Skip to main content

Hoi, laatst was ik met een vriend bij het zwembad geweest, tijdens het zwemmen zitten we soms aan elkaar billen of aan elkaars lul (met zwembroek aan).

daarna gingen we logeren, toen gingen we op elkaar liggen en over elkaar pik vrijven en aan elkaars billen zitten ( wel met onderbroeken aan)

ik vroeg hem om elkaar aftrekken, maar hij zegt dan dat hij dat gay vind, ik accepteer dat dus dan doen we dat niet. 
Ik zou dit graag willen doen, maar hoe moet ik het aanpakken om hem zo ver te krijgen? Groet Jan Pieter 

Heyy,

Je kan veel willen, maar hij zegt dat hij het niet wilt dus laat het gewoon rusten.. Nee is nee en je moet hem niet over zijn grenzen heen halen dat is vind ik niet oké.

Groetjess, ItsJustMe


 @JPanoniem  misschien vind hij het wel oké als jullie jezelf aftrekken 


Ik vind het al vet eroties genoeg als je aan mekaars lijf zit en op elkaar ligt enzo 

Maar idd zoals @Aubien zegt als jullie naast elkaar of in dezelfste kamer jezelf gaat aftrekken en dan bv naar elkaar kijken is mss een eerste stap 

En niet iedereen is bereid om dat te doen zoals @ItsJustMe zei: als hij  niet wil dan is dat gewoon zo 

Mss eens samen naakt douchen 

 

 


Reageer