Skip to main content
Vraag

Vragenlijstjes

• February 18, 2025
  • 7 reacties
  • 549 Bekeken

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3

Vraagje: Ben ik hier de enige die zich een beetje stoort aan iedere keer die vragenlijsten met zo ongeveer allemaal dezelfde vragen? 

Kijken de topic-openers dan niet verder dan hun neus? En vaak lijkt het wel gewoon kopiëren/plakken. 

En waarom moeten de jongens er hun piemel lengte bij zetten? Ik had veel liever dat ze vertelden hoe hun karakter in elkaar zit 🤷🏼‍♀️ maar blijkbaar gaat het ze alleen om hun eigen geilheid. Niet voor niets is er vaak een vraag door de Kindertelefoon uitgehaald, dat zegt toch genoeg?

Wat vinden jullie?

7 reacties

• February 18, 2025

Snap je wel hoor maar het is zonde van je tijd om je daar aan te gaan ergeren. Over vragenlijsten is al wel vaker gesproken en KT heeft aangegeven dat ze gewoon toegestaan zijn, zolang ze niet tegen de regels in gaan natuurlijk. Dus ja, wij kunnen er wel over gaan klagen maar dat heeft niet echt zin.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 18, 2025

Ja je hebt gelijk over de vele vragenlijsten over steeds dezelfde onderwerpen en ik snap ook niet waarom jongens steeds zeggen hoe lang hun piemel is. En volgens mij liegen ze er ook flink over. Als ik ze moet geloven heeft iedere jongen hier een mega grote piemel.

Maar dit deel van het forum gaat wel of seksualiteit dus dan krijg je ook onderwerpen die daar over gaan en niet over het karakter van iemand. Daarvoor moet je ergens anders kijken denk ik😄

Groetjes Super

• February 18, 2025

@Nanoniem2011 je hebt 1000% super gelijk 

@tim16 het is niet omdat de “regels” er zijn dat die regels absoluut juist zijn. Ik zie hier erg veel dingen  voorbijkomen dat tegen de regels is , of dat tegen ongeschreven regels zou moeten zijn 

Jullie hebben allemaal gelijk. Ik stoor me xxxxxxx erg aan die vragenlijsten en andere topics en ook over de moderatie. Maar als ik er wat van zeg krijg ik van de KT steeds wel een mail. 

Het seks-forum laat me denken dat het hele forum eig niet zou moeten bestaan. Voor de technische zaken (piemellengte bv) kunnen ze een FAQ maken en als je een ECHT onverzonnen probleem hebt, bel of chat dan met de KT. 

au revoir

• February 18, 2025

@GewoonIkke Dat over de regels klopt dat ze niet per se ‘perfect’ zijn. Maar het zijn wel de regels die nu gelden dus daar moeten we het mee doen. Dit onderwerp is ook al 100 keer langsgekomen en KT heeft al heel vaak aangegeven dat ze het beleid over vragenlijsten en zo niet gaan veranderen.

Dat er heel veel dingen die tegen de regels zijn voorbijkomen vind ik wel meevallen. Ik zit op andere forums en op een paar Discord servers en geloof me dat de moderatie bijna nergens zo streng is als hier. Soms glipt er idd wel eens een onderwerp door maar over het algemeen gaat het een stuk beter dan toen ik hier begon.

Dat het seksualiteit forum niet zou moeten bestaan ben ik niet met je eens. Dat je bij echte problemen maar moet bellen of chatten kun je van elk onderwerp wel zeggen. Seksualiteit blijft wel een belangrijk onderwerp voor veel jongeren.

Kijk, ik zou het ook beter vinden als er iets strenger op (seks)vragenlijsten wordt gemodereerd maar KT wil daar niet aan en dan houdt het op. Je daar dan xxxxxx aan gaan zitten ergeren heeft geen zin en is zonde van de tijd.

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • February 18, 2025

Maar dit deel van het forum gaat wel of seksualiteit dus dan krijg je ook onderwerpen die daar over gaan en niet over het karakter van iemand. Daarvoor moet je ergens anders kijken denk ik😄

Groetjes Super

Alsof karakter niks met sexualiteit te maken heeft? Dus als het kutje, de borsten en die piemel maar goed zijn is de sex ook goed? Sex is zoveel meer dan dat! Voor mij moet er ook liefde bij komen en niet alleen maar de genoemde lichaamsdelen. Wat jij zegt lijkt meer op sex om de sex: een orgasme en klaar, of het nu een bitch is of een introvert meisje is blijkbaar niet belangrijk, als het lijf maar lekker is?

Ik vind dus dat karakter wel degelijk met sexualiteit te maken heeft, veel méér dan de piemel lengte. Oftewel, zoals mijn opa wel eens zegt: "het gaat alleen om de eerste 4 centimeter, de rest is alleen maar om te schuiven" 😂😂😂 (om dus aan te geven dat de lengte er niet toe doet)

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 19, 2025

Welke jongen denkt nu echt dat een zin als ‘hoi, ik ben blond en heb een pik zo groot en dik als een salamiworst; wil je met me neuken?’ hem aantrekkelijk maakt?

Sommige van die vragen zijn ook onwaarschijnlijk onnozel.  Mijn favoriet van de afgelopen dagen is: ‘hoe lang is een schaamlip?’.  Hahaha!

Dingen als ‘geef details’ wijzen er toch op dat het de meeste vragenstellers niet om te doen is om informatie te vragen.

Het enig voordeel van die lijstjes is misschien dat je er favoriete forumgenoten beter mee leert kennen. 

• February 19, 2025

@tim16 ja Tim maar maar je kan discord en andere forums niet met de KT vergelijken. De eerste zijn of privee-initiatieven of commerciele websites, de KT is voor zo ver ik kon tewetenkomen een wettelijke organisatie, een stichting, omdat ze onder het ministerie van VWS vallen en subsidies krijgen (die VWS heb ik moeten opzoeken het is Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport).

Dus die 2 soorten forums hebben heel andere doelen en regels en belangen: discord wil bv gewoon zoveel mogelijk mensen hun forums gebruiken omdat dat geld opbrengt (reclame). De KT krijgt geen geld van reclame maar zowizo geld van de minister of ze streng zijn of niet.