Skip to main content
Vraag

Vragenlijst: Wat vertel je je familie over seks?

• March 18, 2023
  • 26 reacties
  • 3633 Bekeken

Toon eerste bericht

26 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 11, 2025

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

Eerst een paar algemene vragen:

1. Hoe oud ben je? 17
  2. Jongen of meisje?meisje 
  3. Val je op jongens of meisjes?jongens
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? 1 broer 20

Verder:

1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Liever niet 
  2. En met broers of zussen? Daar wel mee 
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? Mijn ouders weten het wel denk ik en broer daar praat ik mee over 
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? Mijn broer heeft een vriendin we weten best veel over elkaar we vertelen alles aan elkaar 
  6. Als je masturbeert, weten ze dat?ja 
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebtja gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? Ja 
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? Toen mijn borsten cup d krijg ik meer aandacht krijg met de jongen toen ik was 12 of zo
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Ik heb nu met beste vriend van broer  door hem komt dat 
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was?  Aan mijn moeder van ik heb het tien wist wel wat bedoelde 
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen?