Vraag

Vriend overhalen om af te trekken

  • 15 August 2020
  • 4 reacties
  • 650 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo Allemaal,

Get is een lang verhaal, sorry, de vraag staat in vetgedrukte Letters aan het eind👍

Mijn online-vriendengroep  bestaat uit 2 vrienden. Voor dit verhaal heten ze even Jan en Piet. We verschillen steeds een half jaar in leeftijd: Jan is de jongste (12), Piet is de middelste (12, over anderhalve maand 13) en ik ben de oudste (13).

Het zijn echt mijn beste vrienden en de enige vriendengroep waarmee ik over seksuele shit kan praten.
 

Toen we vorig jaar een keer in een potje Fortnite zaten kwamen we ineens op het onderwerp: aftrekken, (toen was Jan trouwens 11 en Piet en ik 12). Nou Jan en ik zeggen volmondig ja, maar Piet zei: nee. Wij dus vragen waarom en dan zegt hij: ‘ik vind het nog vroeg’. Daar waren wij het niet helemaal mee eens maar we dachten wel: ‘het is zijn lichaam en we gaan hem niet forseren’.

Nu een jaar later en hij heeft het nog steeds nooit gedaan! En ik snap dat het nog wel spannend kan zijn, ik vind het de eerste keer ook spannend. Maar hij is wel bijna 13 en meestal zijn jongens dan al ervaren rukkers.

En om er nog even een schep bovenop te doen: binnenkort hebben we waarschijnlijk met z’n drieën een slaapfeestje, en natuurlijk gaan we dan over dat onderwerp beginnen, als is het perongeluk of expres.

Dus, heeft iemand tips om mijn 12,9 jaar oude beste vriend aan te sporen om het ten minste te proberen


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Is het nu 12,9 jaar oude vriendin of vriend, begrijp dat niet

Oh, sorry, het is een jongen. Een typefout

Reputatie 7
Badge +5

Als “Piet” het niet wil moet je hem ook niet opdringen. Zo verlies je jullie vriendschap. Misschien kun je met het slaapfeestje het wel doen met “Jan”  en dat hij dan eventueel toekijkt. En dat hij dan misschien van gedachte veranderd. Suc6

Als “Piet” het niet wil moet je hem ook niet opdringen. Zo verlies je jullie vriendschap. Misschien kun je met het slaapfeestje het wel doen met “Jan”  en dat hij dan eventueel toekijkt. En dat hij dan misschien van gedachte veranderd. Suc6

Thx🙏

Reageer