Vraag

vriend aftrekken (tips?)

  • 22 January 2022
  • 13 reacties
  • 711 Bekeken

Badge

Hey mensen

Ik ben een jongen van net 15 en ik heb misschien een beetje een rare vraag want ik zou graag eens een vriend van mij willen aftrekken en pijpen is dit normaal?  Ik heb die vriend ook al een tijdje niet meer gezien maar we gaan binnekort weer afspreken, ik heb hem trouwens al vaak naakt gezien ook. Verder ben ik hetero hoor.

 

Graag tips bedabkt!


13 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb dezelfde vraag gesteld iets onder je, ik ga het vandaag proberen te doen, kun jij een zeggen hoe jij het zou aan pakken om hem zo ver te krijgen?

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Ook geen idee daarom vroeg ik ook om tips 😂 

Wil je ook laten weten hoe het is gedaan?

Gr

Badge

Verder tips?

 

Reputatie 1
Badge +2

ik wil dit ook graag een keer proberen

Reputatie 1
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

je kan ook mijn topic kijken op m’n account daar heb ik ook zo’n vraag

Reputatie 2
Badge +2

Ja ga het laten weten hij komt zo maar ga het pas vanv doen

Reputatie 2
Badge +2

Ga jij binnen kort met hem afspreken dan?

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Ja dus heb je miss tips hoe ik het het beste moet vragen ofzo?

 

Reputatie 3
Badge +1

je kan gewoon denk ik er beginnen over te praten. als hij eropin gaat kan je vragen of hij wel een is afgetrokken of gepijpt. als hij nee of wat dan ook zegt, zou je kunnen zeggen dat jij eens benieuwd bent hoe het is om dat bij een jongen te doen.  hoop dat je hier iets aan hebt:wink:

 

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Bedankt voor de tip! Alleen heb ik hem miss al een maand nie meer gezien is het dan slim om bij de eerste afspaak weer te vragen? Of later doen?

Hey! Ja dat is zeker normaal, ik die dat ook. Het is erg lekker en spannend om te doen, vooral pijpen. Maar jullie moeten wel beide ermee instemmen. Verder kan ik je als tip mee geven hem niet meteen te diep te pijpen of te hard te zuigen, dat kan pijn doen na het pijpen. En verder gewoon rustig opbouwen en blijven praten met elkaar. Of je trouwens gay bent of hetero maakt niet uit, als jij lekker je vriend wil pijpen en aftrekken gewoon doen! 

Hey, ja dat is vrij normaal hoor, zo begon ik ook met het pijpen van jongens (ben een transmeisjes) en pijp mijn beste vriend nog steeds dagelijks. Doe het wel veilig met een condoom! 

Badge

Heeft iemand nog meer tips toevallig?

Gr anoniemboy45

Reageer