Vraag

vriend propt hem zo erin

  • 25 June 2023
  • 30 reacties
  • 1823 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hallo , 

Ik zit met een probleempje : ik heb sinds enkele maanden  een vriendje .   hij blijft ook weleens slapen bij me maar nu komt het :  ik slaap 9  van de 10x naakt . en hij komt dan op mij liggen om te knuffelen etc . Maar op een gegeven moment prop hij zo z,n piemel in me zonder iets te zeggen wat bij mij erg pijn doet .

ik heb al een paar x gezegd dat hij dit niet mag  doen en ik dit niet wil .

wat kan ik nu het beste doen ?? 

 


30 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Dank je , gaat vanavond met nwe mama praten hierover..

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Dank je , gaat vanavond met nwe mama praten hierover..

 

strak plan. Nogmaals, het is gebeurd en je kan er niet omheen draaien. Dus het aan je moeder vertellen is inderdaad de beste zet. Fijne dag

 

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Anoniempje 15 ,

 

als je nu overtijd bent kun je zelf eerst ook nog een zwangerschapstest doen om te kijken of je echt zwanger bent of even langs de huisarts voor advies en dat die dan een testje doet.

 

Je kunt ook advies vragen aan een deskundige van Sense:

https://sense.info/nl/hulp-advies

 

Als je niet zwanger bent, lijkt jouw probleem voor nu dan opgelost en anders ontkom je er niet aan om het je moeder te vertellen, denk ik

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 5
Badge +5

Hallo TS hier ,

Ik heb gisteravond een zwangerschapstest gedaan en deze is negatief .  Wel heb ik het met nwe mama overgehad wat mij overkomen is en ze zei ook dat ik het uit moest maken met hem .  Wel heb ze gezegd dat ik spiraal moet nemen.  

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniempje 15,

 

fijn dat de zwangerschapstest negatief is. Staat er nog iets in de bijsluiter of het verstandig is om de zwangerschapstest nog een keertje te herhalen of kun je nu gewoon afwachten tot je menstruatie komt.

Ik vraag het, niet om jou onnodig bezorgd te maken, maar meer om jou nog meer zekerheid te kunnen geven.

 

Goed dat je er met je moeder over hebt gepraat en anticonceptie is altijd wel iets  om over na te denken.

Misschien is een spiraaltje wel de beste keuze voor jou, maar dat weet ik niet. Daar heb ik er te weinig verstand van. Je kunt het altijd even aan de huisarts of een andere deskundige vragen.

Ik denk dat het uitmaken ook de beste keus is en hopelijk leert jouw ex (to be)  er ook iets van.

Dankjewel voor jouw update.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer