Vraag

vriend had stijve bij feestje

  • 8 October 2023
  • 13 reacties
  • 1956 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Mijn vriend gaf gister avond een feestje. En we waren Gwn aan het praten en hij had echt een punt omhoog staan in z’n broek. Dit zag ik. Moet ik erover beginnen en vragen Wrm hij een stijve had of gwn laten??


13 reacties

Reputatie 2
Badge

Gewoon lekker laten. 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik keek even op je profiel en zag dat je ook een jongen bent. Zoals je zelf weet, kunnen erecties random voorkomen en hoeven ze geen directe oorzaak te hebben. En het is best voor schut dat iemand zag dat je een harde had. Ohja en hij kan jou ook belachelijk maken om het feit dat je naar zn ding keek maar lol. Je snapt mn punt: niet over beginnen. 

Groetjes!!

Reputatie 2
Badge +1

Dank voor je reactie 

Reputatie 7
Badge +17

Gewoon laten idd. Het is heel normaal dat je als jongen random een stijve krijgt. Daar moet je verder niks achter zoeken.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Yes123,

Ik zou het gewoon laten, zoals je zelf ook weet kunnen erecties random voorkomen.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 2
Badge +1

Een van mijn vrienden vroeg vandaag aan de desbetreffende vriend of hij een stijve had zaterdag avond. Mijn vriend zij ja en toen vroeg hij Wrm hij een stijve had. Later in de volgende les vertelde m’n vriend dat hij een stijve had door mij en in de herfstvakantie wil logeren en dan samen aftrekken. Ik heb gezegd dat ik er op terugkom. Wat moet ik doen?

 

Reputatie 1
Badge

Een van mijn vrienden vroeg vandaag aan de desbetreffende vriend of hij een stijve had zaterdag avond. Mijn vriend zij ja en toen vroeg hij Wrm hij een stijve had. Later in de volgende les vertelde m’n vriend dat hij een stijve had door mij en in de herfstvakantie wil logeren en dan samen aftrekken. Ik heb gezegd dat ik er op terugkom. Wat moet ik doen?

 

Ligt eraan wil je het doen of niet? Zo ja dan kun je afspreken en niet dan wijs je het aanbod af.

Reputatie 5
Badge +1

@Yes123 Wat wil jij? Als jij dat samen met hem wil doen, moet je dat gewoon doen. Wil je het niet, dan moet je dat gewoon bij hem aangeven, en als hij een goeie vriend is dan accepteert hij dat ook.

Reputatie 7
Badge +7

Hoeft niks te berekenen, het kan zijn dat hij aan seks of iets dacht, mar het kan ook gewoon een random erectie zijn

Reputatie 2
Badge +1

Ik twijfel zelf wel maar denk dat ik het wel ga doen 

 

Reputatie 7
Badge +4

Gewoon gaan logeren en dan op het moment zelf kijken of je met hem wilt aftrekken of niet.

Ik zou de kans gewoon nemen, maar dat is mijn mening

 

Groetjes, 

@Ann0 ​​​​​​

Reputatie 7
Badge +4

En?

 

Reputatie 2
Badge +1

Heb gister met hem gelogeerd waren aan het gamen toen hij erover begon. Heb toen ja gezegd en hebben toen 2 uur lang elkaar afgetrokken en hij mij gepijpt. Het aftrekken was nog nooit zo geil

Reageer