Vreemde topics ?


Reputatie 5
Badge +4

Ben ik de enige die het vreemd vindt dat hier zoveel plas- , poep- , en luiertopics voorbijkomen ? Sorry , ik vind dat gewoon vies , ik ben zeker niet preuts en kick ook op sommige andere dingen maar niét daarop . Ik geef geen kritiek op mensen die dat wél leuk vinden hoor , maar is echt niks voor mij !


12 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ook niet mijn ding allemaal, maar er zijn nu eenmaal mensen die het wel prettig/geil vinden. 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, goed punt van je,  valt me ook op. Maar er is al vaak over nagedacht en ook naar oplossingen gekeken, maar tot nu toe is het beste om ze gewoon te negeren en reacties te geven op topics die je wél boeien. Maar ik ben het met je eens hoor!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

Tja, ieder z’n ding. Zolang de topics niet tegen de regels in gaan is er niet zo veel aan te doen. Zoals @Tartan14 zegt is negeren het beste.

Reputatie 7
Badge +14

Ja, viel me ook al op. Is al vaker gebeurd (zie topic: https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/sinds-wanneer-zijn-er-zoveel-topics-over-luiers-81059)

Wat ik denk zoals @Sano07 zegt dat waarschijnlijk gewoon iemand het woord 'luier' heeft opgezocht en op al die topics heeft gereageerd 

Groetjes mij @anoniemxv

 

Reputatie 6
Badge +3

Ja, ik vind het ook best raar maar ja, mensen willen daar gewoon over praten en hier is het een veilige plek om erover te praten.

Reputatie 2
Badge

Dat viel mij ook al op. Is het een grap of bedoelen ze het nou echt? Maar in ieder geval ben ik het met je eens. Gewoon negeren

Reputatie 3
Badge +1

Ik vind het ook maar raar maarja ieder zijn ding. 

Wel zijn er een heleboel topics waarvan dat ik denk dat het ofwel fantazie is (sex met zuster/stiefzuster/moeder/tante, of poep/plasdingen) ofwel zelfs door een volwassene geschreven om er dan op te kicken, en ook altijd dezelfste topics (willen rukken met een vriend, vragen over piemellengte, rate-mijn-piemel/borsten/billen, tips willen over plaatsen waar je kan rukken, tips voor rukmethodes enzovoort) 

Reputatie 7
Badge +14

@Arnoniem , we zijn natuurlijk pubers he😉

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 4
Badge +3

Ben ik de enige die het vreemd vindt dat hier zoveel plas- , poep- , en luiertopics voorbijkomen ? Sorry , ik vind dat gewoon vies , ik ben zeker niet preuts en kick ook op sommige andere dingen maar niét daarop . Ik geef geen kritiek op mensen die dat wél leuk vinden hoor , maar is echt niks voor mij !

Ook totaal niet mijn ding en snap het ook niet

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Ianka 

 

Ik kan je reactie goed voorstellen, ikzelf ben 17 en heb nog altijd last van bedplassen. Hier met lotgenoten erover praten is regelmatig erg fijn net als in bepaalde vragenlijsten als antwoord geven dat je in je luier op bed ligt. Op de vraag wat doe je momenteel? Is ook iets fijns. Je schaamt je er in het dagelijks leven er als de dood voor en hier kan je gewoon anoniem de vraag eerlijk beantwoorden alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

 

Dat sommige het dragen en gebruiken ervan een kick geeft vind raar en kan ik ook niet echt begrijpen. Maargoed er zijn ook jongens die meisjeskleding willen dragen of die onderdanig zijn en graag klappen met een zweepje krijgen. Ook dat kan ik niet begrijpen, maar dat ze zichzelf willen ontdekken en erover willen praten, ik denk dat dat gewoon moet kunnen.

 

Momenteel heb ik zelf een hele lieve vriend die behoorlijk wat ouder dan mij is, en hij gaat er heel lief, volwassen en respectvol met mijn probleem om, en laat mij zelfs voor en tijdens bedtijd sexy voelen. Mijn zelfvertrouwen heeft erdoor enorme boost gegeven en ik hoop iets ervan aan de mensen die ook met dit probleem kampen door te kunnen geven.…

 

Liefs mij.

Reputatie 5
Badge +3

Ja, ik denk dat je dat zelf moet kiezen, maar ik vind het ook een beetje raar ja.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, goed punt @Kelster . Ik kan er nog bij zeggen dat soms (serieuze) topics over dingen die ver van me af staan me wel aan het denken zetten en leren om ook respect te hebben als iets echt niet mijn ding is. En verder, als het onzin lijkt te zijn, sla ik het gewoon over.

Groetjes liefs Tartan X

Reageer