vriend gay en aftrekken

  • 6 July 2023
  • 8 reacties
  • 1069 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi allemaal, ik heb een soort afstandelijke vriend, hiermee bedoel ik dat we wel vrienden zijn en elkaar mogen maar niet veel met elkaar doen of veel praten ofzo. Voor degene die mij al kennen weten ze dat ik graag een keer met een vriend wil experimenteren. Nou deed ik laatst met een paar vrienden een soort smash spel over kinderen die een spel aan het doen waren en hij vroeg of hij het moest zeggen over de jongens daaruit of meisjes. Dit verbaasde me want ik had niet verwacht dat hij iets van jongens zou vinden. Daarna zeiden wij allebei ook nog op antwoord van iemands vraag dat we iemand zouden pijpen voor een miljoen. Ik denk dus dat hij bi is en hij is ook best wel knap. Ik wil dus eigenlijk erachterkomen of dit echt zo is en kijken of ik met hem kan rukken ofzo want dat lijkt me heel geil. Iemand tips hiervoor?


8 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Niemand?

Reputatie 7
Badge +7

Je zou het aan hem kunnen vragen of hij dat is.

Reputatie 7
Badge +9

Vraag gewoon of hij bi is, dat hoeft niet raar te zijn toch🤔

Reputatie 4
Badge +4

@SomeRandomDude en @benebird 

Ja dat klopt, dat zou ik kunnen doen. En dan verder. Het lijkt me ook een beetje zegmaar out of the blue en embarrassing (weet ff t nederlandse woord niet meer) om dat zomaar te vragen. Maar als ik dat weet hoe verder?

Reputatie 7
Badge +9

-onnodige quote verwijderd-

Zomaar inneens en genant*😄 Ik heb welleens van zulke gesprekken met mn vrienden hoor. Ik vraag gewoon of ze ooit welleens interessen hebben gehad voor anderen jongens. Ookal zullen ze allemaal nee zeggen😂 Maar misschien heb jij die band niet... ik zou het gewoon vragen. Het wordt pas genant als jij het genant maakt. Dus daar moet je zelf in handelen.

Badge

Het is het beste om het gwn te vragen. Dat kan moeilijk zijn maar ik heb dat ook een keer gedaan en dat eindigde in een leuk avondje 🤫😂

Reputatie 4
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Wat te vragen. Ik spreek hem niet zo vaak dus zou het niet heel raar zijn als ik ineens zou vragen "yo val jij ook op jongens" 

Reputatie 7
Badge +9

-onnodige quote verwijderd-

Wat te vragen. Ik spreek hem niet zo vaak dus zou het niet heel raar zijn als ik ineens zou vragen "yo val jij ook op jongens" 

Als je al niet tegen hem praat lijkt me het lastig dat je met hem wilt aftrekken. Ga eerst maar meer met hem afspreken zou ik zeggen.

Reageer