Vraag

vriend pijpen en trekken

  • 9 February 2021
  • 3 reacties
  • 2806 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben een jongen van 14 jaar, en ik was 10 toen ik met een jongen van de basisschool ging logeren en in bad ging bij hem, ik heb hem al vaker naakt gezien, dus het maakte niet echt uit. ik zag dat we beide hard waren en ineens raakte hij perongeluk mijn lul en voelde hij dat. ik wist op dat moment nog niet goed wat aftrekken was, maar hij deed het ineens bij mij!

ik werd er heel opgewonden van, en hij zei dat ik wat omhoog moest komen, dus dat deed ik en toen likte die mijn eikel. het was nog niet echt pijpen, al wou ik dat wel als ik er nu op terug kijk. ik trok hem toen ook af, en hij kreunde daardoor. 

toen we uit bad waren, waren we nog steeds opgewonden en waren we stijf. op zijn kamer moest ik op een bed liggen, en mn benen wijd doen. hij trok me af tot ik ineens een orgasme kreeg voor de allereerste keer.. natuurlijk nog zonder sperma. wat vinden jullie hiervan?


3 reacties

Badge

Hey alst dit echt is. 

Als je hier slecht bij voelt moet je naar de politie gaan. 

Als je er geen probleem mee hebt.

Moet je niks doen maar niet vertellen tegen je ouders denk ik. 

Met Vriendelijke Groeten 

Anoniem 

 

Reputatie 7
Badge +19

Eeehmmm… good for you! 

Anoniemkindje

Was de ander jongen ook 10 ? En als ik het goed lees had de ander best wel ervaring ? Vond je er toen zelf van ? Groetjes

Reageer