Skip to main content
Vraag

vragenlijst vr meiden

• September 8, 2026
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii, ik ben benieuwd naar jullie antwoorden op dezr paar vragen, veel plezier!

Hoe oud ben je?

Hoe voel je je nu?

welke cupmaat heb je nu (en wanneer merkte je dat je borsten kreeg)?

Waar kan je echt geil van worden?

Wat vind je van piemels? (Vies/lelijk/lekker etc.)

Wat vind je van jongens die naar je geslachtsdelen kijken? (Borsten, Billen en Vagina bijv.)

Heb je eens een keer seks gehad?

Zo ja, hoe was dat? 
En hoe begon dat?

Wat is het geilste wat je is overkomen?

Wat is je ultieme seks fantasie? 
Hoe vaak masturbeer je?

Waar en hoe madtrubeer je vaak?

Waar ben je het meeste trots op van je geslachtsdelen?

dankje! Heb je nog vragen voor mij? Ik ben een jongen van 15.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • September 11, 2026

Hoe oud ben je? Twaalf

Hoe voel je je nu? Ik moet zo naar school dus… niet vrolijk. Maar beetje geilig

welke cupmaat heb je nu (en wanneer merkte je dat je borsten kreeg)? Ik was bijna 12 en toen was ik aan het douchen en opeens ging mn hand er langs en ik dacht: huh? Ik had wel vaker gekeken maar niet echt iets gezien maar nu voelde ik het en ze groeiden ineens. Het is nu half jaar later en echt groot zijn ze niet maar… ze groeien in ieder geval

Waar kan je echt geil van worden? Van van alles, meestal word ik geil van gedachten of fantasie maar echt geil als ik seksverhaaltjes (goeie) lees online

Wat vind je van piemels? (Vies/lelijk/lekker etc.)  apart en bijzonder en interessant. Sommige zien er lekker uit vooral zo stijf

Wat vind je van jongens die naar je geslachtsdelen kijken? (Borsten, Billen en Vagina bijv.) weird ik voel me opgelaten maar meestal achteraf wel leuk

Heb je eens een keer seks gehad? Nee

Zo ja, hoe was dat? Ik ben denk nog te jong
En hoe begon dat? 

Wat is het geilste wat je is overkomen? 2 dingen: met mn beste vriendin oefenen met tongzoenen en haar borsten gevoeld enzo 2) mijn broertjes stijve gevoeld en ermee gespeeld

Wat is je ultieme seks fantasie? Ontmaagd worden door leuke jongen
Hoe vaak masturbeer je? Vaak- geloof me

Waar en hoe masturbeer je vaak? Meeste in bed en ook wel zittend bij mn bureau. Benen ietsje wijd en broek liefste omlaag en dan met hand of vingers eerst vooral op mijn clitoris

Waar ben je het meeste trots op van je geslachtsdelen? Ik denk dat mijn spleet wel mooi is, soort van. En beste deel is de clitoris, echt: allerbeste lichaamsdeel ooit

dankje! Heb je nog vragen voor mij? Ik ben een jongen van 15. Op welke leeftijd denk je dat meisjes op hun mooiste zijn? En waarom?