dan kan ik jou body checken. We stonden nu dus beide naakt. Voel mijn armen mijn lichaam je mag alles aanraken. Ik deed dat had nu de kans . 🫢 Ik kreeg een stijve ik werd geil van hem . Oh er is aantrekkingskracht is niet erg ik ben open-minded. Denk dat je bi bent ik voelde het al hoe je naar me kijkt. I don't care. Toen duwde hij me op bed zijn body op mijn body. Jij wilt dit toch.. zeg dat je dit wilt anders zeg stop. Ja ja ga door ik was zo geil geworden van hem. Zeg niks tegen jouw moeder anderd is de relatie naar de klote. Ik beloofde top secret. Het smaakt naar meer en ik voel niet misbruikt..ik maak gebruikt ha ha.