Skip to main content

Hey guys. Ik had een vraagje over een vriend van me.  Hij is 22 en valt op meiden van 12/14. Hij heeft ook wel al contact gehad met een aantal maar veel durfde niet verder. Nu zoekt hij weer contact. Iemand tips waar hij dat kan doen? Zijn hier genoeg geile jonge tieners namelijk😜

ik weet dat het niet goed is dat hij op zulke jonge meiden valt. Maar het is een vriend van me dus ik zeg er verder niks over en probeer hem alleen te helpen

Niks tips.

Het is onwettig, hij kan ervoor opgepakt en veroordeeld worden en in de gevangenis terechtkomen. 

En als jij hem helpt ben je medeplichtig. 

Ikzou als ik hem was maar naar meerderjarige meisje zoeken die er jong uitzien als hij zo op tieners valt.  Hij is ouder dan 18 en dus meerderjarig. Als hij sexuele handelingen uitvoert met een meerderjarig is hij strafbaar bezig. Dat is dus pedofilie en kan zo 3 tot 6 maanden de bak in

groetjes

Dit is niet oke dat jij er niks aan doet zorgt ervoor dat jij ook fout doet. Als je vriend sexuele dingen met minderjarige doet ga aub naar de politie en als hij dat niet doet probeer hem uitteleggen dat dit fout is. Op een dag kan hij gebruik maken van een jonger meisje en haar verkrachten en dan zit het op jou geweten omdat jij het had kunnen stoppen.

Alsjeblieft doe iets eraan

Reageer