Vragenlijst voor meisjes over naakt zijn! 10 vragen

  • 28 October 2022
  • 21 reacties
  • 5665 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn!

1. Hoe oud ben je?

2.  Ben je nog maagd?

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10)

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10)

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat?

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat?

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan?

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien?

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom?

10. Vindt jij jezelf preuts?


21 reacties

Reputatie 4
Badge +1

1. Hoe oud ben je? 14

2.  Ben je nog maagd? ja

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 8

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 6 ze zien mij wel vaker naakt, maar blijven niet staren

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? mn vriendinnen hebben me weleens naakt gezien, was wel spannend in het begin.

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? Ik ben weleens bloot in een pashokje geweest en vergat de deur goed dicht te doen.

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? Soms fantaseer ik dat ik naakt ben met leuke mannen en vrouwen en dat we seks hebben met elkaar

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? Alleen mensen die ik ken en als de ander ook naakt is.

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? Ja, naar een vriendin, zij stuurde eerst een naaktfoto.

10. Vindt jij jezelf preuts? Beetje, anderen durven meer.

Reputatie 5
Badge +3

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn! Ik zal zelf ook antwoord geven:

1. Hoe oud ben je? 13

2.  Ben je nog maagd? nee

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 1 juist spannend

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 1, mn vader maakt me niet uit, mn broer gluurt wel eens als mn deur op n kier staat. Dan doe ik soms alsof ik het niet door heb en trek ik expres ook mn slipje en bh uit en laat m kijken…best erg eigenlijk..

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? ja broer dus en met gym waarover ik postte en wel vaker maar ik weet niet of mensen dat interessant vinden

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? Paar keer...laatste keer begin dit jaar liet mn mama ons huis zien aan de nieuwe buurman. Toen ze de zolder liet zien (waar ik slaap) stond ik in mn blootje want ik had net gedouchd. Mn mama zei eerst sorry maar ook dat ik niet zo preuts was en hij best kon blijven

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? Ja best wel.. op school of met tennis of zwemmen

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? Denk t wel haha

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? Ja naar mn neef (die is 15)

10. Vindt jij jezelf preuts? Valt wel mee denk ik, ik merk dat ik het vooral spannend vindt als andere me bloot zien

 

Reputatie 7
Badge +6

. Hoe oud ben je? 13

 

2. Ben je nog maagd? Ja...

 

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 8

 

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet? (1-10) vader: 5,5 broertje: 7

 

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless? (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat?      De laatste paar jaar niet meer vlsmij

 

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt? Wat voor situatie was dat? Mijn broertje... Hij was vergeten de badkamerdeur op slot te doen

 

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? Wat bedoel je?

 

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien?

Mijn vriendin/ouders/broertje

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom?

Nee tuurlijk nie

10. Vindt jij jezelf preuts?

Beetje

 

 

 

 1.Hoe oud ben je?        12

2.  Ben je nog maagd?   Ja

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10)   bij een vreemde toch wel 10

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10)  4 

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? Ondergoed sowieso in de kleedkamer bij gym even in de deur zodat de jongens me ' per ongeluk' zagen. En omkleden voor toneel. Topless nog niet wil ik wel 

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat?  Ja onder de douche vandaan komen op kamp en 1 seconde door een jongen gezien. Hij zei sorry werd helemaal rood zo cute. Ik ook rood natuurlijk haha.

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? Ja een verhaal hier van een jongen in de hoek en jouw topic maak ik een mix van. En dat hij zonder shirtje staat en ik ook en ik hem van achter troostend hug enzo. Nouja en zo verder maar dat durf ik niet te vertellen hihi. Wel heel g**l word ik daarvan.

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? Nee moet wel wederzijds zijn en met gevoel.

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? Nee nooit

10. Vindt jij jezelf preuts? Beetje wel maar durf wel meer zoals hempjes en korte rokjes.  En zou voor een jongen bloot durven als hij ook bloot gaat. 

 

Sjammetje xxxx

Reputatie 3
Badge +1

1. Hoe oud ben je? 14

2.  Ben je nog maagd? nee

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10)  2

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 5

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? nu ik was gwn met een vriend buiten en toen zei die van zulle naakt zwemmen en toen heb ik dat gedaan en we hebben daarna ook ge neukt

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? x

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? ofc gwn mensen die me wel lekker lijken

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? nee

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? nee

10. Vindt jij jezelf preuts?nee

Badge

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn!

1. Hoe oud ben je? 14

2.  Ben je nog maagd? technisch gezien niet maar ik zeg van wel

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 8

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) mijn vader is melk gaan halen

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? nee

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? nee

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? nee

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? nee

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? nee

10. Vindt jij jezelf preuts? kweeni

 

Reputatie 1
Badge

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn!

1. Hoe oud ben je? 15

2.  Ben je nog maagd? Ja

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 1 is zo geil

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 7

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? Perongeluk nooit

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? Perongeluk niet expres wel

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? Ja dat ik naakt ben en er komt iemand binnen en dan wordt hij/zij opgewonden en ga ik diegene schuren.  Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? Nee niet betalend

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? Ja naar mn vriendin we vingeren altijd samen en als we niet kunnen online

10. Vindt jij jezelf preuts? Nee

 

Reputatie 5
Badge +3

 

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 1 is zo geil

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? Perongeluk nooit

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? Perongeluk niet expres wel

 

 

Ja, dat vind ik ook. Hoe heb je je expres laten betrappen? Ik doe dat ook wel eens maar zou wel willen weten hoe andere meisjes dat doen, wat voor situatie.

liefs Vosje

Reputatie 1
Badge

 

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 1 is zo geil

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? Perongeluk nooit

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? Perongeluk niet expres wel

 

 

Ja, dat vind ik ook. Hoe heb je je expres laten betrappen? Ik doe dat ook wel eens maar zou wel willen weten hoe andere meisjes dat doen, wat voor situatie.

liefs Vosje

Ik was aan het vingeren in een hokje in het zwembad en een jongen klopte op mijn deur en ik deed rustig open naakt. Hij heeft mij hierna nog gevingert 

Reputatie 1

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn!

1. Hoe oud ben je? 13

2.  Ben je nog maagd? nee

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 5

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 23454

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? alleen vriendje

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? ja ik had mijn ouders betrapt

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? nee

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien?  ja hoor

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? ja naar mijn ex (kwni was dom ma is niks gebeurt hahah)

10. Vindt jij jezelf preuts?  nee

 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn!

1. Hoe oud ben je?13

2.  Ben je nog maagd?ja

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10)9

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10)1 heb ze allebei niet 

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat?nee 

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat?nee vlgsm niet...

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan?seks

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? Ja

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom?nee wel m'n vriendje

10. Vindt jij jezelf preuts?ja

 

Reputatie 4
Badge +2

1. Hoe oud ben je? 15

2.  Ben je nog maagd? ja 

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 8

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 3

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? /

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? /

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? ja met iemand in het zwembad ofz

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? ja 

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? nee

10. Vindt jij jezelf preuts? opzich niet

Reputatie 2
Badge +2

1. Hoe oud ben je? 13

2.  Ben je nog maagd? Nee

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 1, ik vind het fijn om naakt te zijn. Vind het dan ook geen probleem als mensen mij naakt zien en vind het soms zelfs wel opwindend.

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 1

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat?  Ik kom bij lekker weer graag op het naaktstrand om naar mensen te kijken en ook om me te laten zien.

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? Mijn m oeder, haar vriendin en mijn BFF. Na het douchen en tijdens het vingeren.

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan?  Waarom fantaseren als je het kunt doen.

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? Ze mogen met gratis naakt zien op het naaktstand. Maar in het hypothetische geval dat iemand mij er geld voor bied dan mag dat maar wil met iemand die ik vertrouw erbij zodat er niets kan gebeuren. En geen foto's film. Dat bewaar ik voor boven de 18.

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom?  Niet naar mijn vriendje wel naar mijn BFF. Als we in een geile bui zijn en we niet samen kunnen zijn sturen we elkaar foto's of filmpjes.

10. Vindt jij jezelf preuts? ​​​​​​​ Absoluut niet. Ik ben wel voorzichtig.

Reputatie 1
Badge

. Hoe oud ben je?

13

2. Ben je nog maagd?

3ja3j

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10Hoe8

 

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet? (1-10)

je8

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless? (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat?

nee

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt? Wat voor situatie was dat?

nee

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan?

ja

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien?

ja

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom?

nee

10. Vindt jij jezelf preuts?wat

Reputatie 2
Badge +2

Hoe oud ben je?

2.  Ben je nog maagd? ja

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 6

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 4

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? nee

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? ja met schoolreisje ik heb mijn crush betrapt ik heb heem naakt gezien

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? nee

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? nee

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? nee

10. Vindt jij jezelf preuts? ja

Reputatie 4
Badge +4

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn!

1. Hoe oud ben je? 13

2.  Ben je nog maagd? JA

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 10

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 5

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? NEE NOOIT

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? NEE

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? JAH SEXS

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? NEE

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? NEE

10. Vindt jij jezelf preuts? NEE IK BEN MOOI ZOLAS IK BEN

 

Reputatie 1
Badge +1

1. Hoe oud ben je? 15

2.  Ben je nog maagd? Nee

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 7

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 2

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat?  Broertje, half per ongeluk half expres mijn kamerdeur open gelaten toen ik alleen mn string en beha aan had.

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat?  Ook mijn broertje, kwam onaangekondigd mijn kamer binnen, hij bood zn excuses aan

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? hmmm, nee, niet echt. Misschien ooit op een strand.

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien?  Niemand

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom?  nope

10. Vindt jij jezelf preuts?   nee

Badge

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn!

1. Hoe oud ben je? 12

2.  Ben je nog maagd? Ja

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 5

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 2

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? Ja aan mijn Beste vriend, ik ging thuis andere kleding aandoen en liet mijn deur open toen ik door had dat hij keek deed ik gwn alles af, ik heb hem ook es meegenomen in een kleedhokje in een winkel

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? Ja, ik was aan het vingeren onder de douche en mijn broetje zag het, gelukkig bleef hij niet lang

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan?

Ja samen onder de douche met mijn beste vriend

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien?

Ja ig

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? Ja mijn beste vriend en mijn buurjongen (perongeluk)

10. Vindt jij jezelf preuts?

 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn!

1. Hoe oud ben je? 14

2.  Ben je nog maagd? Nee

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 2-3, hangt van de situatie af

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) Heb ik niet maar 1 denk ik

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? Ja, aan vriend van mijn vriendje op een feestje, en vriend van mijn moeder om hem te plagen.

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? Nee nog niet

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? Ja, lekker naakt door het bos kunnen wandelen enzo

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? Als ik hem vertrouw, ja hoor

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? Ja, naar 2 leuke jongens maar altijd zonder gezicht.

10. Vindt jij jezelf preuts? Nee hoor

1. Hoe oud ben je? 13

 

2. Ben je nog maagd? Ja haha zou wat zijn op 13 xd

 

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 10

 

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet? (1-10)

0

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless? (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat?

Topless wel op strand dat was heel gewoon waar ik woonde. Niks raars qua gevoel

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt? Wat voor situatie was dat?

Ja zwembad douche, eigen schuld slot vergeten. Die dude werd nog roder dan ik 🤣

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? Ja ergens zou ik het wel cool vinden als dat wat normaler was. Niet zo krampachtig taboe. People are people toch?

 

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien?

nee ik verkoop mij niet.

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom?

Nee dat zou ik dus ook nooit doen. Dan gaat het om gluren en zulke dingen en body shamen of weet jij veel wat ze gaan doen

10. Vindt jij jezelf preuts?

Nee ik ben niet bang om mezelf te laten zien. Het moet wel naturel zijn dus niet om porn ofzo.

Je bent mooi zoals je bent. 

Zo is het! 

Asky XxX 

Reputatie 3
Badge +1

Hallo , hier wat vragen voor meisjes over bloot zijn!

1. Hoe oud ben je? 15

2.  Ben je nog maagd? Jup

3. Hoe erg vindt je het als een vreemde je naakt ziet? (Schaal 1 tot 10) 2

4. Hoe erg vindt je het als je vader of broer je naakt ziet?  (1-10) 2

5. Heb je je weleens expres je in je blootje laten zien aan iemand? Of in je ondergoed of topless?  (Vriendje of dokter enzo telt niet mee). Wat voor situatie was dat? Ik laat wel eens expres het omkleedhokje van het zwembad open staan, hierdoor hebben al meerdere jongens/meiden me in mijn ondergoed en naakt gezien

6. Heeft iemand je weleens per ongeluk bloot betrapt?  Wat voor situatie was dat? Wel eens door m'n zusje toen ik aan het mastruberen in m’n kamer was 

7. Fantaseer je weleens over naakt zijn? Zo ja wat dan? Jaa best vaak, dat we bijvoorbeeld met alle meiden en jongens van m'n klas naakt zijn

8. Zou iemand jou voor 100 euro naakt mogen zien? Mag gratis, maar als ze 100 euro willen geven vind ik het prima haha

9. Heb je wel eens een naaktfoto gestuurd naar iemand die niet je vriendje was? Zo ja wie en waarom? Jaa, ik doe dit wel eens met vriendinnen of met jongens die ik online tegen kom

10. Vindt jij jezelf preuts? Nope

 

Reageer