Vraag

vragenlijst voor meiden die hetero of bi zijn

  • 10 August 2023
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Reputatie 1
Badge

1: hou je van jongens die sportief zijn?

2:welke oogkleur haarkleur of huidskleur vind je aantrekkelijk bij jongens?

3:vind je jongens met krullend haar mooi of vind je stijl haar bij jongens mooier?

4:hoe lang moet een jongen minimaal zijn? Of maakt zijn lengte niks uit voor je?

5:moet hij gespierd zijn?

6:zou je ook een transjongen kunnen daten?

7:vind je het erg als hij een andrew tate faj is of vind je dat juist cool?

8:wat voor kleding vind je mooi bij jongens?

9:als je het erg vind als hij voor een bepaalde politieke partij is, welke is dat dan? Er zijn namelijk mensen die sommige mensen niet meer mogen of willen daten omdat ze een bepaalde politieke voorkeur hebben

10:moet een jongen slank zijn? Vind je overgewicht bij jongens aantrekkelijk of niet?

Dit was 'm dan!


1 reactie

Reputatie 2
Badge

1: hou je van jongens die sportief zijn?

Sure maar het maakt mij niet zo heel veel uit 

 

2:welke oogkleur haarkleur of huidskleur vind je aantrekkelijk bij jongens?

Blauwe/groene ogen. Haarkleur maakt echt niet uit en huidskleur maakt mij ook niks uit 

3:vind je jongens met krullend haar mooi of vind je stijl haar bij jongens mooier?

Bijde 

4:hoe lang moet een jongen minimaal zijn? Of maakt zijn lengte niks uit voor je?

Lengte maakt me niks uit 

5:moet hij gespierd zijn?

Moet niks, als hij het zelf wil dan is het oke maar hij is niks verplicht 

 

6:zou je ook een transjongen kunnen daten?

Jawel

7:vind je het erg als hij een andrew tate faj is of vind je dat juist cool?

Kijk ik support andrew tate niet. Maar dat betekent niet dat hij er niet fan van mag zijn als ie maar niet zoals hem gaat gedragen 

 

8:wat voor kleding vind je mooi bij jongens?

Joggings broek is wel echt een vibe 

 

9:als je het erg vind als hij voor een bepaalde politieke partij is, welke is dat dan? Er zijn namelijk mensen die sommige mensen niet meer mogen of willen daten omdat ze een bepaalde politieke voorkeur hebben

Nee hoor.

 

10:moet een jongen slank zijn? Vind je overgewicht bij jongens aantrekkelijk of niet?

Een jonge hoeft niet slank te zijn en ik vindt jongens die steviger zijn meestal mee aantrekkelijk  

Reageer