Skip to main content

vreemdgegaan en ze lijkt zwanger

• June 12, 2026
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik heb 3 maanden een vriendin die ik heel leuk en geweldig vind. Overlaatst kwam ik mijn ex tegen bij het uitgaan die heel hard in paniek was er was een groep meisjes boos op haar en wilden haar iets aan doen. Ik heb haar mee naar huis genomen zodat ze een tijdje veilig was. Het was niet de bedoeling dat ze bleef slapen. We keken om de tijd te doden wat youtube en lagen samen op de bank tot ze opeens begon te huilen ze had heel veel schrik dat de meisjes haar een andere keer wel iets zouden aandoen ik heb haar proberen troosten met woorden tot ze naar mij kwam en me vastnam. Ze zei dat ze die avond niet naar huis durfde dus heb ik aangeboden dat zij in mijn bed sliep en ik op de bank. We waren een kwartiertje samen tot ze terug beneden kwam en bij me kwam liggen ze kon niet slapen van de schrik. Ik zei dat ze moest proberen maar dat wou ze niet. Na dat ze 10 minuten bij mij lag raakte ze me aan. Van het ene kwam het ander we hebben seks gehad onbeschermd en ben in haar klaargekomen. Ik vond het leuk en we hebben nog een paar keer afgesproken dan deden we het wel veilig. Mijn ex heeft nu sinds een week zwangerschapsymptomen ik weet niet wat ik tegen mijn huidige vriendin moet zeggen.

*De tekst is aangepast door de Kindertelefoon*

1 reactie

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 13, 2026

Hey ik zou het gewoon tegen haar zegen en wat wil je zelf ik best raar om ex sex tehebben ik vind best stom van jou om dit tedoen