Vraag

vragenlijst voor sex invullenn!!

  • 31 March 2022
  • 5 reacties
  • 532 Bekeken

Badge
  1. jongen/meisje
  2. leeftijd.
  3.  ooit seks gehad? (omschrijf)
  4.  ooit anaal gedaan?(omschrijf)
  5. wat is je grootste seksfantasie? (geef uitgebreid uitleg)
  6. wat maakt jou geil?
  7. zou je seks willen hebben met iemand van hetzelfde geslacht? ( hoe zou jij dit willen)
  8. word je geil van oudere vrouwen/mannen?
  9. heb je een kink voor je docent? ( uitleg )
  10. ben je trots op je lichaam? ( leg uit )
  11. zou je het fijn vinden om iets in je reet te stoppen? ( leg uit )

 

 


5 reacties

  1. jongen/meisje Meisje
  2. leeftijd.15
  3.  ooit seks gehad? (omschrijf) Ja, eerste keer was 2 jaar geleden met een vriend van mijn broer. Hij bleef spelen en slapen bij mijn broer en kwam 's nachts stiekem naar mijn kamer.
  4.  ooit anaal gedaan?(omschrijf) Nee
  5. wat is je grootste seksfantasie? (geef uitgebreid uitleg) Seks in de klas of een trio
  6. wat maakt jou geil? Dirty talk
  7. zou je seks willen hebben met iemand van hetzelfde geslacht? ( hoe zou jij dit willen) Ja
  8. word je geil van oudere vrouwen/mannen? Soms
  9. heb je een kink voor je docent? ( uitleg ) Nee
  10. ben je trots op je lichaam? ( leg uit ) Ja
  11. zou je het fijn vinden om iets in je reet te stoppen? ( leg uit ) Nee
Reputatie 5
Badge +3
  1. jongen/meisje? jongen
  2. leeftijd? 16
  3.  ooit seks gehad? (omschrijf) ja al vrij vaak, eerste keer was natuurlijk legendarisch om mee te maken, met mijn toenmalige vriendin. Daarna nog een andere relatie gehad en met haar heb ik van alles geprobeerd en geëxperimenteerd, dat was een hele leuke tijd! Oraal oefenen, allerlei standjes en spannende plekken. 
  4.  ooit anaal gedaan?(omschrijf) ja dat heb ik twee of drie keer gedaan, was heel spannend en ik was heel voorzichtig want ze moest er flink aan “wennen” om daar iets in te krijgen. Tweede en derde keer ging al veel beter en hebben we er beide erg van genoten omdat het toch wel speciaal is en erg gevoelig voor beide
  5. wat is je grootste seksfantasie? (geef uitgebreid uitleg) ik zou heel graag nog een trio willen hebben met twee vriendinnen van me, een van die vriendinnen heeft ontzettend grote borsten (dat is een grote turn-on voor mij) en dat lijkt me dus ontzettend geil. En als tweede fantasie om samen met een vriend te masturberen en misschien nog wel veel meer ;)
  6. wat maakt jou geil? grote borsten met bijvoorbeeld een flink decolleté of naakt, en sowieso naakte personen maken me altijd geil. 
  7. zou je seks willen hebben met iemand van hetzelfde geslacht? ( hoe zou jij dit willen) ik zou heel graag samen met een andere jongen willen masturberen, misschien loopt dat wel uit op pijpen en uiteindelijk seks, zou zomaar kunnen als ik heel geil ben, en daar zou ik best open voor staan
  8. word je geil van oudere vrouwen/mannen? iets oudere vrouwen wel, maar niet te oud want dan gaan ze meer richting de leeftijd van m'n moeder.
  9. heb je een kink voor je docent? ( uitleg ) nee
  10. ben je trots op je lichaam? ( leg uit ) ja ik ben trots op mijn sportieve bouw en ook de rest
  11. zou je het fijn vinden om iets in je reet te stoppen? ( leg uit ) ja, dat doe ik wel vaker, het begon tijdens masturberen met een vinger en toen twee vingers, inmiddels gebruik ik een dildo met zuignap en dat voelt erg lekker omdat die dan ook m'n prostaat stimuleert.
Badge
  1. jongen/meisje jongen
  2. leeftijd. 14
  3.  ooit seks gehad? (omschrijf) -
  4.  ooit anaal gedaan?(omschrijf) -
  5. wat is je grootste seksfantasie? (geef uitgebreid uitleg) seks hebben met een meisje (mijn type) en dan pijpen, anaal, beffen, doggy, deepthroat, facial
  6. wat maakt jou geil? meisjes in lingerie
  7. zou je seks willen hebben met iemand van hetzelfde geslacht? ( hoe zou jij dit willen) nee
  8. word je geil van oudere vrouwen/mannen? soms
  9. heb je een kink voor je docent? ( uitleg ) niet echt
  10. ben je trots op je lichaam? ( leg uit ) ja ik heb een normaal lichaam vind ik want ben gewoon dun en beetje abs
  11. zou je het fijn vinden om iets in je reet te stoppen? Vingers alleen

 

 

 

Reputatie 5
Badge +3
  1. jongen/meisje Meisje
  2. leeftijd. 13
  3.  ooit seks gehad? (omschrijf) nope
  4.  ooit anaal gedaan?(omschrijf) nope
  5. wat is je grootste seksfantasie? (geef uitgebreid uitleg) met mijn klas zaten we op een bood en iedereen was elkaar geil aan het maken en toen gingen we naar mijn huis en gingen we seks hebben todat mijn vader boos binnen kwam….
  6. wat maakt jou geil? niks
  7. zou je seks willen hebben met iemand van hetzelfde geslacht? ( hoe zou jij dit willen) nee
  8. word je geil van oudere vrouwen/mannen? NEE
  9. heb je een kink voor je docent? ( uitleg ) ja en nee het is een docent maar niet mijn docent maar hij is wel een hottie
  10. ben je trots op je lichaam? ( leg uit ) ja 
  11. zou je het fijn vinden om iets in je reet te stoppen? ( leg uit ) ja

 

 

 

Reputatie 2
  1. jongen/meisje Jongen
  2. leeftijd. 15
  3.  ooit seks gehad? (omschrijf) nope
  4.  ooit anaal gedaan?(omschrijf) nee
  5. wat is je grootste seksfantasie? (geef uitgebreid uitleg) Ik zou graag mijn eerste keer seks willen hebben met iemand die ik leuk en dan gwn beetje romantisch toch.
  6. wat maakt jou geil? Teveel dingen maar meestal is dit het lichaam van een vrouw
  7. zou je seks willen hebben met iemand van hetzelfde geslacht? ( hoe zou jij dit willen) Nee, ik zou me hier niet goed bij voelen en krijg eigenlijk een vies gevoel als ik er aan denk.
  8. word je geil van oudere vrouwen/mannen? Niet te oud maar laten we zeggen onder de 30
  9. heb je een kink voor je docent? ( uitleg ) Niet echt
  10. ben je trots op je lichaam? ( leg uit ) ja dat wel ik ben heel zeker over mijn eigen lichaam omdat ik gewoon goed gespierd ben; heb een sixpack en sport veel
  11. zou je het fijn vinden om iets in je reet te stoppen? ( leg uit ) Nee

 

 

 

Reageer