Vraag

vriend nemen

  • 13 February 2022
  • 3 reacties
  • 576 Bekeken

Ik wil dus een vriend nemen van mij als we afspreken gaan we altijd naakt trekken (niet elkaar) dus we zien elkaar dan ook gw helemaal naakt. Dus hoe moet ik dit vragen?


3 reacties

Ik zou er gewoon open over zijn, als je al samen naakt ligt kan je ook een beetje beginnen te voelen aan hem, maar je moet wel weten wanneer hij het ook prettig vind. Vragen kan nooit kwaad, misschien kan je zo een Friend With Benefit krijgen, wat kan leiden tot een relatie

Badge

Ik zou gewoon als je al naast elkaar zit tijdens aftrekken(als dit niet zo is zeggen kom is naast elkaar zitten tijdens aftrekken of zoiets) dan kan je langzaam met je ene hand als jullie aftrekken richting zijn lul en uitijndelink het vast pakke  en hem helpen aftrekken en kijk vooral naar zijn reactie

 

Ps: laat ons weten hoe het is gegaan

 

Badge

ik zou als jullie samen trekken gewoon met je hand aanrakingen doen bij hem en dan richting zijn lul gaan met je hand een beetje helpen met trekken of vragen vastvroren of tijdens en kijken of hij het wil en eventueel zeggen tegen hem van ik trek je wel af dan mag je da lijk ook bij mij doen als je wild of zo iets en dan kan je altijd nog uitlopen naar andere dingen als jullie dat willen succses

 

en laat ff weten hoe het afgelopen is 

 

Reageer