vriend gister afgetrokken eerste keer

  • 14 July 2022
  • 5 reacties
  • 2888 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heb een paar vragen ik heb mijn vriend gister avond afgetrokken en ik had geen idee wat k deed hij deed t voor en k deed na alleen hij kon niet klaarkomen en als k m aan t aftrekken was dan ging z’n pik een soort van uitrekken ofz of recht staan ofz of schokken ik voelde het alleen dus weet niet precies wat er nou gebeurde maar wat betekend dat heeft ie dan pijn of doe ik juist iets goeds en ik ging op z’n broek een soort van knijpen in z’n pik dat vond ie lekker want hij pakte me hand en deed dat dus ik bleef door gaan voor hem alleen ik wist niet dat t lekker voelt als iemand in je pik soort van knijpt en vinden jullie dat ook lekker of doen jullie ook dat soms bij jullie vriend 

 

vragen ff kort samengevat 

waarom schokt zijn pik als ik hem aftrek 

Knijpen jullie soms soort van in de pik van je vriend of in je eigen en voelt dat dan echt lekker

is het erg als die niet is gekomen bij de eerste keer want iedereen zegt dat t bijna niet fout kan gaan maar toch is die niet gekomen en k voel me daar wel beetje kut bij

Toen jij voor eerste keer iemand anders (vriend) aftrok kwam die toen ook gelijk klaar


5 reacties

Als hij mijn pik aanspand dan gaat hij meer omhoog. Dat gaat soms vanzelf maar het kan ook express als ik bijna klaar kom span ik ook altijd automatisch aan. 

Een beetje knijpen of stevig vastpakken vind ik persoonlijk wel lekker! 

Je moet er gewoon over praten met je vriendje niet iedereen vind het zelfde lekker. als je bezig bent gewoon vragen is het zo lekker. Dat hij niet is klaargekomen kan ook aan de spanning liggen volgende lukt het vast wel! 

waarom schokt zijn pik als ik hem aftrek 

dat komt waschijnlijk omdat jongens zelf hun lul kunnen aanspannen/bewegen dat kan dat schokken zijn of zijn lul was gewoon stijver/harder/nog groter aan het worden

Knijpen jullie soms soort van in de pik van je vriend of in je eigen en voelt dat dan echt lekker als ik een broek aan heb en knijp dan ik me lul voelt zeker lekker dus dat vind hij ook wel je kan ook over zijn lul heen strelen(gewoon naar boven en beneden gaan over zijn lul) dus dat vooral blijven doen

is het erg als die niet is gekomen bij de eerste keer want iedereen zegt dat t bijna niet fout kan gaan maar toch is die niet gekomen en k voel me daar wel beetje kut bij

dat is geen probleem de eerste keer toen mijn ex me afgetrokken heeft was ik ook niet klaar gekomen dat kan komen door de spanning  en dat hij er niet aan gewent is

Toen jij voor eerste keer iemand anders (vriend) aftrok kwam die toen ook gelijk klaar

ik ben de eerste ook niet klaar gekomen toen ik werd afgetrokken :)

Oké bedankt voor je antwoord kan het zijn dat dat schokken ook komt omdat hij het niet fijn vond of het eng vond ofzo

Oké bedankt voor je antwoord kan het zijn dat dat schokken ook komt omdat hij het niet fijn vond of het eng vond ofzo

Nee swa

Reputatie 5
Badge +3

als hij het niet fijn vind dan blijft zijn piemel niet stijf, dus zolang deze stijf blijft en schokt, dan komt dat echt van genot

Reageer