Vraag

Vragenlijst voor meisjes die plassen en plasseks geil vinden.

  • 30 March 2023
  • 16 reacties
  • 5768 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ?

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ?

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ?

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ?

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ?

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ?

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ?

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ?

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ?

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ?

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ?

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ?

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ?

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ?

14 Doe je het altijd of soms ?

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ?

16 Doe je het altijd of soms  ?

17 Vind je het geil om in bad te plassen ?

18 doe je het altijd of soms ?

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ?

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ?

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ?

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ?

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ?

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ?

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ?

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ?

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ?

28 Heb je dit al gedaan ?

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ?

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ?

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ?

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ?

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ?

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ?

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ?

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ?

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ?

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ?

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ?

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ?

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ?

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ?

43 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ?

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ?

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ?

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ?

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ?

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ?

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen !

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ?

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ?

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ?

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ?

 

Als laatste wil ik de kindertelefoon hartelijk bedanken om onderwerpen met vragen over plasseks toe te laten voor meisjes en jongens van onze leeftijd zoals ik met een plasfetisj want  dit is het enige jongerenforum waar ik met mijn vragen terecht elders zoals op Jongin worden deze onderwerpen altijd geweigerd en heb dankzij dit forum hier al veel steun gehad door er kunnen over te praten met lotgenoten.


16 reacties

Reputatie 1
Badge

1. Ja dat doe ik want anders gaat het branden 

2.Nee dat voelt niet fijn bij mij

3. Ja het is best fijn om warmte te voelen

4.Dagelijks 

5. op mijn bed 

6. Nee

7. Soms

8. Zeker weten

9.Naakt plassen

10. Nee

11.Nee

12. Nee 

13.Ja

14. Altijd

15. Ja

16 Soms 

17 Ja 

18 Altijd

19 Wachten tot ik in bad ben

20 Ik plas in het hokje

21 Ik plas er door heen 

22  Ik wacht tot in het zwembad

23- 

24 Ja 

25 Ja 

26 Ja

27 Ja

28 Nee 

29 Ja 

30 Ja

31 Ja

32 Ja

33 Ja

34 Ja

Reputatie 2
Badge +2

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ? Als ik naar het toilet ben geweest wel.

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? Nee

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? Nee

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ?  Nee dus

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ? Niet

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? Nee

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? Nee

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? Nee

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? Nee

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? Altijd naakt

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ? Nee

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ? Nee

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? Nee

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ?  Ja

14 Doe je het altijd of soms ?  Heel af en toe

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? Ja

16 Doe je het altijd of soms  ? Heel soms

17 Vind je het geil om in bad te plassen ? Ja

18 doe je het altijd of soms ? Vaak

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? Ik doe het in bad

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? Meestal ga ik naar het toilet tenzij ik erg geil ben

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ? Trek het kruisje opzij

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ? Als ik nog niet in het bad ben ga ik naar het toilet

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ?  Ja, al gedaan ook.

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ?  Ja

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ?  Ja, al gedaan ook.

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ?  Nee

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ?  Ja

28 Heb je dit al gedaan ?  Ja

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ?  Ja, al gedaan

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ?  Ja

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ? Ja, al gedaan

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ?  Ja, maar volgens mij valt het voor een jongen niet mee om te plassen met een stijve.

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ? Ja, al gedaan

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ? Nee, hoewel ik op jongens en meiden val vind ik het geil met een meisje maar staat het me tegen met een jongen. Ik weet ik ben een rare.

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ?  Meisjesplas

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ? Mijn kutje heeft glijmiddel genoeg.

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ? Nee

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ?  Nee

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ? NVT

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ?  Nooit gedaan, maar goeie tip.

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ? Ja

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ?  Ja

43 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ? Nee

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ?  Nee

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ?  Als ik erg geil ben

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ?  Nee

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ?  Ja

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ?  Ja

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen ! Nee

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ?  De plas van mijn BFF.

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ?  Weet ik niet meer, al heel jong.

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ?  Toen ik tijdens het vingeren voor het eerst klaar kwam; kwam er ook gelijk plas mee. Dat zorgde er voor dat ik gelijk door vingerde.

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ? De seksuele voorlichting bij ons op school is voornamelijk op voortplanting gericht. Andere vormen van seks zoals homo, lesbisch en trans worden wel besproken, maar niet intensief. Er zijn zoveel mogelijkheden dat deze denk ik niet in de beschikbare tijd kunnen worden behandeld. Ik denk ook niet dat iedereen er behoefte aan heeft en soms zelfs walging op roept. Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden (ik ben erg nieuwsgierig) maar wel op vrijwillige basis. Dus basis seksuele voorlichting  verplicht en uitgebreide voorlichting vrijwillig.

Reputatie 3
Badge +2

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ? Meestal

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? Soms

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? Ja vaak

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ? Bijna dagelijks 

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ? Overal als ik geil ben en er zin in heb

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? Ja

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? De geur niet perse

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? Ja

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? Ja

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? Onderbroek

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ? Ja

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ? Ja

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? Ja

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ? Jaaa

14 Doe je het altijd of soms ? Altijd 

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? Ja zo in dat putje

16 Doe je het altijd of soms  ? Bijna altijd 

17 Vind je het geil om in bad te plassen ? Ja

18 doe je het altijd of soms ? Altijd 

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? Speciaal tot in bad

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? Zwembadhokje buiten als ik het niet meer hou in mijn broek 

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ? Hangt ervan af

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ? Zwembad 

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ? Ja

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ? Ja

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ? Ja 

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ? Ja

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ? Soms

28 Heb je dit al gedaan ? Ja

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ? Ja

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ? Ja 

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ? Ja

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ? Ja 

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ? Jaaaa 

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ? Jaaaa 

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ? Meisjes

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ? Geen van beide

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ? Ja

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ? Ja dat is zo geil

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ? Gewoon in mijn kamer 

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ? Nooit gedaan

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ? Ja

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ? Jaaa 

43 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ? Jaaa

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ? Jaaa

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ? Jaa

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ? Ja

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ? Jaaaaaa

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ? Jaaaa 

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen ! Jaaa

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ? Iemand anders

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ? 12

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ? Ik wouw hzt proberen dus plaste ik in mijn broek en toen kon ik mezelf niet inhouden om te vingeren

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ? Ja

 

Als laatste wil ik de kindertelefoon hartelijk bedanken om onderwerpen met vragen over plasseks toe te laten voor meisjes en jongens van onze leeftijd zoals ik met een plasfetisj want  dit is het enige jongerenforum waar ik met mijn vragen terecht elders zoals op Jongin worden deze onderwerpen altijd geweigerd en heb dankzij dit forum hier al veel steun gehad door er kunnen over te praten met lotgenoten.

 

Reputatie 1
Badge

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ? Nee

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? Ja

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? Nee

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ? Nvt

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ? Nvt

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? Ja

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? Ja

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? Ja

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? Weet ik niet

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? onderbroek

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ? Nee

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ? Nee

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? Ja

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ? ja!

14 Doe je het altijd of soms ? Altijd

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? Nog nooit geprobeerd

16 Doe je het altijd of soms  ? Nvt

17 Vind je het geil om in bad te plassen ? Ja

18 doe je het altijd of soms ? soms

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? bad

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? hokje

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ? door bikini heen

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ? zwembad!

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ? Ja

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ? Nee

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ? nee

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ? ner

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ? weet ik niet

28 Heb je dit al gedaan ? nee

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ? ja

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ? nee

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ? ja

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ? nee

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ? ja!

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ? Nee

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ? Meisjesplas

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ? Plas glijmiddel

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ?nee

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ? Ja

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ? wc

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ? nog niet geprobeerd, goed idee

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ? Ja

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ? Ja

3 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ? Ja

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ? Ja

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ? Ja

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ? nee

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ? ja

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ? ja

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen ! nee

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ? eigen plas

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ? 11

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ? door op kt topics erover te lezen, toen werd ik geil

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ? Ja!

 

Als laatste wil ik de kindertelefoon hartelijk bedanken om onderwerpen met vragen over plasseks toe te laten voor meisjes en jongens van onze leeftijd zoals ik met een plasfetisj want  dit is het enige jongerenforum waar ik met mijn vragen terecht elders zoals op Jongin worden deze onderwerpen altijd geweigerd en heb dankzij dit forum hier al veel steun gehad door er kunnen over te praten met lotgenoten.

 

Reputatie 3
Badge +3

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ? nee

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? ja

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? ja

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ? dagelijks

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ? overal als ik er zin in heb

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? ja

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? ja

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? lijkt me heel geil

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? ja

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? onderbroek

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ? ja

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ? ja

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? ja

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ? ja

 14 Doe je het altijd of soms ? altijd

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? ja heel geil

16 Doe je het altijd of soms  ? meestal

17 Vind je het geil om in bad te plassen ?ja

18 doe je het altijd of soms ?altijd

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? bad

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? in het hokje

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ?doorheen

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ? speciaal voor in het zwembad

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ? ja

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ?ja

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ?ja

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ?ja

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ?ja

28 Heb je dit al gedaan ?ja

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ?ja

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ?ja

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ?ja

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ?ja

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ?ja

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ?ja

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ?meisjesplas

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ?plas

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ?nee

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ?ja echt geil

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ?meestal voordat ik ga zwemmen

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ?nog nooit gedaan ga nog doen

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ?ja

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ?ja

43 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ?ja

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ?ja

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ?ja

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ?ja

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ?ja heel erg

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ?ja

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen !ja

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ?iemand anders

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ?13

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ?uitproberen

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ?ja

Reputatie 3
Badge +2

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ? ja

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? nee

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? ​​​​nee

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ? niet

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ? niet

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? nee

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? nee

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? soms ruik ik wel eens aan een ondergoed of string van me klasgenoten of vriendinen

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? ja

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? naakt plassen

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ? nee

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ? nee

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? nee

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ? ja altijd

14 Doe je het altijd of soms ? altijd

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? ja al vaak gedaan

16 Doe je het altijd of soms  ? altijd

17 Vind je het geil om in bad te plassen ? ja en dan benen omhoog en dan plas ik over me zelf en in me mond en slik ik ook door

18 doe je het altijd of soms ? soms als ik goed geil ben

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? Wacht tot ik in bad ben

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? plas in het hokje

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ? soms door heen of ff opzij

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ? licht er aan of binnen zwembad is of niet onder zitten op gras engran plassen 

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ? al gedaan

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ? al gedaan

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ? Al gedaan 

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ? al gedaan

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ? zeker 

28 Heb je dit al gedaan ? ja al vaak

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ? al gedaan

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ? al gedaan

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ? gedaan

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ? gedaan is 

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ? ja en ook al gedaan is echt geil

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ? ja

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ? ​​​​​meisjes plas 

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ? eerst echt glijmiddelen en dan lek ik af en toe plas tijdens het neuken in me poes of kont 

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ? nee

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ? nee

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ? niet

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ? nee maar in flesje plassen al gedaan 

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ? ja opte drinken ook

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ? ja ook al gedaan

43 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ? ja gedaan

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ? Soms als ik giel ben

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ? ja

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ? ja 

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ? ja als zeg ma je lippen plakken dat je plas via je benen na benede  ga 

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ? ja over me heen 

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen ! ja 

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ? ​​​​​iemand anderss

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ? o geen iedee denk 11 

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ? filmpje gezien en gelijk na gedaan in bad 

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ? ja 

Reputatie 1
Badge

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ? Nee

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? Ja

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? Nee

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ? Nvt

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ? Nvt

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? Ja

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? Ja

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? Ja

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? Weet ik niet

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? onderbroek

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ? Nee

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ? Nee

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? Ja

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ? ja!

14 Doe je het altijd of soms ? Altijd

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? Nog nooit geprobeerd

16 Doe je het altijd of soms  ? Nvt

17 Vind je het geil om in bad te plassen ? Ja

18 doe je het altijd of soms ? soms

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? bad

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? hokje

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ? door bikini heen

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ? zwembad!

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ? Ja

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ? Nee

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ? nee

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ? ner

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ? weet ik niet

28 Heb je dit al gedaan ? nee

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ? ja

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ? nee

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ? ja

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ? nee

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ? ja!

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ? Nee

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ? Meisjesplas

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ? Plas glijmiddel

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ?nee

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ? Ja

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ? wc

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ? nog niet geprobeerd, goed idee

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ? Ja

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ? Ja

3 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ? Ja

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ? Ja

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ? Ja

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ? nee

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ? ja

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ? ja

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen ! nee

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ? eigen plas

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ? 11

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ? door op kt topics erover te lezen, toen werd ik geil

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod  over plasseks toe te laten? Ja!

Eergisteren heb ik voor het eerst in het zwembadhokje geplast, door mijn bikini heen. Ik was heel geil. Dat ga ik vaker doen!

 

 

 

@SamENRosi  Is inderdaad heel geil heb hier toevallig net een nieuw topic van gemaakt over meisjes die plassen in een zwembadhokje een paar dagen geleden.

Reputatie 2
Badge +2

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ? Ja

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? 1x geprobeerd, was wel geil maar voelde tegelijkertijd ook irritant, ga t niet nog een keer doen

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? Nee, wil ik wel

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ? -

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ? -

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? -

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? Soms

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? Neh

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? Weet niet😅

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? Tijdens masturberen

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ? Nee, want anders ziet iemand dat miss

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ? Ja, maar ik slaap meestal in mn ondergoed

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? Ja

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ? Nee

14 Doe je het altijd of soms ? -

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? Nee

16 Doe je het altijd of soms  ? -

17 Vind je het geil om in bad te plassen ? Alleen als ik er daarna meteen uit ga, maar vind t wel geil

18 doe je het altijd of soms ? Soms

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? Eerst toilet

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? Eerst toilet

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ? Ik zou er dan doorheen plassen

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ? Eerst toilet

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ? -

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ? Ja

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ? -

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ? Ja

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ? Nee

28 Heb je dit al gedaan ? Nope

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ? Denk t

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ? Ja

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ? Neh

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ? Ja

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ? Nee

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ? Miss

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ? Idk

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ? Eigen plas

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ? Nee

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ? Nee, 1x per ongeluk want ik was op reis en er was nergens wc

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ? -

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ? Nog nooit gedaan maar lijkt me op zich wel geil

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ? Nee

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ? Nee

43 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ? Nee

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ? Soms

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ? Nee

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ? Nee

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ? Neh

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ? Nee

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen ! Nee

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ? Eigen

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ? Weet nie of ik echt geil vind

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ? -

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ? Ja

Reputatie 3
Badge +2

1 Vegen jullie altijd af na het plassen? Ja, behalve als ik gelijk daarna ga douchen

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? Nee

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? Ja

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ? Af en toe dan

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ? Op de wc of buiten in de bosjes

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? Af en toe, hangt ervan af waar.

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? Jawel

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? Ja

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? Ja

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? Tijdens het masturberen

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ? Ja

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ? Ja

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? Ja

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ? Ja

14 Doe je het altijd of soms ? Zwem niet vaak maar dan wel altijd

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? Alleen als er een afvoer is

16 Doe je het altijd of soms  ? 1 keertje gedaan

17 Vind je het geil om in bad te plassen ? Ja

18 doe je het altijd of soms ? Soms

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? Wacht ik tot ik in bad zit of onder de douche.

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? Als er een afvoer is in het hokje

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ? Gewoon in mijn bikini

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ? Dan wacht ik tot het zwembad

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ? Ja zeker

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ? Al gedaan, heel geil

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ? Ja

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ? Ja, heel geil om te doen

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ? Ja

28 Heb je dit al gedaan ? Ja

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ? Ja

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ? Ja

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ? Ja

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ? Ja

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ? Ja

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ? Ja, al gedaan

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ? Jongensplas

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ? Eigen plas

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ? Op een dildo

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ? Ja

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ? Op de wc, in de bosjes, in bed soms

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ? Nog nooit gedaan maar klinkt geil

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ? Ja

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ? Denk het wel

43 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ? Ja

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ? Ja

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ? Ja

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ? Ja

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ? Ja

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ? Vast wel

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen ! Ja

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ? Iemand anders, want dat is specialer

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ? Op mijn 13de

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ? Mijn vriend ging voor me plassen en dat was geil

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ? Ja, zodat mensen weten dat het bestaat

Reputatie 2
Badge

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ? nee nooit

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? beetje

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? ja

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ? af en toe

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ?op bed

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? ja

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? ja 

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? geen idee

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? geen idee

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? allebij

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ?nee

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ?  ja

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? ja

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ?ja

14 Doe je het altijd of soms ? altijd

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? ja

16 Doe je het altijd of soms  ? soms

17 Vind je het geil om in bad te plassen ?ja 

18 doe je het altijd of soms ? altijd

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? wachten tot ik in bad zit

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? plas gewoon

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ? gewoon doorheen

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ? wacht tot ik in het zwembad zit

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ? uh ja

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ? ja zeker

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ? ja

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ?

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ? ja

28 Heb je dit al gedaan ? nee

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ? ja

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ? ja

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ? ja

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ?ja

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ? ja

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ? ja

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ? allebei

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ?  gwn plas

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ? nee

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ? nee

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ? toilet

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ? ja

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ? ja

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ? nee

43 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ?nee

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ?ja

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ?ja

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ?ja

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ? ja

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ? ja

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen ? ja

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ? iemand anders

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ? 12

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ? geen idee

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ?  ja

Badge

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ? Nee

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? Ja

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? Ja

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ? Bijna elke dag

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ? Gwn waar het kan

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? Ja

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? Ja

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? Jaa

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? Jaa

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? Onderbroek

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ? Jaaa

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je  onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ? Ja

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? Ja

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ? Ja

14 Doe je het altijd of soms ? Altijd als ik in het zwembad ben

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? Ja

16 Doe je het altijd of soms  ? Altijd

17 Vind je het geil om in bad te plassen ? Ja

18 doe je het altijd of soms ? Altijd

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? Wachten tot in bad

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? Zwembadhokje

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ?doorheen

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ? Wachten

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ? Al gedaan

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ? Al gedaan

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ? Al gedaan

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ? Al gedaan

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ? Ja

28 Heb je dit al gedaan ? Zo vaak

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ? Al gedaan

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ? Al gedaan

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ? Al gedaan 

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ? Al gedaan

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ? Ja al gedaan wil wel graag nog vaker

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ? Same als bij 33

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ? Meisjes

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ? Eigen plas als glijmmiddel

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ? Tuurlijk

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ? Zo vaak

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ? Gwn vaak waar het kan

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ? Jaaa was zo lekker

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ? Ja

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ? Jaa

43 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ? Jaa

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ? Ja

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ? Ja

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ?ja

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ? Ja 

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ?ja

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen ! Ja!

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ? Iemand anders 

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ? 10

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ? Ik had in een keer zin om eraan te voelen en op te likken

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ? nee hoor vindt het zo nu wel prima

Badge

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ?

Nooit

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ?

Ja

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ?

Ja altijd

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ?

Altijd

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ?

Meestal als ik sta of loop

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog is zodat je je eigen plas kan ruiken ?

Ja

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil ?

Ja

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ?

Nee

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ?

Ja

9 Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ?

Onderbroek

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ?

Ja

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ?

Ja

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ?

Ja iedere avond

13 Vind je het geil om stiekem in een zwembad te plassen ?

Ja 

14 Doe je het altijd of soms ?

Ik doe het altijd

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ?

Ik vind het heerlijk

16 Doe je het altijd of soms ?

Altijd

17 Vind je het geil om in bad te plassen ?

Ja

18 doe je het altijd of soms ?

Altijd

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ?

In bad

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ?

In het hokje

21 Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ?

Erdoorheen 

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ?

Het zwembad

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft ?

Ja

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft ?

Ja

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ?

Ja

26 Zou je graag een jongen in je mond laten plassen

Reputatie 2
Badge +2

 

Even ter informatie, ik ben een bi jongen van 17

ik heb niet echt een fetish dus  ik doe niet  heel veel met plas, en mij  antwoorden zijn wss vrij gewoontjes

 

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ?  ja

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? geil als het maar 1 drupje is

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? neen

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ? -

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ? -

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? als het gebeurt hou ik hem wel aan maar meer omdat ik niet teveel onderbroeken wil gebruiken

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? een beetje. Het geeft me zo'n gevoel van dat ik in de buurt van een piemel ben met mijn gezicht en dat is geil

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? nooit meegemaakt maar het lijkt me wel geil

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? dat gek genoeg weer niet 

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? onderbroek, want dan loopt het beter en langzamer over mijn lichaam heen

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ? nee

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ? ik heb geen pyjama

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? nee, ik wil niet dat mijn bed vies word

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ? ja best well

14 Doe je het altijd of soms ? altijd. Geen zin om naar de wc te gaan ook

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? nee

16 Doe je het altijd of soms  ? Nooit

17 Vind je het geil om in bad te plassen ? nee alleen zwembaden of andere wateren

18 doe je het altijd of soms ? -

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? ik ga naar het toilet. Ik wil niet badderen in mijn eigen plas haha

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? als ik al omgekleed ben kan ik gelijk eruit en naar de wc. Of doorlopen naar het zwembad XD

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ? als ik ziu plassen dan gewoon er doorheen want dat is geiler.

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ?  ik wacht wel tot ik erin zit ;)

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ? nvt

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ? nvt

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ?  nee ik vind de smaak vies

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ? nee ook niet, zelfde reden

27 Vind je in je eigen mond  plassen geil ? dat wel beetje haha. Maar ook vies

28 Heb je dit al gedaan ? ja een paar keer onder de douche

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ? nee niet echt

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ? nee

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ? Ja best wel

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ? jaa ik wil die warme straal zo erdoor heen voelen

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ? nee

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ? nee

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ? jongens

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ? plas glijd niet dus echte glijmiddel

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ? nee

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ? Ja soms

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ? alleen onder de douche. Meestal voordat ik hem aanzet voor de hele ervaring haha

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ? nee en nvt haha

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ? een beetje 

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ? nee

43 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ? nee

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ? beetje 

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ? nee

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ? ja

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ? JA

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ? beetje

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen ! best wel

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ? mijn eigen llas

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ? op mijn 8e ging ik soms samen met een meisje naar de wc (wel appart) en dan planten we over onze eigen vingers en toen zei ze van 'lik er eens aan' em dat deden we. Dat is de eerste keer dat ik opgewonden raakte (maar zonder stijve)

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ? 👆

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ? vaginale sex is voor hetero's, anale sex is voor homo's, plassen is gewoon een fetish en hoor je niet aan kinderen te leren. Daar komen ze namelijk zelf wel achter.

 

Als laatste wil ik de kindertelefoon hartelijk bedanken om onderwerpen met vragen over plasseks toe te laten voor meisjes en jongens van onze leeftijd zoals ik met een plasfetisj want  dit is het enige jongerenforum waar ik met mijn vragen terecht elders zoals op Jongin worden deze onderwerpen altijd geweigerd en heb dankzij dit forum hier al veel steun gehad door er kunnen over te praten met lotgenoten. Ik ook 

 

Reputatie 4
Badge +3

1 Vegen jullie altijd af na het plassen ? Ja

2 Vind je het geil om niet af te vegen na het plassen zodat je onderbroek nat is ? Nee, niet gewoon overdag maar ik vind het wel leuk als ik in een geil ben en zin heb

3 Plas je weleens expres een straaltje in je onderbroek als je geil bent ? Ja

4 Doe je dit af en toe of dagelijks ? Heel soms, als ik ook alleen ben

5 Waar doe je dit meestal gewoon in de zetel voor tv of ergens anders ? In badkamer. Dan laat plas ik gewoon in mijn onderbroek

6 Als je dit doet hou je dan je onderbroek aan tot ze terug droog  is zodat je je eigen plas kan ruiken ? Nee, doe die uit en spoel ik schoon in de douche (niemand moet het weten)

6 Vind je de geur van je opgedroogde plas in je onderbroek geil  ? Mwaahh, ik vind de geur van  mijn kutje wel fijn en geil

7 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een ander meisje haar onderbroek geil ? Weet ik niet

8 Vind je de geur van de opgedroogde plas van een jongen zijn onderbroek geil ? Weet ik niet

9  Wat vind je geiler tijdens het masturberen in je onderbroek plassen of naakt plassen ? Beide is geil. Ik doe dus beide wel

10 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een jeansbroek draagt als je geil bent ? Nee. Dan heb je een natte jeans en hoe moet ik dat weer uitleggen

11 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek wanneer je ook een pyjamabroek draagt als je geil bent ? Nee

12 Plas je weleens stiekem een straaltje in je onderbroek in bed als je geil bent ? Nee, alleen in bad of douche, dan weet niemand het

13 Vind je het geil om stiekem in een  zwembad te plassen ? Ja

14 Doe je het altijd of soms ? Heel soms

15 Vind je het geil om in het zwembadhokje te plassen ? Nooit gedaan

16 Doe je het altijd of soms  ? nooit dus

17 Vind je het geil om in bad te plassen ?  Ja!!!!

18 doe je het altijd of soms ? Best vaak

19 stel je moet dringend plassen en moet in bad ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in bad zit om te plassen ? Ik hou het vaak ook op tot ik in bad ga, dan kan je harder pissen en heb je meer pals om mee te seksen

20 Stel je moet dringend plassen en zit in je bikini in het zwembadhokje ga je dan eerst naar toilet of plas je dan in het zwembadhokje ? Toilet, ik denk dat ik te netjes ben omdat daar te doen, is toch goor voor de mensen na mij!

21  Plas je dan gewoon door je bikini heen of trek je hem eerst uit of opzij ? Door bikini heen!!! Of ook wel eens dat ik mijn broekje opzij doe 

22 Stel je moet dringend plassen nog voor je in het zwembad zit ga je dan eerst naar toilet of wacht je speciaal tot je in het zwembad zit om te plassen ? Naar toilet

23 Zou je graag eens in een meisje haar mond willen plassen terwijl zij jou beft   ? Ja!

24 Zou je graag eens in een jongen zijn mond willen plassen terwijl hij jou beft  ? Ja!

25 Zou je graag een meisje eens in je mond laten plassen terwijl jij haar beft ? Ja!

26 Zou je  graag een jongen in je mond laten plassen terwijl jij hem pijpt ? Ja!

27 Vind je in je eigen mond plassen geil ? Ja! 

28 Heb je dit al gedaan ? Ja, in bad.

29 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een meisje terwijl je plast ? Ja

30 Zou je het geil vinden om gevingerd te worden door een jongen terwijl je plast ? Ja

31 Zou je het zelf  geil vinden om een meisje te vingeren terwijl zij plast ? Ja

32 Zou je het zelf geil vinden om een jongen af te trekken terwijl hij plast ? Ja

33 zou je graag eens echte plasseks hebben met een meisje ? Ja

34 Zou je graag eens echte plasseks hebben met een jongen ? Ja

35 Wat vind je geiler meisjesplas of jongensplas ? Geen idee???

36 Je eigen plas als glijmiddel of echt glijmiddel ? Weet ik niet

37 Plas je weleens op andere  voorwerpen tijdens het masturberen zoals een knuffel of iets anders ? Nee

38 Plas je weleens je volledige blaas leeg in je onderbroek of jeansbroek ? In een onderbroekje

39 Waar doe je dit dan op toilet of ergens anders ? Douche of bad

40 Vind je het geil om in een flesje of knijpfles te plassen en je dan te masturberen door de plas uit het flesje over of in je vagina leeg te spuiten ? Weet ik niet maar klink als heel leuk!

41 Vind je het geil om je eigen plas te proeven ? Ja

42 Vind je het geil om een meisje haar plas te proeven ? denk het wel

43 Vind  je het geil om een jongen zijn plas te proeven ? denk het wel 

44 Vind je het geil om je eigen plas te ruiken ? Ja

45 Vind je het geil om een ander meisje haar plas te ruiken ? denk het wel

46 Vind je het geil om een jongen zijn plas te ruiken ? denk het wel

47 Vind je het geil om je eigen plas te voelen ? Ja, het is geil en warm

48 vind je het geil om een ander meisje haar plas te voelen ? Weet ik niet, denk het wel

49 Vind je het geil om een jongen zijn plas te voelen ! Weet ik niet, denk het wel

50 Wat vind je geiler je eigen plas of iemand anders zijn plas ? Weet ik niet

51 Op welke leeftijd hebben jullie ontdekt dat je plassen geil vond ? Ik vond het altijd leuk om naar mijn vagina te kijken en te plassen. sinds ik masturbeer vind ik het ook geil

52 Hoe heb je ontdekt dat je plassen geil vond ? Door het te doen. Het is iets wat niemand weet en misschien wel vreemd is en daardoor is het geil

53 Vind je dat er ook op school zou moeten gesproken worden over plasseks naast de veel meer besproken anale seks die meestal wel aan bod komt ? Jaaaaa dat vind ik wel. Plas is ook niet vies poep wel (bacterien)

 

 

Wij vinden het belangrijk dat de hulpvraag in een topic centraal staat. Deze post  bevat expliciete (choquerende) details die afleiden van de hulpvraag. Dit is in strijd met forumregel 6. Daarom hebben we je bericht aangepast.

Anne - De Kindertelefoon

 

Badge

@Bloemtjes_fleur 

Je bent een droom meid 😁

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Reageer