Vraag

vriend piemel gezien

  • 21 February 2024
  • 3 reacties
  • 557 Bekeken

Badge

Hallo ik was laatst aan het zwemmen met een vriend. Tijdens het zwemmen kwam ik er achter dat zijn zwembroek een beetje doorschijnend was, dus toen hij uit het water kwam kon je een beetje je z'n piemel zien, ik vond dat zelf wel geil. Later na het zwemmen gingen we afspoelen onder de douch en draaide hij zich even om maar snapte niet waarom, maar later toen we naar onze handdoek liepen zag ik dat hij een stijve had. Ik vond het zelf wel geil, maar ik zag dat hij wist dat hij een stijve had, want hij verstopte het snel achter z'n handdoek. Maar ik weet niet of hij weet dat ik zijn piemel heeft gezien. Ik vond het zelf best wel geil, maar ik weet niet of ik het hem moet vertellen.  Wat moet ik doen?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Gewoon een vraagje, ben je homo? Zo ja, weet hij dit van jou? Of andersom? Want als jullie allebei hetero zijn zou ik het beter niet vertellen. Tenzij je gevoelens voor hem hebt. 
 

Ik ben een meisje btw!

Reputatie 5
Badge +3

Hii,

Als het een vriend is, hoef je er niet perse iets op te zeggen. 

Als je dat wel wilt, ik weet niet wat je dan wil, kan je zeggen zovan:

Hee, weet je nog bij het zwembad?  Vlm was je wel een beetje geil… (wss ja)

En van die richting kan je alle kanten op. Vragen of hij wat wilt doen,  praten erover, enz.

Hoop dat het helpt! Laat je nog een vervolg horen?

 

Grtz, <3costaboy

Reputatie 5
Badge +3

Heey, aigan

@pipxc , je hoeft niet meteen gay te zijn als je een beetje geil wordvan hetzelfde gender. Ik ken iemand die hetero is, maar een naakte man wel lekker vind om naar te kijken….

Reageer