Skip to main content
Vraag

Vragenlijst voor meiden

• August 4, 2026
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img

Heyy hoii, ik dacht ik maak ook een een vragenlijst voor de meiden (hopelijk is die een beetje origineel genoeg). Hier komt tie:

Vragenlijst voor meiden 💗

💖 Liefde & Relaties

1. Wat is het eerste waar je op let bij een jongen?

2. Wat is jouw grootste afknapper?

3. Zou je eerder vallen voor uiterlijk of karakter?

4. Wat is jouw ideale eerste date?

5. Hoe snel word jij verliefd?

6. Geloof je in liefde op het eerste gezicht?

7. Wat vind jij belangrijker: vertrouwen of aantrekkingskracht?

8. Zou je een ex ooit nog een kans geven?

9. Wat is jouw grootste green flag bij een jongen?

10. Wat is jouw grootste red flag?

🔥 Romantisch 

1. Vind je dat seks belangrijk is in een relatie?

2. Zou je liever wachten tot je echt verliefd bent?

3. Vind je communicatie hierover belangrijk?

4. Wat maakt iemand aantrekkelijk zonder dat het uiterlijk is?

5. Ben je meer romantisch of spontaan?

6. Wat vind jij belangrijker: emotionele of fysieke aantrekking?

7. Vind je knuffelen leuker dan zoenen?

8. Zou je liever een rustige of avontuurlijke partner hebben?

9. Wat is voor jou een absolute grens in een relatie?

10. Ben je open over dit soort onderwerpen of juist verlegen?

😂 Random

1. Wat is het domste dat je ooit hebt gedaan?

2. Wat is jouw meest gênante moment?

3. Welke superkracht zou je willen hebben?

4. Wat is jouw grootste guilty pleasure?

5. Wat is jouw meest gebruikte emoji?

6. Als je €1.000.000 won, wat koop je als eerste?

7. Ben je een ochtend- of avondmens?

8. Welke serie of film kun je blijven kijken?

9. Wat is jouw vreemdste gewoonte?

10. Wat zou je nooit eten, zelfs niet voor €10.000?

👯 Vrienden

1. Waar let jij op bij een goede vriendin?

2. Heb je liever veel vrienden of een kleine vriendengroep?

3. Vergeef je snel?

4. Ben jij degene die meestal als eerste appt?

5. Wat waardeer je het meest in een vriendschap?

6. Kun je goed geheimen bewaren?

7. Heb je ooit ruzie gehad met je beste vriendin?

8. Ben je snel jaloers?

9. Wie kent jou het beste?

10. Wat is het gekste dat je ooit met vrienden hebt gedaan?

🌍 Toekomst

1. Waar zie jij jezelf over 10 jaar?

2. Wil je later kinderen?

3. Wil je later trouwen?

4. Wat is jouw droombaan?

5. In welk land zou je willen wonen?

6. Wat staat bovenaan jouw bucketlist?

7. Wat is jouw grootste droom?

8. Waar ben je het meest trots op?

9. Wat wil je nog leren?

10. Hoe wil je herinnerd worden?

🤔 Dit of Dat

1. Liefde of geld?

2. Blonde of donkere jongens?

3. Zoenen of knuffelen?

4. Bellen of appen?

5. Uitgaan of thuis chillen?

6. Netflix of bioscoop?

7. Strand of zwembad?

8. Romantisch of grappig?

9. Vakantie in de zon of wintersport?

10. Altijd eerlijk of soms een leugentje om bestwil?

Alvast bedankt voor het invullen en hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst.

3 reacties

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 4, 2026

Heyy hoii, ik dacht ik maak ook een een vragenlijst voor de meiden (hopelijk is die een beetje origineel genoeg). Hier komt tie:

💖 Liefde & Relaties

1. Wat is het eerste waar je op let bij een jongen? 

2. Wat is jouw grootste afknapper? Té lief en iemand die overal ja op zegt en geen sterke mening heeft en aangeeft wat hij wilt. 

3. Zou je eerder vallen voor uiterlijk of karakter? Nou ik vind allebij belangrijk, maar ik zou zeggen karakter als hij temperamentvol, pittig, een beetje flirterig, een beetje beschermend, respect heeft voor mij en mijn grenzen, lief maar niet te, een eigen mening heeft, direct en eerlijk is, droge en slechte humor heeft. Ja dat isnou het karakter waar ik voor val. (Sorry als im weer eens te veel type zo ben ik nou eenmaal😂)

4. Wat is jouw ideale eerste date? Ik ben zelf nog nooit op date geweest met niemand zegmaar, maar het lijkt me wel gezellig om samen in de stad op een terrasje wat te drinken (wel Ice Tea, want daar ben ik echt helemaal gek op)

5. Hoe snel word jij verliefd? Ik weet het eigenlijk niet soms heel snel als hij me complimentjes geeft of goede daden voor me doet of helpt dan kun je me zo ingepakt hebben.

6. Geloof je in liefde op het eerste gezicht? Tja dat ligt eraan soms zie je wel iemand voorbij lopen en denk je: Hij is wel knap, maar misschien wel, maar ik denk vooral dat je elkaar eerst beter moet leren kennen.

7. Wat vind jij belangrijker: vertrouwen of aantrekkingskracht? Ik denk vertrouwen vindnik belangrijk, want zonder vertrouwen heb je toch niks in een relatie, dan kun je elkaar niks vertellen enzo ookal zou je elkaar aantrekkelijk vinden mijn voorkeur gaat meer naar vertrouwen.

8. Zou je een ex ooit nog een kans geven? Tja ik heb geen ex, maar als hij me heel lang slecht behandeld heeft dan ja dan niet.

9. Wat is jouw grootste green flag bij een jongen? Een beetje beschermend, niet te lief maar een beetje, mij kan troosten als ik verdrietig of emotioneel of boos ben wat ik snel kan zijn, een eigen sterke mening hebben, direct en eerlijk zijn, respect hebben voor mij,en vertellen wat hij wel of niet fijn vind, en goed naar elkaar luisteren.

10. Wat is jouw grootste red flag? Mij commanderen, mij als een object gebruiken, mij zonder respect behandelen, mij dwingen dingen te doen die ik niet wil zoals naakt foto's sturen en dreigen mij te negeren dan, mij dwingen tot seks qls ik er niet klaar voor ben, mij vertellen wat ik wel of niet mag of wat ik niet mag dragen enzo, niet naar mij luisteren, mij zomaar op bepaalde plekjes aanraken als ik daar niet klaar voor ben.

🔥 Romantisch 

1. Vind je dat seks belangrijk is in een relatie? Niet perse, ik denk meer van dat je er meer voor elkaar moet zijn en dat seks gewoon wat later komt als je relatie lang is gewoon langer dan 9 maanden en dat allebij gewoon er klaar voor moeten zijn.

2. Zou je liever wachten tot je echt verliefd bent? Bedoel je daarmee verkering vrage? Dan ja ik zou niet meteen erop afstappen en zeggen Hey ik vind je leuk wil je verkering. Ja nee dat gaat te snel. En ik heb ook een beetje een trauma door verkering vragen aan iemand door een jongen van groep 8 dat was in 2024 dus niet heel erg lang geleden nog 2 jaartjes.

3. Vind je communicatie hierover belangrijk? Over wat? Als je bedoeld grenzen stellen dan wel. Dat is misschien iets wat ik zeker zo willen doen in een relatie dat je elkaar verteld wat je wel of niet fijn vind en waar je wel of niet klaar voor bent.

4. Wat maakt iemand aantrekkelijk zonder dat het uiterlijk is? Persoonlijkheid vind ik

5. Ben je meer romantisch of spontaan? Dat weet ik niet, maar ik denk spontaan.

6. Wat vind jij belangrijker: emotionele of fysieke aantrekking? Eh die weet ik nog niet om heel eerlijk te zijn. Ik heb daar niet echt nig op gelet.

7. Vind je knuffelen leuker dan zoenen? Ja, denk ik, want ik heb nog nooit gezoend.

8. Zou je liever een rustige of avontuurlijke partner hebben? Iemand die niet heel rustig is, maar iemand die meer dingen doet vind ik wel leuk.

9. Wat is voor jou een absolute grens in een relatie? Te vroeg bepaalde plekken bij mij aanraken of te snel seks hebben, want ik ben daar nog niet klaar voor.

10. Ben je open over dit soort onderwerpen of juist verlegen? Ik denk misschien in begin een beetje verlegen en daarna wat meer open.

😂 Random

1. Wat is het domste dat je ooit hebt gedaan? Ehhhh geen idee ik heb zoveel domme dingen gedaan haha😂

2. Wat is jouw meest gênante moment? Dat was toen ik in mijn kamer aan het dansen was gewoon mijn heupen heen weer schudden als oefening en dat 8 minuten doen en of mijn borstkast schudden als danspasje, maar dat mijn zusje erbij gaat zitten en me met een schuin oog aan kijkt en zegt dat het vies is ja ik denk dat haha😂

3. Welke superkracht zou je willen hebben? Kunnen teleporteren om gewoon overal te zijn.

4. Wat is jouw grootste guilty pleasure? Brood met een gebakken ei eten met daarop kaas en mayonaise, waarom vinden mensen het goor je moet dat echt proberen.

5. Wat is jouw meest gebruikte emoji? 🔥

6. Als je €1.000.000 won, wat koop je als eerste? Ik zou een plek of landgoed voor mijn vader kopen met veel water zodat hij kan vissen. Vind hij leuk😊 Ik alleen niet is best saai😮‍💨😂

7. Ben je een ochtend- of avondmens? Meer in de avond ben ik actief en slaap ik pas rond 2 3 4 uur s'nachts en ik vind het leuk om savonds tv te kijken met mijn moeder en zusje

8. Welke serie of film kun je blijven kijken? Ik kijk geen series of films, maar ik kijk elke avond op SBS6 altijd dat programma De Bondgenoten

9. Wat is jouw vreemdste gewoonte? Elke dag 4 of 5 waterijsjes eten, maar zit weinig suiker in.

10. Wat zou je nooit eten, zelfs niet voor €10.000? Zalm, ik word daar misselijk van

👯 Vrienden

1. Waar let jij op bij een goede vriendin? Iemand die voor je klaarstaat, je kan vertrouwen, alles kan vertellen zonder dat ze het door verteld, jouw angsten helpt weg te halen of te overwinnen, dat je bij haar kan klagen of zeuren als je een slechte dag hebt, samen leuke dingetjes doen.

2. Heb je liever veel vrienden of een kleine vriendengroep? Mij maakt dat opzich niet uit, maar ik wil nu bewust jongens als vrienden hebben.

3. Vergeef je snel? Als ik echt van iemand houd dan zeg ik meteen sorry, ik kan niet lang boos blijven 9p degene waar ik echt heel veel van houd

4. Ben jij degene die meestal als eerste appt? Tja niemand appt mij wat dus ja, ik ben meestal degene die wat appt

5. Wat waardeer je het meest in een vriendschap? Vertrouwen, geheimen bewaren van elkaar, elkaar helpen

6. Kun je goed geheimen bewaren? Jazeker ik heb geheimen van heel lang geleden als iets geheim is gaat het bij mij erin en dan blijft het erin.

7. Heb je ooit ruzie gehad met je beste vriendin? Nee, dat niet of wel met een hele oude die me verraden had alleen met die. 

8. Ben je snel jaloers? Niet echt of wel als ik iemand heel erg leuk vind, maar ik hou het voor mezelf en haat die persoon niet. Dus mijn jalozie 8s nooit wat persoonlijks tenzij ik diegene niet mag.

9. Wie kent jou het beste? Ik denk mijn vriendin van 12.

10. Wat is het gekste dat je ooit met vrienden hebt gedaan? Nou het waren vooral een beetje van die verlegen giechelende meisjes die 12 en 13 zijn dus ik denk dan dat we stiekem het lokaal in waren gegaan en de docent hadden laten schrikken wat gelijk weer ruzie was met de docent. Dat denk ik.

🌍 Toekomst

1. Waar zie jij jezelf over 10 jaar? Ik denk misschien sturen, want ik ben 15 en zit na de zomervakantie in de tweede pas dus het duurt nog wel eventjes voordat ik van de middelbare af ben. Helaat😮‍💨. Ik hoorde al in de vierde klas te zitten.

2. Wil je later kinderen? Misschien en dan zou ik er misschien 2 willen.

3. Wil je later trouwen? Ja dat ziu ik heel graag willen vooraltjjd met degene zijn van wie je houd en alles samen beleven. Dat zou ik wel willen

4. Wat is jouw droombaan? Dat weet ik nog niet, het veranderd steeds. Maar iets wat me blij en wat ik leuk zou vinden. Maar niets in de zorg of met techniek.

5. In welk land zou je willen wonen? Het Verenigd Koninkrijk of Spanje

6. Wat staat bovenaan jouw bucketlist? Nooit kunnen reizen naar Het Verenigd en historische plekken bekijken of de liefde vinden ja 1 van die 2

7. Wat is jouw grootste droom? Mijn droom is om te laten zien da ik het waard ben in het leven en iedereen die denkt dat ik iets niet kan of kan bereiken laten zien dat ze het mis hebben.

8. Waar ben je het meest trots op? Op mijn lichaam en mijn persoonlijkheid en wat ik allemaal al bereikt hebt.

9. Wat wil je nog leren? Hoe ik mijn angsten kan overwinnen

10. Hoe wil je herinnerd worden? Eh geen idee.

🤔 Dit of Dat

1. Liefde of geld? Liefde 

2. Blonde of donkere jongens? Als je haar kleur bedoelde donkere

3. Zoenen of knuffelen? Knuffelen

4. Bellen of appen? Bellen

5. Uitgaan of thuis chillen? Moeilijke ik zeg als je het over relaties hebt. Bij elkaar chillen

6. Netflix of bioscoop? Bioscoop 

7. Strand of zwembad? Strand

8. Romantisch of grappig? Grappig

9. Vakantie in de zon of wintersport? Zon

10. Altijd eerlijk of soms een leugentje om bestwil? Ben eerlijk tegen iedereen, maar ik kies leugentje om bestwil

Alvast bedankt voor het invullen en hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst. Was ook heel leuk duurde wel even, maar hij is af😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 5, 2026

Hey ​@ANO.NIEM zou jij niet eens je lijstje kunnen invullen ookal ben je een jongen. Je kunt sommige antwoorden toch invullen. Lijkt me leuk als ik jou ook ee beetje beter leer kennen op dit forum.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 5, 2026

speciaal voor jou ​@Spicey Girl heb ik hem ook ingevuld.

💖 Liefde & Relaties

1. Wat is het eerste waar je op let bij een jongen? Bij mij voor een meisje is het eerste waar ik op let eig altijd dr uitstraling (ogen en leuke lieve lach meestal)

2. Wat is jouw grootste afknapper? Mijn grootste afknapper is is als een meisje langer is dan mij en heel veel liegt

3. Zou je eerder vallen voor uiterlijk of karakter? Ik val eerder op karakter bij mij is het altijd 75% innerlijk 25% uiterlijk 

4. Wat is jouw ideale eerste date? Mijn ideale eerste date is samen naar een bioscoop gaan en gezellig film te kijken of om samen naar het strand te gaan en te picknicken en zonsondergang te kijken

5. Hoe snel word jij verliefd? Ik wordt eig nie zo snel verliefd, wordt meestal pas echt verliefd nadat ik iemand pas goed leer kennen 

6. Geloof je in liefde op het eerste gezicht? Niet echt 

7. Wat vind jij belangrijker: vertrouwen of aantrekkingskracht? Vertrouwen, want zonder Vertrouwen in iemand kan ik die gene nie leuk vinden

8. Zou je een ex ooit nog een kans geven? Nee, ookal heb ik het een paar x gedaan ik zou het niet gauw nog een keer doen

9. Wat is jouw grootste green flag bij een jongen? Mijn grootste green flag bij een meisje is als we dezelfde interesses delen en ik goed met haar kan praten over van alles en nog wat

10. Wat is jouw grootste red flag? Mijn grootste red flag is als een meisje heel veel jongens vrienden heeft en als ze mij alleen gebruikt voor geld of seks ofz

🔥 Romantisch 

1. Vind je dat seks belangrijk is in een relatie? Nee voor mij is seks totaal nie belangrijk in een relatie, zonder seks kan een relatie ook super leuk zijn 

2. Zou je liever wachten tot je echt verliefd bent? Met seks zou ik wel echt wachten totdat ik echt echt verliefd ben op die gene, want hoef nie met een random iemand seks

3. Vind je communicatie hierover belangrijk? Ja, communicatie vind ik sws belangrijk in een relatie 

4. Wat maakt iemand aantrekkelijk zonder dat het uiterlijk is? Innerlijk, dus een goeie karakter hebben

5. Ben je meer romantisch of spontaan? Ik ben meer spontaan kan ook wel romantisch zijn, maar ben voornamelijk spontaan 

6. Wat vind jij belangrijker: emotionele of fysieke aantrekking? Beide eerlijk gezegd 

7. Vind je knuffelen leuker dan zoenen? Ja, met knuffelen vind ik dat het contact met elkaar groter is dan met zoenen 

8. Zou je liever een rustige of avontuurlijke partner hebben? Het liefst een avontuurlijke, hoef niet elke keer als we samen zijn niks te doen

9. Wat is voor jou een absolute grens in een relatie? Mijn grens is te snel gaan in een relatie en dingen met mij willen doen terwijl ik dat nie wil

10. Ben je open over dit soort onderwerpen of juist verlegen? ik ben daar wel open over 

😂 Random

1. Wat is het domste dat je ooit hebt gedaan? Het domste wat ik gedaan heb (ik schaam me er nog steeds voor) was tijdens een bekerwedstrijd in de laatste minuut een eigen doelpunt maken wat leidde naar een gelijkspel dus verlenging. Mijn teamgenoten waren er nie blij mee (ookal had ik in de verlenging wel het winnende doelpunt gemaakt)

2. Wat is jouw meest gênante moment? Mijn meest gênante moment was met de eindmusical van groep 8 toen voor iedereens ouder mijn stem oversloeg (was niet bepaald leuk)

3. Welke superkracht zou je willen hebben? Ik zou denk ik willen kunnen teleporteren want dat kan ik gwn snel overal zijn

4. Wat is jouw grootste guilty pleasure? Pinda's 

5. Wat is jouw meest gebruikte emoji? 😴, gebruik ik eig echt met alles 

6. Als je €1.000.000 won, wat koop je als eerste? Als ik 1 miljoen zou winnen zou ik er niks mee kopen, maar geven aan een goed doel

7. Ben je een ochtend- of avondmens? avondmens, in de ochtend ben ik alles behalve gezellig ook #ochtendhumeur

8. Welke serie of film kun je blijven kijken? Een echte serie wat ik kan blijven kijken is Chucky

9. Wat is jouw vreemdste gewoonte? Mijn oog tic

10. Wat zou je nooit eten, zelfs niet voor €10.000? Tonijn, never nooit niet dat je mij ooit tonijn ziet eten 

👯 Vrienden

1. Waar let jij op bij een goede vriendin? Bij een goede vriend let ik meestal op de karakter en uitstraling 

2. Heb je liever veel vrienden of een kleine vriendengroep? Kleine vriendengroep 

3. Vergeef je snel? Licht eraan wat die gene gedaan heeft 

4. Ben jij degene die meestal als eerste appt? ja en nee

5. Wat waardeer je het meest in een vriendschap? dat die gene er voor me is ondanks wat er speelt

6. Kun je goed geheimen bewaren? ja zeker 

7. Heb je ooit ruzie gehad met je beste vriendin? zeker weten en die is nogsteeds gaande 

8. Ben je snel jaloers? Niet echt 

9. Wie kent jou het beste? Mijn teamgenoten 

10. Wat is het gekste dat je ooit met vrienden hebt gedaan? Nie percee gek maar denk verlaten plekken bezoeken

🌍 Toekomst

1. Waar zie jij jezelf over 10 jaar? Hopelijk als een profvoetballer met een mooi contract bij mijn favoriete team

2. Wil je later kinderen? Ja het liefst 2

3. Wil je later trouwen? Ja als ik de goeie gevonden heb

4. Wat is jouw droombaan? Profvoetballer 

5. In welk land zou je willen wonen? Spanje of Portugal (heb ik beide landen al gewoond)

6. Wat staat bovenaan jouw bucketlist? De wereld rond reizen 

7. Wat is jouw grootste droom? Spelen voor Fc Barcelona of Feyenoord 

8. Waar ben je het meest trots op? Op de persoon die ik nu ben na alles wat ik meegemaakt heb

9. Wat wil je nog leren? Hoe ik soms iets minder onzeker over mezelf kan zijn 

10. Hoe wil je herinnerd worden? Geen idee 

🤔 Dit of Dat

1. Liefde of geld? Liefde 

2. Blonde of donkere jongens? Donker harige meiden

3. Zoenen of knuffelen? Knuffelen 

4. Bellen of appen? Bellen

5. Uitgaan of thuis chillen? Thuis chillen

6. Netflix of bioscoop? Bioscoop 

7. Strand of zwembad? Strand 

8. Romantisch of grappig? Grappig 

9. Vakantie in de zon of wintersport? Zon

10. Altijd eerlijk of soms een leugentje om bestwil? Soms leugentje om bestwil (ookal ben ik altijd wel eerlijk 

Alvast bedankt voor het invullen en hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst.

Hopelijk heb je mij iets beter leren kennen Spice