Vraag

vriend propt hem zo erin

  • 25 June 2023
  • 30 reacties
  • 1825 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hallo , 

Ik zit met een probleempje : ik heb sinds enkele maanden  een vriendje .   hij blijft ook weleens slapen bij me maar nu komt het :  ik slaap 9  van de 10x naakt . en hij komt dan op mij liggen om te knuffelen etc . Maar op een gegeven moment prop hij zo z,n piemel in me zonder iets te zeggen wat bij mij erg pijn doet .

ik heb al een paar x gezegd dat hij dit niet mag  doen en ik dit niet wil .

wat kan ik nu het beste doen ?? 

 


30 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou aan hem duidelijk maken dat je dit echt niet oké vind en dat je er (nog) niet aan toe bent. Als hij echt om je geeft zal hij naar je luisteren. Anders is mijn advies om het uit te maken.

Succes 

Xx Niemandje

Hi, dit klinkt als ongewenste intimiteit of zelfs aanranding. Ik wil je niet ongerust maken of opstoken maar dit is echt niet oké.  Maak hem dat goed duidelijk en anders zou ik het idd uitmaken.  Klinkt hard maar zo mag hij niet met je omgaan. 

Sjammetje xxxxx

Als jij het al een paar keer hebt aangegeven en hij daar niet naar wil luisteren, vind ik het niet echt een geschikte jongen.  Alles in een relatie draait om vertrouwen en dat geeft hij je niet. . . Ik zou het nog 1x heel duidelijk zeggen en als daar niks mee gedaan gaat worden zou ik het uitmaken!

Als jij geen seks wil is het eigenlijk verkrachting en als jij wel seks wil met hem maar hij je  pijn doet door niet te wachten tot je nat genoeg bent of voorzichtig te zijn is dit ook niet oke en misbruikt hij je eigenlijk dan zou ik het onmiddellijk uitmaken je moet allebei genieten van seks.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi ik ben het eens met de anderen. Dit mag niet, hij moet jou 1000% respecteren en zich beheersen. En eiglk al niet eens zoiets willen zonder dat jij beslist of je dat wel wilt.  Ik vind dat iedereen de baas is over het eigen lichaam en met liefde en seks en wat je samen doet is een meisje wmb de leider. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +9

Die jongen is fout bezig, je hebt al gezegd dat je het ni wilt en dan doet hij het toch. Ik zou gewoon hem heel goed uitleggen dat je dit niet wilt voor de laatste keer. Als hij dat niet doet zou ik uit elkaar gaan of tenminste niet meer met elkaar logeren.

Seks moet leuk zijn voor beiden.  Als je vriendje je pijn doet en geen rekening met je houdt is het een sukkel. Ik zou maar eens serieus met hem in gesprek gaan. 

Reputatie 5
Badge +5

Heb drastisch besluit genomen en ga hem dumpen. 

Ik verdien beter .

Reputatie 3
Badge +3

@Anoniempje 15 ik ben blij dat je die keuze hebt gemaakt er zal iemand anders beter voor jouw zijn

Reputatie 7
Badge +7

@Anoniempje 15 Ik ben net als vragen antwoorder blij voor je dat je die keuze hebt gemaakt. Je verdient beter dan zo'n iemand:) 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +9

Heb drastisch besluit genomen en ga hem dumpen. 

Ik verdien beter .

Verstandige keuze. Mooi dat je zo denkt🥂

Inderdaad de beste keuze ben blij dat je dat hebt ingezien die jongen spoort echt niet als hij zoiets doet.

Reputatie 5
Badge +5

Maar ben bang dat ik weer zwanger ben aangezien hij ook in me is gekomen. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Maar ben bang dat ik weer zwanger ben aangezien hij ook in me is gekomen. 

 

Ik zou een zwangerschaps test halen als je menstruatie later is dan normaal. Was dat ook van hem? 

Reputatie 5
Badge +5

Ja , heb met niemand anders het bed gedeeld .

 

Reputatie 7
Badge +9

Ja , heb met niemand anders het bed gedeeld .

 

Wat vreselijk. Gellukkig heb je de keuze gemaakt. Als je ooit nog een partner krijgt heel goed je grensen aangeven dus. 

Reputatie 5
Badge +5

Ben er helemaal klaar mee met jongens. 

Reputatie 7
Badge +9

Ben er helemaal klaar mee met jongens. 

Jammer, ik moet wel zeggen dat niet alle jongens zo zijn hoor! Ik zou dat nooit doen. Maar als jij toch liever niet meer met jongens wilt omgaan is dat uiteindelijk jou keuze natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +17

Wat een zak arme turf is dat. Goed dat je hem gaat dumpen. Wat hij doet is gewoon aanranding.

Reputatie 7
Badge +9

Wat een zak arme turf is dat. Goed dat je hem gaat dumpen. Wat hij doet is gewoon aanranding.

Inderdaad, als je zoiets doet is er zoiezo iets goeds mis met je. Voor de rest hou ik het maar vriendelijk want anders kan ik zo niet meer terug op het forum. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniempje 15,

 

goed plan om hem te dumpen.

 

Hoe lang is het geleden dat je seks met hem hebt gehad? Seks waarvan jij denkt dat je misschien zwanger zou kunnen zijn?

 

Als het minder als 72 uur  of 120 uur geleden is, is er altijd nog een mogelijkheid om een morning-afterpil te nemen (er zijn verschillende soorten).

Lees er meer over op:

https://sense.info/nl/zwanger/morning-afterpil

 

Meer weten over wat je moet doen als je onveilig hebt gevreeën:

https://sense.info/nl/zwanger/onveilig-gevreeen-neem-actie

 

of stel jouw vraag hierover aan een deskundige van Sense:

https://sense.info/nl/hulp-advies

 

Je kunt natuurlijk ook de huisarts vragen.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Reputatie 5
Badge +5

Hallo Mickey mouse ,

Het is al een aantal weken geleden dat ik sex met hem heb gehad . Maar als hij in me kwam en klaar was gekomen bleef hij in me en trok niet terug . Net zo lang tot dat tie in slaap stand viel zeg maar .

Maar periode blijft weg en als ik dit vertel aan ouders dan ben ik bang dat ik aan spiraal moet . 

Ben even ten einde raad .

Reputatie 7
Badge +9

Hallo Mickey mouse ,

Het is al een aantal weken geleden dat ik sex met hem heb gehad . Maar als hij in me kwam en klaar was gekomen bleef hij in me en trok niet terug . Net zo lang tot dat tie in slaap stand viel zeg maar .

Maar periode blijft weg en als ik dit vertel aan ouders dan ben ik bang dat ik aan spiraal moet . 

Ben even ten einde raad .

Ik zou het wel aan je ouders vertellen en de hele situatie uitleggen, beter dat je boze ouders hebt dan dat je nu moeder wordt.

Maar hadden jullie dan geen anticonceptie middelen gebruikt? Condoom of aan de pil ofzo

Naja, niet dat dat nu nog uitmaakt. Wel een vreselijke situatie, ik hoop dat je er boven opkomt

Reputatie 5
Badge +5

Nee, hadden. Niets gebruikt . 

Reputatie 7
Badge +9

Nee, hadden. Niets gebruikt . 

Ah oké. Niet zo slim. Maar daar had je vast wel aan gedacht. Veel succes tenminste

Reageer