Skip to main content

Vragenlijst voor meisjes over naakt zijn! 10 vragen

• October 27, 2022
  • 27 reacties
  • 11298 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 10, 2025

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn!

1. Hoe oud ben je?  15

2.  Ben je nog maagd?   ja 

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10)    7

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10)       8

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat?       nee

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat?              mijn broer ik liep per ongeluk de verkeerde kamer binnen 

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan?    ja dat ik met mijn vriendje aan het vrijen ben

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien?       allen als ik diegene ken 

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom?   nee

10. Vindt jij jezelf preuts?    nee

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 20, 2025

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn!

1. Hoe oud ben je? 15

2.  Ben je nog maagd? nee

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 1

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 5

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? ja buiten in de straat ik was geil en ging buiten een rondje alleen met soken en schoenen aan lopen

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? ja aftrekend buiten 5x ofzo

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? ja naakt in de gym aan het gymen

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? alleen zien wel maar ik ga niks verders doen en geen foto’s en moor voor 30 sec ofzo

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? ja was geil wel zonder hoofd