Skip to main content

Hoi,hier nog een vragenlijstje,ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

1 hebben jullie al getongzoend?

2 hoe oud was je de eerste keer?

3 vond je het fijn?

4 hoe oud ben Je?

5 jongen of meisje?

6 masturbeer je?

hoe oud was je de eerste keer?

Hoe vaak doe je het?

7 wat doe je voor masturbatie?

8 kom je klaar?

9 Heb je al schaamhaar?

10 zo ja,scheer je het?

11 heb je je weleens een door een ander laten vingeren-aftrekken?

12 hoe oud was je toen?

13 zou je een jongen durven pijpen?

14 zou je voor geld sex dingen doen?

15 Hoe ver ben je al gegaan?

16 val je ook op dezelfde gender?

Dit was mijn lijstje,dankjewel voor het invullen

❤️Sarah

Hoi,hier nog een vragenlijstje,ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

1 hebben jullie al getongzoend? Ja 

2 hoe oud was je de eerste keer? 14

3 vond je het fijn? Jazeker 

4 hoe oud ben Je? 14 

5 jongen of meisje? Jongen 

6 masturbeer je? Ja

hoe oud was je de eerste keer? 11 volgensmij 

Hoe vaak doe je het? Verschild maar sws wel 7x per week 

7 wat doe je voor masturbatie? Meestal aan geilen dingen denken of naar foto’s van me vriendin kijken 

8 kom je klaar? Ja 

9 Heb je al schaamhaar? Ja 

10 zo ja,scheer je het? Ja 

11 heb je je weleens een door een ander laten vingeren-aftrekken? Nog niet wel bijna 

12 hoe oud was je toen? 14

13 zou je een jongen durven pijpen? Zou het wel durven maar zou het nooit doen 

14 zou je voor geld sex dingen doen? Nee 

15 Hoe ver ben je al gegaan? Vingeren van me vriendin 

16 val je ook op dezelfde gender? Nee 

Dit was mijn lijstje,dankjewel voor het invullen

❤️Sarah geen probleem 


1 hebben jullie al getongzoend? Ja

2 hoe oud was je de eerste keer?  10 jaar was met bff

3 vond je het fijn? Best wel

4 hoe oud ben Je? 13

5 jongen of meisje? Meisje

6 masturbeer je? Ja

hoe oud was je de eerste keer? 5 of 5 jaar

Hoe vaak doe je het? Minstens 2 x per dag

7 wat doe je voor masturbatie? Kleine beetjes plassen tijdens vingeren of beertje rijden.

8 kom je klaar? Ja 

9 Heb je al schaamhaar? Ja

10 zo ja,scheer je het? Scheer het kaal

11 heb je je weleens een door een ander laten vingeren-aftrekken? Ja door mijn bff

12 hoe oud was je toen? 10

13 zou je een jongen durven pijpen? Ja

14 zou je voor geld sex dingen doen? Neen

15 Hoe ver ben je al gegaan? Met mijn bff alles al gedaan op gebied van seks en plasseks met een jongen nog niks jammer genoeg.

16 val je ook op dezelfde gender? Eigenlijk niet val op jongens maar heb wel seks met mijn bff gewoon om elkaar seksueel genot te bezorgen maar zijn niet verliefd is puur voor de seks.

Dit was mijn lijstje,dankjewel voor het invullen graag gedaan


Hoi,hier nog een vragenlijstje,ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

1 hebben jullie al getongzoend? Nee

2 hoe oud was je de eerste keer? Nvt

3 vond je het fijn? Nvt

4 hoe oud ben Je? 15

5 jongen of meisje? Jongen

6 masturbeer je? Ja

hoe oud was je de eerste keer? 12 of 13 ik weet het niet zeker

Hoe vaak doe je het?  4 keer per week

7 wat doe je voor masturbatie? Aftrekken

8 kom je klaar? Ja

9 Heb je al schaamhaar?  Ja

10 zo ja,scheer je het? Nee

11 heb je je weleens een door een ander laten vingeren-aftrekken? Nee zal wel willen

12 hoe oud was je toen? Nvt

13 zou je een jongen durven pijpen? nee

14 zou je voor geld sex dingen doen? Nee

15 Hoe ver ben je al gegaan? Alleen me zelf aftrekken

16 val je ook op dezelfde gender? Nee

 

 


Hoi,hier nog een vragenlijstje,ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

1 hebben jullie al getongzoend? Nee

2 hoe oud was je de eerste keer? Nee

3 vond je het fijn?

4 hoe oud ben Je? 13

5 jongen of meisje? Jongen

6 masturbeer je? Jazeker

hoe oud was je de eerste keer? 10

Hoe vaak doe je het? 2/3x per week

7 wat doe je voor masturbatie? Gewoon met de hand, vingertoppen, op m’n buik op bed of ik parkeer hem tussen twee matrassen 

8 kom je klaar? Droog ja ik heb nog geen sperma 

9 Heb je al schaamhaar? Nee ben daar nog helemaal kaal en glad 

10 zo ja,scheer je het?

11 heb je je weleens een door een ander laten vingeren-aftrekken? Ja vaker en nu nog

12 hoe oud was je toen? 11

13 zou je een jongen durven pijpen? Ja doe ik vaker en nu nog 

14 zou je voor geld sex dingen doen? Nee

15 Hoe ver ben je al gegaan? Ver

16 val je ook op dezelfde gender? Ja op beide ik ben bi

Dit was mijn lijstje,dankjewel voor het invullen

❤️Sarah


Hoi,hier nog een vragenlijstje,ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

1 hebben jullie al getongzoend? Nee wil wel

2 hoe oud was je de eerste keer?-

3 vond je het fijn?-

4 hoe oud ben Je?16

5 jongen of meisje? Nonbinaar 

6 masturbeer je?ja 

hoe oud was je de eerste keer?10 11 

Hoe vaak doe je het? 2 3 keer in de week

7 wat doe je voor masturbatie? Clit maseren en vingeren 

8 kom je klaar? Ja 

9 Heb je al schaamhaar? Ja 

10 zo ja,scheer je het? Ja

11 heb je je weleens een door een ander laten vingeren-aftrekken? Nee wil wel 

12 hoe oud was je toen?-

13 zou je een jongen durven pijpen? Ja

14 zou je voor geld sex dingen doen? Nee

15 Hoe ver ben je al gegaan? Niks

16 val je ook op dezelfde gender? Ja 

Dit was mijn lijstje,dankjewel voor het invullen

❤️Sarah

 


Hoi,hier nog een vragenlijstje,ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

1 hebben jullie al getongzoend? yup

2 hoe oud was je de eerste keer? 14

3 vond je het fijn? yup

4 hoe oud ben Je? 14

5 jongen of meisje? meisje

6 masturbeer je? yup

hoe oud was je de eerste keer? 12

Hoe vaak doe je het? elkedag

7 wat doe je voor masturbatie? vingeren 

8 kom je klaar? ik kom heel moeilijk klaar, maar meestal wel

9 Heb je al schaamhaar? yup

10 zo ja,scheer je het? yup

11 heb je je weleens een door een ander laten vingeren-aftrekken? yup

12 hoe oud was je toen? 13

13 zou je een jongen durven pijpen? heb ik al gedaan 4x zelfs

14 zou je voor geld sex dingen doen? alleen als ze geld aan mij betalen 

15 Hoe ver ben je al gegaan? heel ver 

16 val je ook op dezelfde gender? noppes

Dit was mijn lijstje,dankjewel voor het invullen

❤️Sarah

 


1 hebben jullie al getongzoend? Yep


2 hoe oud was je de eerste keer? 13


3 vond je het fijn? Zeker


4 hoe oud ben Je? 17


5 jongen of meisje? Jongen


6 masturbeer je? Yep


hoe oud was je de eerste keer? 12,5 of zo


Hoe vaak doe je het? Iets van 5 keer per week. Soms vaker, soms minder


7 wat doe je voor masturbatie? ‘Gewoon’ rukken en edgen


8 kom je klaar? Gelukkig wel anders was er niet zo veel aan. 😂


9 Heb je al schaamhaar? Yes


10 zo ja,scheer je het? Ik knip het af en toe bij


11 heb je je weleens een door een ander laten vingeren-aftrekken? Ja


12 hoe oud was je toen? 16


13 zou je een jongen durven pijpen? Heb ik al gedaan. Ja dus. 😄


14 zou je voor geld sex dingen doen?  Nope


15 Hoe ver ben je al gegaan? All the way. Pijpen, vingeren, aftrekken, neuken. Het hele pretpakket. 😂


16 val je ook op dezelfde gender? Yep


Hoi @Sarahtjeh ,

 

Hoi, hier nog een vragenlijstje, ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

 ja dat hoop ik ook 😀

1 hebben jullie al getongzoend?  - ja alleen met andere jongens

2 hoe oud was je de eerste keer?  - ik denk nog 11, oeps

3 vond je het fijn?  - jazeker, heel fijn, ook al had ik in het begin wel een beetje veel spuug erbij, want ik snapte nog niet precies hoe het werkte, maar toen die andere jongen ff adem haalde heeft ie het gelijk gezegd, nadat ie zijn mond en kin en zijn schoenen afgedroogd had met de mouw van zijn hoodie

4 hoe oud ben je?  - ik ben 15, ja je zou het niet zeggen

5 jongen of meisje?  - ik ben een jongen

6 masturbeer je?  - ja, als een malle

hoe oud was je de eerste keer?  - uhm, ook 11, het zat in één pakket met tongzoenen

Hoe vaak doe je het?  - uhm, elke dag, of bijna elke dag, soms ook wel eens een keertje niet of meer dan 1 keertje op een dag en soms doet mijn vriendje het bij mij

7 wat doe je voor masturbatie?  - nou, aan mijn piemel sjorren, met m'n vingers, soms alleen mijn vingertoppen, maar ook wel eens mijn hele hand en met mijn ballen spelen enzo en af en toe stoppen dat het langer duurt en ik dan lekkerder klaar kan komen

8 kom je klaar?   - jup, altijd, behalve als er ineens iemand binnen komt en ik dan net doe alsof er niks aan de hand is, maar ja, beter had ik dan mijn broek weer aangetrokken, want dan zou het minder opvallen en aannemelijker klinken dat ik niks aan het doen was...

9 Heb je al schaamhaar?  - ja, maar niet zoveel, maar dat vind ik prima

10 zo ja, scheer je het?  - ik met een scheermes, dat gaat niet goed komen, ik heb het een keertje geprobeerd met zo'n tondeuse en toen had ik al bloed en was alles scheef en ongelijk, dus toen hebben mijn broers het weer een beetje gefatsoeneerd (ja, zo kon ik niet gaan douchen op school en bij de sport hè) en sinds die tijd laat ik het mijn vriendje doen, maar zo vaak hoeft dat niet, want het groeit niet supersnel

11 heb je je weleens een door een ander laten vingeren-aftrekken?   - ja, allebei door andere jongens, nou niet dat één jongen het ene deed en een andere jongen het andere, ze deden het allemaal allebei, uhm, nee er waren er ook wel die alleen het ene of het andere deden, ik moet het wel goed opschrijven natuurlijk of had ik na die eerste ‘allebei’  gwn een komma moeten zetten en was het dan ook al duidelijk geweest 🤔

12 hoe oud was je toen?  - uh, waar ging het ook alweer over...oh, aftrekken, dat  zat ook in dat pakket van vraag 6, dus toen was ik 11 en vingeren was pas veel later, ik was toen al 13, denk ik

13 zou je een jongen durven pijpen?  - jup en ik heb het al best vaak gedaan en met verschillende jongens en zij mij, nou ja, meestal dan

14 zou je voor geld sex dingen doen?  - zo goedkoop ben ik niet…..oh, nou lijkt het net alsof ik er veel voor vraag, maar dat doe ik niet….oh, dat klinkt helemaal goedkoop….... Ik bedoel eigenlijk dat het altijd gratis is….. Niet voor iedereen natuurlijk….. Dit gaat niet goed…... Even nadenken, hoe ik dit op kan oplossen…. Help….iemand ….

15 Hoe ver ben je al gegaan?  - soms is het een jongen uit de buurt, maar ook wel eens op vakantie en dat was dan best ver en neuken heb ik nog nooit gedaan met een jongen (alleen wel een paar keer mijn piemel erin gestopt….zo van achteren...bij een jongen. Met meisjes doe ik sws niks seksueels...pfoe, hoeveel vragen zijn het eigenlijk nog….ik dacht ik kan voor het eten nog wel ff een vragenlijstje invullen, maar deze is toch net ff wat moeilijker dan ik dacht

16 val je ook op dezelfde gender?  - nou, als je mijn antwoorden op die eerste 15 vragen hebt gelezen lijkt me dat wel duidelijk. Gelukkig ook nog een makkelijke vraag of had ik gwn alleen 'ja’ moeten zeggen. I think I'm okay en ik denk dat ik er zo wel mee weg kom 😋

Dit was mijn lijstje, dankjewel voor het invullen

oh, het was geen moeite…. nou, das eigenlijk ook weer niet helemaal waar…., maar ik vond het wel leuk om het in te vullen. Ik hoop dat je ook blij bent met mijn antwoorden.

❤️Sarah

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

en nou snel ff gaan kijken of ze nog wat eten over hebben gelaten voor mij 😂 ik begin wel ‘trek’ te krijgen, oh dat kan verwarrend zijn om 'trek’ te gebruiken in een topic over aftrekken. Ik heb wel zin in iets….hmm...dat kan ook op verschillende manieren uitgelegd worden…..als jullie me missen hier…..dan ben ik even gaan eten

Later

...Ja, waar ik bleef...ik was een lijstje aan het invullen...huh, hoezo alles al koud….wat zeg je...oh dat ik de verbinding nog open heb laten staan….ik duw wel even piep…...

Het leven is een feestje, maar soms moet je de slingers toch echt zelf ophangen hahahaha

ik ben een beetje in een baldadige, opstandige bui, sorry 😁

 

 

 


Hoi @Sarahtjeh ,

 

Hoi, hier nog een vragenlijstje, ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

 ja dat hoop ik ook 😀

1 hebben jullie al getongzoend?  - ja alleen met andere jongens

2 hoe oud was je de eerste keer?  - ik denk nog 11, oeps

3 vond je het fijn?  - jazeker, heel fijn, ook al had ik in het begin wel een beetje veel spuug erbij, want ik snapte nog niet precies hoe het werkte, maar toen die andere jongen ff adem haalde heeft ie het gelijk gezegd, nadat ie zijn mond en kin en zijn schoenen afgedroogd had met de mouw van zijn hoodie

4 hoe oud ben je?  - ik ben 15, ja je zou het niet zeggen

5 jongen of meisje?  - ik ben een jongen

6 masturbeer je?  - ja, als een malle

hoe oud was je de eerste keer?  - uhm, ook 11, het zat in één pakket met tongzoenen

Hoe vaak doe je het?  - uhm, elke dag, of bijna elke dag, soms ook wel eens een keertje niet of meer dan 1 keertje op een dag en soms doet mijn vriendje het bij mij

7 wat doe je voor masturbatie?  - nou, aan mijn piemel sjorren, met m'n vingers, soms alleen mijn vingertoppen, maar ook wel eens mijn hele hand en met mijn ballen spelen enzo en af en toe stoppen dat het langer duurt en ik dan lekkerder klaar kan komen

8 kom je klaar?   - jup, altijd, behalve als er ineens iemand binnen komt en ik dan net doe alsof er niks aan de hand is, maar ja, beter had ik dan mijn broek weer aangetrokken, want dan zou het minder opvallen en aannemelijker klinken dat ik niks aan het doen was...

9 Heb je al schaamhaar?  - ja, maar niet zoveel, maar dat vind ik prima

10 zo ja, scheer je het?  - ik met een scheermes, dat gaat niet goed komen, ik heb het een keertje geprobeerd met zo'n tondeuse en toen had ik al bloed en was alles scheef en ongelijk, dus toen hebben mijn broers het weer een beetje gefatsoeneerd (ja, zo kon ik niet gaan douchen op school en bij de sport hè) en sinds die tijd laat ik het mijn vriendje doen, maar zo vaak hoeft dat niet, want het groeit niet supersnel

11 heb je je weleens een door een ander laten vingeren-aftrekken?   - ja, allebei door andere jongens, nou niet dat één jongen het ene deed en een andere jongen het andere, ze deden het allemaal allebei, uhm, nee er waren er ook wel die alleen het ene of het andere deden, ik moet het wel goed opschrijven natuurlijk of had ik na die eerste ‘allebei’  gwn een komma moeten zetten en was het dan ook al duidelijk geweest 🤔

12 hoe oud was je toen?  - uh, waar ging het ook alweer over...oh, aftrekken, dat  zat ook in dat pakket van vraag 6, dus toen was ik 11 en vingeren was pas veel later, ik was toen al 13, denk ik

13 zou je een jongen durven pijpen?  - jup en ik heb het al best vaak gedaan en met verschillende jongens en zij mij, nou ja, meestal dan

14 zou je voor geld sex dingen doen?  - zo goedkoop ben ik niet…..oh, nou lijkt het net alsof ik er veel voor vraag, maar dat doe ik niet….oh, dat klinkt helemaal goedkoop….... Ik bedoel eigenlijk dat het altijd gratis is….. Niet voor iedereen natuurlijk….. Dit gaat niet goed…... Even nadenken, hoe ik dit op kan oplossen…. Help….iemand ….

15 Hoe ver ben je al gegaan?  - soms is het een jongen uit de buurt, maar ook wel eens op vakantie en dat was dan best ver en neuken heb ik nog nooit gedaan met een jongen (alleen wel een paar keer mijn piemel erin gestopt….zo van achteren...bij een jongen. Met meisjes doe ik sws niks seksueels...pfoe, hoeveel vragen zijn het eigenlijk nog….ik dacht ik kan voor het eten nog wel ff een vragenlijstje invullen, maar deze is toch net ff wat moeilijker dan ik dacht

16 val je ook op dezelfde gender?  - nou, als je mijn antwoorden op die eerste 15 vragen hebt gelezen lijkt me dat wel duidelijk. Gelukkig ook nog een makkelijke vraag of had ik gwn alleen 'ja’ moeten zeggen. I think I'm okay en ik denk dat ik er zo wel mee weg kom 😋

Dit was mijn lijstje, dankjewel voor het invullen

oh, het was geen moeite…. nou, das eigenlijk ook weer niet helemaal waar…., maar ik vond het wel leuk om het in te vullen. Ik hoop dat je ook blij bent met mijn antwoorden.

❤️Sarah

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

en nou snel ff gaan kijken of ze nog wat eten over hebben gelaten voor mij 😂 ik begin wel ‘trek’ te krijgen, oh dat kan verwarrend zijn om 'trek’ te gebruiken in een topic over aftrekken. Ik heb wel zin in iets….hmm...dat kan ook op verschillende manieren uitgelegd worden…..als jullie me missen hier…..dan ben ik even gaan eten

Later

...Ja, waar ik bleef...ik was een lijstje aan het invullen...huh, hoezo alles al koud….wat zeg je...oh dat ik de verbinding nog open heb laten staan….ik duw wel even piep…...

Het leven is een feestje, maar soms moet je de slingers toch echt zelf ophangen hahahaha

ik ben een beetje in een baldadige, opstandige bui, sorry 😁

 

 

 

Vond je antwoorden heel leuk🙃

hoop dat je eten nog smaakte😂


Reageer