vriend pijpen

  • 27 December 2021
  • 12 reacties
  • 3176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

ben meisje 14 en heb een vriend en hebben t al vaker samen gedaan alleen hij heeft een grote dus weet niet hoe ik goed kan pijpen want als ik te ver ga moet ik kokhalzen, doe wel vaker aan zn ballen zitten en vind hij fijn.

iemand tips??!!

 


12 reacties

Reputatie 1
Badge

hey charissa

Kokhalzen is een normale, automatisch optredende reactie (reflex). Het is een nuttige beschermende functie van ons lichaam. Het voorkomt dat u zich verslikt of stikt in voorwerpen die te diep in uw keel komen. Door het kokhalzen kunt u zich ook misselijk voelen.

Groetjes

Ja klopt drm doe ik t niet veel, maar heb je tips om t lekker te laten voelen voor hem?

Badge

ik begrijp wat je zegt en ikweetgeennaam2021 heeft helemaal gelijk, maar 14 is een beetje jong moet ik zeggen, kijk, ik heb er niks op tegen en ik kan er ook vrij weinig mee doen, het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat jullie nog geen vaginale seks moeten proberen, want dat kan zonder condoom/gescheurde condoom nog fout aflopen, en geloof me, je wilt niet voor je 18e zwanger raken. Voor de verderest veel succes met pijpen enz. :)

als je wilt dat ie het lekker vind hou zijn penis dan een beetje dicht in je mond, een beetje zijn penis , en alleen het topje, dat vinden veel jongens wel lekker xd

 

groetjes, Sven xd

We hebben dat al gedaan heb zelf ook anticonceptie dus

Badge

ja anticonceptie is ook goed dan heb ik niks gezegd:)

Reputatie 1
Badge

charissa schrijft

Ja klopt drm doe ik t niet veel, maar heb je tips om t lekker te laten voelen voor hem?

 

​​​​​​Ik zal glijmiddel halen wel op water basis.

Dan smeer je dat over zijn lul en dan niet te veel eerst weinig beginnen en dan kan je pijpen.

​​​Dat voelt heel geil.

Groetjes

​​​

We slapen samen lepeltje lepeltje en doe dan zacht mn kont over z’n onderbroek dus hij is al erg geil. Heb wat tips nodig waar door hij t beter gaat kunnennvoelej ofz

Reputatie 1
Badge +1

Niet te diep doen dus en als hij dat wel wil pech voor Hem 

Badge

Hey,

ben meisje 14 en heb een vriend en hebben t al vaker samen gedaan alleen hij heeft een grote dus weet niet hoe ik goed kan pijpen want als ik te ver ga moet ik kokhalzen, doe wel vaker aan zn ballen zitten en vind hij fijn.

iemand tips??!!

 

Gwn zeggen dat je hem niet zo ver in je mond gaat doen, hij zal het echt wel begrijpen en alsnog willen dat je hem pijpt

Gewoon zeggen dat je het wilt maar niet helemaal. Ben zelf jongen en zal dat ook wel snappen

Badge

Niet te diep doen dus en als hij dat wel wil pech voor Hem 

legend 

Reputatie 5
Badge +3

De beste oplossing is om gewoon alleen zijn eikel in je mond te nemen en deze te verwennen door eraan te zuigen en langs het randje van zijn eikel te likken etc. Ondertussen houdt je een hand om zijn piemel en ga je hem tegelijk  rustig aftrekken, hierdoor komt hij niet te diep in je mond en zal hij het alsnog ontzettend lekker vinden!   Succes :)

Reageer