Skip to main content
Vraag

vriend pijpen

• April 29, 2026
  • 6 reacties
  • 779 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey,

ik ben een jongen van 15jaar en in ben bi. Ik ben benieuwd naar hoe de lul er uit ziet van een vriend en ik zou hem wel wille pijpen of aftrekken maar ik weet niet hoe ik het zou vragen, hij is voor zover ik weet gwn straight. kan iemand mij tips geven?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • April 29, 2026

probeer gewoon iets van een weddenschap en als als je niet wint spreek je af dat je hem moet pijpen of dat hij zijn piemel in je kont mag stoppen en verlies je dus expres, ik denk dat de meeste jongens wel  hun piemel gepijpt zouden willen hebben.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 30, 2026

probeer gewoon iets van een weddenschap en als als je niet wint spreek je af dat je hem moet pijpen of dat hij zijn piemel in je kont mag stoppen en verlies je dus expres, ik denk dat de meeste jongens wel  hun piemel gepijpt zouden willen hebben.

Dat zou moeilijk gaan want we spreke nooit af we zien elkaar alleen maar op school

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 1, 2026

dan zeg je toch gewoon een keer dat je wel een keer gepijpt wil worden en dan afwachten hoe hij hier op reageert en als hij dan zegt zou ik ook wel willen dan zeg je gewoon ik wil je wel pijpen op een grappige manier en dan  zegt hij misschien wel dat dat bluf is en dan doe je het gewoon als een soort weddenschap.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 1, 2026

Hey,

ik ben een jongen van 15jaar en in ben bi. Ik ben benieuwd naar hoe de lul er uit ziet van een vriend en ik zou hem wel wille pijpen of aftrekken maar ik weet niet hoe ik het zou vragen, hij is voor zover ik weet gwn straight. kan iemand mij tips geven?

ik ben zelf 14 en heb het al vaak genoeg gedaan met mijn beste vriend. ik ben Bi hij is straight. het gebeurd eigenlijk gewoon, en als je het een keer hebt gedaan dan gebeurd het steeds vaker. mijn tip: probeer een keer met hem te logeren, ga dan iets van een film kijken en kruip steeds dichter tegen hem aan. als je merkt dat hij het toe laat, probeer een signaal te geven (je lul recht leggen bijvoorbeeld). probeer subtiel te laten zien dat je hard bent. als hij dat door heeft word hij zelf ongetwijfeld ook hard. en gaan met die banaan. maar probeer echt op te letten dat hij zich er fijn bij voelt

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 3, 2026

@Secret028 

je vriend is straight dus die pijpt en trekt jouw piemel niet af jij alleen die van hem of niet. wil die vriend dan niet nog verder gaan met jouw en wat zou je daarvan vinden.

Forum|alt.badge.img

Naar mijn mening kan je ook experimenteren met vrienden zonder gevoelens zoals straight, bi of gay. Ik heb het zelf ook gedaan met een paar vrienden. Als jullie het beide willen proberen kan dat gewoon, er zijn zoveel jongens die het doen. Ik zou het wel stap voor stap doen, gelijk zeggen dat je wilt pijpen kan misschien een beetje raar binnenkomen.  Je moet langzaam ontdekken waar hij voor openstaat. Begin bijvoorbeeld over aftrekken, hoevaak doe je het enzovoort.