Vraag

vriend

  • 5 November 2019
  • 4 reacties
  • 682 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ga binnenkort met een vriend zwemmen. En zou graag met hem omkleden hoe kan ik. Dit aanpakken 


4 reacties

Badge

Hoi,

 

Als eerste moet je echt goed nadenken of je dit wel wil. 

Weet je zeker dat je homo bent, en weet je of hij dat ook is?

Hoe oud is die vriend van je?

Hoe denk je dat hij zou reageren als je dit vraagt?

 

Groetjes SuperHelp

Hoi

 

Je zou eventueel op een onschuldige manier kunnen vragen of hij het ok vindt om een kleedhokje met jou te delen. Sommigen vinden dat gezelliger, of geven er de attente voorkeur aan om de overige kleedhokjes beschikbaar te laten voor de andere klanten. 

 

Zou je kunnen vertellen waarom je je graag samen met deze vriend zou omkleden? Ben je wat nieuwsgierig, of voel je je aangetrokken tot deze vriend? Je kan altijd een poging wagen om samen om te kleden, maar je hoort echter zijn wens te respecteren als hij dit niet zou zien zitten. 

 

Groetjes

Kenshin

Ik ga binnenkort met een vriend zwemmen. En zou graag met hem omkleden hoe kan ik. Dit aanpakken 

Hoi

 

Ik zou indd goed nadenken of je dat wel echt wil maar als je het wil zou ik niet laten merken dat je het geil vind. En ik zou ook nagaan met wie je het gaat doen. Ik zelf doe het met vrienden maar we zijn gewoon allemaal hetro maar ik denk dat een stijve krijgen wel normaal is

Reputatie 5
Badge +5

@SuperHelp het heeft helemaal niks met homo zijn te maken

Reageer