Vraag

Vreemde dingen in het gebied van mijn penis.

  • 29 March 2024
  • 5 reacties
  • 304 Bekeken

Badge

Hoi,

Er gebeurt bij mij daaronder (bij mijn penis en er omheen) veel. Ik maak mij namelijk zorgen om sommige dingen en zou hier graag antwoord op willen. Om het wat duidelijker te maken zal ik ze onder elkaar zetten.

- Kromme penis: Als mijn penis hard is staat hij enorm krom, hij staat dan naar erg naar benenden en een beetje naar links. Heel irritant want als ik wil masturberen kan ik mijn hand niet normaal om mijn penis leggen.

- Pijn na klaarkomen: Nadat ik ben klaargekomen kan ik mijn voorhuid niet meer bewegen omdat dat anders pijn doet, makelijk gezegd kan ik niet verder 'trekken'. Het klaarlomen zelf doet geen pijn.

- Ballen in de balzak: Mijn ballen zijn gek gepositioneerd, mijn linkerbal staat namelijk verder naar achteren en meer naar onderen dan mijn rechterbal.

- Andere dingen in mijn balzak: Als mijn balzak 'hangt', ik weet niet precies hoe je dat noemt. Dan kan ik vaak andere kleine balletjes voelen in mijn balzak, het voelen wel als een soort bobbeltjes. 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Een kromme penis is niks mis mee, er zijn weinig jongens/mannen die een rechte penis hebben, het feit dat je ene bal iets anders ligt dan je andere is ook normaal. 

Pijn aan je vooehuid na het klaarkomen lijkt me niet helemaal normaal en bobbeltjes in je balzak zijn zeker weten niet goed. Daarvoor zou ik even naar de dokter gaan als ik jou was, met name voor de bobbeltjes, dit zou zomaar kanker of een andere ziekte kunnen zijn.

Badge

Zoals benoemt een kromme penis is normaal en ook een balzak waar de ballen anders hangen ook. Heb ik zelf ook beide. 
dan de voorhuid, ik kan zelf de voorhuid ook niet over mijn eikel krijgen en als ik hard trek doet het pijn. Dit heet phimosis ik weet niet of je dit hebt(strakke voorhuid).

dan die bultjes op je balzak. Ik heb bultjes op mijn schacht en balzak bij mij zijn ze klein en zijn het haarvaatjes(talgklieren ook wel genoemd vlgm) wat het ook bij jouw kan zijn wat normaal is maar wel lelijk er uit ziet.

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Kromme penis: Als mijn penis hard is staat hij enorm krom, hij staat dan naar erg naar benenden en een beetje naar links. Heel irritant want als ik wil masturberen kan ik mijn hand niet normaal om mijn penis leggen.

Dit is heel normaal en heel veel jongens hebben een afbuiging in hun penis.. 

- Pijn na klaarkomen: Nadat ik ben klaargekomen kan ik mijn voorhuid niet meer bewegen omdat dat anders pijn doet, makelijk gezegd kan ik niet verder 'trekken'. Het klaarlomen zelf doet geen pijn.

Ook dit is lijkt mij erg normaal. Na het klaarkomen is je eikel overgevoelig waardoor het pijn kan doen als je verder gaat met bewegen. Kan je je voorhuid wel gewoon goed naar achteren krijgen?

- Ballen in de balzak: Mijn ballen zijn gek gepositioneerd, mijn linkerbal staat namelijk verder naar achteren en meer naar onderen dan mijn rechterbal.

Ook dit is vrij normaal en het gebeurt vaker dat de ene bal wat lager ligt dan de ander. Dat kan komen doordat de ene bal iets groter is dan de ander, maar als je je zorgen maakt kan je altijd naar de huisarts gaan.

- Andere dingen in mijn balzak: Als mijn balzak 'hangt', ik weet niet precies hoe je dat noemt. Dan kan ik vaak andere kleine balletjes voelen in mijn balzak, het voelen wel als een soort bobbeltjes. 

Het kan zijn dat je de bijballen voelt dat zijn kleine balletjes die tegen de grotere teelballen aanliggen. Helemaal zeker weten doen we dat hier natuurlijk niet dus je kan altijd een keer naar de huisarts gaan met je zorgen en vragen zodat die er naar kan kijken. Is misschien wel ongemakkelijk, maar geloof me de huisarts ziet dit vaak genoeg en je hoeft je niet te schamen. Hij of zij kan je met meer zekerheid vertellen wat dit is.

 

Groetjes van ItsJustMe.

Reputatie 5
Badge +4

Als je het niet vertrouwd ga dan naar de huisarts 

Reputatie 4
Badge +1

Dat er iets bij je ballen zit zou kunnen zijn:

 

Mijn broertje had toen hij nog maar 1 was een operatie aan zijn balzak onder er een derde bal in zat ( was iets met vocht ofzo) het zou dit kunnen zijn maar ook gewoon iets normalers als je het niet vertrouwt zeg het tegen je ouders en ga naar de huisarts is mijn tip.

Reageer