Skip to main content

Hoi, ik heb laatst een vriend afgetrokken en gepijpt, ik hoorde een keer dat je van pijpen en iemand anders aftrekken ook soas kan krijgen.

ik heb na het pijpen direct men mond gespoeld en men handen gewassen na het aftrekken, ik heb ook geen sperma in mijn mond gehad en ik heb hem denk ik totaal 1-2 minuten gepijpt, wel lang afgetrokken. 
kan ik dan alsnog een soa krijgen?
 

Ik hoop antwoord te krijgen op mijn vraag groet Jan Pieter 

Van pijpen kan je inderdaad een soa krijgen als de gene die je pijpt er een heeft. Je mond spoelen daarna helpt daar niet tegen, dan had diegene een condoom om moeten doen. Van iemand aftrekken kan je geen soa krijgen. Even een vraag: is dit weer een andere vriend dan degene die niet wou dat je hem ging aftrekken? 


Van pijpen kan je inderdaad een soa krijgen als de gene die je pijpt er een heeft. Je mond spoelen daarna helpt daar niet tegen, dan had diegene een condoom om moeten doen. Van iemand aftrekken kan je geen soa krijgen. Even een vraag: is dit weer een andere vriend dan degene die niet wou dat je hem ging aftrekken? 

Ja het is een ander persoon.


google gewoon naar SOA dan weet je er alles over 

“ ik hoorde een keer “ kan toch niet 

 


Ik pijp ook vaker en wordt ook vaker gepijpt we hebben beide geen sperma of voorvocht kan je dan ook een soa krijgen 


Ligt eraan of diegene er een heeft. Als jullie allebei niks hebben (en dat zeker weten) is het wel veilig naar mijn weten, maar als een van jullie beide het niet zeker weet is er inderdaad wel kans. Ook al heb je het maar kort gedaan. Mijn advies is, als je dat nog niet hebt gedaan, vertel het aan iemand die je vertrouwt (volwassene is het handigst) en zoek dan samen naar een oplossing. Hopelijk kun je hier wat mee.

 

Gr, S


Reageer