Skip to main content
Vraag

Vragenlijst voor jongens over seksualiteit!

• February 25, 2026
  • 5 reacties
  • 293 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  1. Leeftijd?:
  2. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?:
  3. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?:
  4. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?:
  5. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?:
  6. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?:
  7. Draag je boxers of slips?:
  8. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?:
  9. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?:
  10. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?:
  11. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?:
  12. Zo ja hoe en waar doe je dat?:
  13. Zo nee waarom niet?:
  14. Wie mag jouw allemaal naakt zien?:
  15. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?:
  16. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?:
  17. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?:
  18. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?:
  19. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?:
  20.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?:
  21. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?:
  22. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?:
  23. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?:
  24. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?:
  25. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?:
  26. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?:
  27. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?:
  28. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?:
  29. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?:
  30. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?:
  31. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?:
  32. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?:
  33. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?:
  34. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?:
  35. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?:
  36. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?:
  37. Zo nee wat zou je anders willen hebben?:
  38. Welk cijfer geef je je lichaam?:
  39. Wat zou je qua seks nog willen doen?:
  40. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?:
  41. Wat zijn het dan voor een dingen?:
  42. Wat is je grootste fantasie?:
  43. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?:
  44. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?:
  45. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?:
  46. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?:
  47. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?:
  48. Zit je nog op andere leuke forum-sites?:
  49. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?:
  50. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?:
  51. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?:
  52. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?:
  53. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?:
  54. Hoe slaap je?:
  55. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?:
  56. Heb je wel eens last van een ODOL?:
  57. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?:
  58. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?:
  59. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?:
  60. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?:
  61. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?:
  62. Hoe zit het met schoolzwemmen in de kleedkamers?
  63. hoe gaat het tijdens het schoolzwemmen dan?

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  1. Leeftijd?: 14
  2. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: groot
  3. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: ja heb voorhuid niet lang
  4. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: hangen
  5. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: pingpongbalx2
  6. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: fijn gwn naar boven
  7. Draag je boxers of slips?: bxer
  8. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee
  9. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  10. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal
  11. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja
  12. Zo ja hoe en waar doe je dat?: alleen thuis op me kamer
  13. Zo nee waarom niet?:
  14. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: liever aleen mensen waarme ik relatie heb
  15. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: aleen hand
  16. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: binnen denk ik wel in een openbare bioscoop ofzo en buiten op een strand
  17. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: nee
  18. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nee wtf
  19. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: ja gore
  20.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: weet ik veel
  21. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: o best vaak thuis gwn tijdens het scrollen enzo
  22. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: soms
  23. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: lekker naakt goonen
  24. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: gwn zwembroek met nderbroek er onder
  25. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: aleen
  26. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: thuis
  27. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: thuis
  28. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: heb schaamhaar
  29. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: aleen me ballen
  30. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: ja knip het als het te lang word
  31. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: boogje
  32. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: soms wel dan doe ik me hand ervoor houdwn
  33. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: ja dan doe ik gwn me hande ervoor
  34. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: meisjes zie met een sexy outfit
  35. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: de macht grijpen over dit land dat iedereen naar mij luisterd
  36. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja zeker
  38. Welk cijfer geef je je lichaam?: 8 uit de 10
  39. Wat zou je qua seks nog willen doen?: gwn seks hebben
  40. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: ???
  41. Wat zijn het dan voor een dingen?:???
  42. Wat is je grootste fantasie?: seks met leuke meisjes
  43. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: 11 jaar werd geil van een video over sexy vrouwen en me pik werd stijf toen ging ik eraan trekken en toen spoot ik voor de eerste keer
  44. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: nee
  45. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: nee douche niet op school
  46. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: nee
  47. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: nee
  48. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee 
  49. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: geen
  50. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: geen ervarinf
  51. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: onderbroek met sportbroek
  52. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee
  53. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: nee
  54. Hoe slaap je?: in een bed
  55. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja zo vaak
  56. Heb je wel eens last van een ODOL?: wtf is dat
  57. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: laag 
  58. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: best ver maar nog niet helemaal
  59. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: nee geen probleemen
  60. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: ja zeker met mensen op school hoor
  61. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: met me ma heel makelijk en me pa moeilijk
  62. Hoe zit het met schoolzwemmen in de kleedkamers? heb da niet
  63. hoe gaat het tijdens het schoolzwemmen dan? nvt

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 4, 2026
  1. Leeftijd?: 16
  2. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: slap 5 stijf 17 omtrek weet ik niet wel vrij dik
  3. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: ​Voorhuid
  4. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: hangen
  5. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: walnoot
  6. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: naar beneden
  7. Draag je boxers of slips?: boxers
  8. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee
  9. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  10. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: fors
  11. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja
  12. Zo ja hoe en waar doe je dat?: ​​​​op mn kamer ofz
  13. Zo nee waarom niet?:
  15. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: alleen met handen
  16. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: ​​​​​binnen in de woonkamer en buiten in het bos ofz
  17. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: nee
  18. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: ​​​​​ja
  19. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: ja
  20.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: bij mn pik volle bos
  21. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: ​​​​​vaak haha
  22. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ​​​​​niet heel vaak
  23. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: rukken
  24. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: zwembroek, geen onderbroek eronder
  25. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: ​​​​​alleen
  26. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: thuis
  27. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: ​​​​​thuis
  28. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: veel schaamhaar
  29. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: bij mn penis 
  30. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: ​​​​​laat het staan
  31. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: met een boogje
  32. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: ja doe niks
  33. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: niks
  34. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: ​​​​​een meisje die naar mn kruis kijkt ofz
  35. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: al de meiden uit mn klas neuken
  36. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ​​​​opz
  38. Welk cijfer geef je je lichaam?: 8
  39. Wat zou je qua seks nog willen doen?: 
  40. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: nee
  42. Wat is je grootste fantasie?: zie 35
  43. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: ​​​​​12 jaar geloof ik
  44. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ​​​​nee
  45. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: nee
  46. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?:
  47. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: een beetje 
  48. Zit je nog op andere leuke forum-sites?:
  49. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?:
  50. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: ​​​​​
  51. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: ​​​​boxer
  52. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: 
  53. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: nee
  54. Hoe slaap je?: ​​​​​met boxer
  55. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ofc
  56. Heb je wel eens last van een ODOL?: soms
  57. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: ​Normaal
  58. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: vrij ver denk ik
  59. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: ​​​​​nee
  60. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?:nee
  61. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?:ligt eraan wat
  62. Hoe zit het met schoolzwemmen in de kleedkamers?heb ik niet
  63. hoe gaat het tijdens het schoolzwemmen dan?

ikbengwnlekkerannoniem
Forum|alt.badge.img
  1. Leeftijd?: 16
  2. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?:  slap 14 stijf 23
  3. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: heb voorhuid, nie lang
  4. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: best strak
  5. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: iets groter dan pingpongballen
  6. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: naar boven of naar beneden meestal naar boven
  7. Draag je boxers of slips?: boxers
  8. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: heel soms als ik de hele dag thuis ben ofz
  9. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee wtf
  10. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: ik denk normaal
  11. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja
  12. Zo ja hoe en waar doe je dat?: thuis op me kamer
  13. Zo nee waarom niet?:
  14. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: boeit me eig niet veel ik heb niks te verbergen
  15. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: rechterhand
  16. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: boeit me eig niet veel
  17. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: nee sorry
  18. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: AH HEELLL NAHH
  19. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: nee
  20.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: weet ik veel gwn geen idee eig
  21. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: ja gwn als ik op me kamer zit te appen ofz of bellen of tiktok of whatever ik doe
  22. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: niet perse
  23. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: niks perse maar dan kan ik wel naakt rondlopen dus das een voordeel
  24. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: soms draag ik een speedo omdat ik dan sneller kwam zwemmen maar als ik naar t strand ga gwn een zwarte zwembroek met onderbroek dr onder
  25. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: mag iem bij in prencipe maar ik doe altijd gwn in de openbare kleedkamer, heb ik meer ruimte en ik zat op waterpolo en daar kon je alleen maar met elkaar omkleden dus ben aan gewend, boeit me dus nie veel
  26. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: ligt eraan met wie ik ga, als ik met vrienden ga dan doe ik daar, maar met famillie ofz dan doe ik t thuis
  27. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: zelfde antwoord als hierboven
  28. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: heel klein beetje haar maar ik ben eig niet zo harig
  29. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: gwn boven me dollo een heel klein beetje
  30. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: nee doe ik niks mee
  31. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: boogje
  32. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: ja ik doe dr niks aan meestal gwn naar wc ff rukken en weer terug
  33. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: eh dan spring ik het water in of naar de wc als die er is
  34. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: porrie kijk
  35. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: gwn iem neuke
  36. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: nee
  37. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: sixpack
  38. Welk cijfer geef je je lichaam?: 4
  39. Wat zou je qua seks nog willen doen?: gwn doggy enz boeit me nie veel
  40. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: uh jawel
  41. Wat zijn het dan voor een dingen?: gwn dingen die gebeuren
  42. Wat is je grootste fantasie?: madison beer neuke
  43. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: toen ik 10 was deed ik een typcursus en dat deed ik op me vaders laptop op zolder, dat was t enige apparaat waar ik geschiedenis kon verwijderen dus toen ging ik porrie kijke en rukken
  44. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ja snap naar me vriendin en ex en een meid waarmee ik wou
  45. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: naakt 
  46. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: ja we rukke met gng vaak
  49. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: nul
  50. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: nee
  51. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: ligt eraan bij wie, bij vrienden van school of boxer of niks omdat we dan gerukt hebbe maar ik denk meestal gwn boxer
  52. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: ja
  53. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: vaak genoeg
  54. Hoe slaap je?: op me zei of rug
  55. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja in de les vaak genoeg en toen ging een vriend van mij me '’helpen'’ door m te verbergen door op me schoot te gaan zitte
  56. Heb je wel eens last van een ODOL?: ja
  57. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: laag meestal
  58. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: gwn
  59. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: nee niet perse
  60. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: nee
  61. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: niet
  62. Hoe zit het met schoolzwemmen in de kleedkamers? we hebben geen schoolzwemmen
  63. hoe gaat het tijdens het schoolzwemmen dan? zie hierboven

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 4, 2026
  1. Leeftijd?: 14
  2. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: 10 slap en 12 stijf, mijn piemel is recht en omtrek weet ik niet
  3. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: onbesneden en mijn voorhuid gaat helemaal over mijn eikel heen
  4. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: meestal hangen
  5. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: pingpong balletjes gok ik
  6. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: meestal links of rechts
  7. Draag je boxers of slips?: boxers
  8. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: heel soms omdat ik het wel geil en spannend vind 
  9. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: 1 keer gedaan 
  10. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal, ben niet dun of dik
  11. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: yup 
  12. Zo ja hoe en waar doe je dat?: als ik alleen thuis ben
  13. Zo nee waarom niet?: x
  14. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: teamgenoten van handbal, beste vriend en lekkere meiden
  15. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: meestal met mijn handen maar soms ook bijvoorbeeld een kussen droog neuken (humpen)
  16. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: binnen waarschijnlijk een klaslokaal en buiten op het strand of in het bos
  17. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja bijvoorbeeld kussen en ballon
  18. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: vingers en pen
  19. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: moord 
  20.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: niks
  21. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: denk 4 keer per dag
  22. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ja
  23. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: fappen
  24. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: zo'n lange zwembroek
  25. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: mag altijd iemand bij haha en heb dat ook al is gedaan
  26. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: thuis
  27. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: thuis
  28. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: kaal
  29. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: X
  30. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: X
  31. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: recht
  32. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: soms valt het op dan doe ik mijn benen bij elkaar en strek ik ze, zo gaat bloed naar mijn benen stromen en niet naar mijn piemel
  33. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: dan valt het niet op door het water
  34. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: te lang naar meisjes kijk
  35. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: met prostituen seks hebben
  36. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja
  37. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: X
  38. Welk cijfer geef je je lichaam?: 6, piemel mag groter en wil ook gespierder zijn
  39. Wat zou je qua seks nog willen doen?: anaal
  40. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: ja
  41. Wat zijn het dan voor een dingen?: seksuele ervaringen, eerste keer fappen met iemand anders, eerste keer seks
  42. Wat is je grootste fantasie?: meerdere meiden doen
  43. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: groep 8 kamp, ik sliep met mijn beste vriend in 1 kamer en hij vroeg of ik wou fappen, ik wist niet wat het was en toen heeft hij het mij dus uitgelegd
  44. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ja naar vrienden waar ik mee heb gefapt en mijn nu ex vriendin
  45. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: ik douche naakt
  46. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: ja we fappen meestal ook maar meer niet. We zijn met weinig dus het is een hechte groep
  47. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: meestal niet, mijn teamgenoten hebben ongeveer zelfde grootte piemel
  48. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee
  49. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: lijkt me leuk om te doen
  50. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?:  nog nooit gezien
  51. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: ligt aan wie maar heb tot nu met 3 vrienden ge logeert en toen gingen we fappen dus eigenlijk niks aan maar ander zou ik in shirt en onderbroek en mischien nog broek slapen
  52. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee maar zou ik wel willen 
  53. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja al een paar 
  54. Hoe slaap je?: ik slaap redelijk goed en ik slaap in mijn onderbroek en shirt
  55. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja op school vaak genoeg
  56. Heb je wel eens last van een ODOL?: geen idee wat dat is
  57. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal en je ziet hem niet
  58. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: geen idee
  59. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: krijg snel een stijve en vindt dat geen probleem 
  60. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: ja de acteur van missy cooper uit Young sheldon ze heet Reagon Revord
  61. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: Best vrije opvoeding ze raaden me af om te roken en drinken enzo maar houden me ook niet heel streng tegen
  62. Hoe zit het met schoolzwemmen in de kleedkamers? Op basisschool had ik school zwemmen en toen hadden de jongen 1 grote kleedkamer en de meiden 1 grote kleedkamer 
  63. hoe gaat het tijdens het schoolzwemmen dan? Het was leuk

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 4, 2026
  1. Leeftijd?: 16
  2. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?:  12cm slap 19cm stijf en 14.5 cm omtrek
  3. B​​​​​esneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?:  onbesneden hij komt helemaal over de voorhuis
  4. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: hangen
  5. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?:  grote eikels
  6. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: naar links beetje
  7. Draag je boxers of slips?: boxers
  8. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee bijna nooit
  9. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  10. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: slank met wel spiermassa  beetje
  11. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja tuurlijk 
  12. Zo ja hoe en waar doe je dat?  Gwn thuis en kleren uit
  13. Zo nee waarom niet?:
  15. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: alleen met m'n handen
  16. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: badkamer en in het bos
  17. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: nee behalve een vagina
  18. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nope 
  19. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: ja porno 
  20.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?:  beneden gexchoren en beetje okselhaar
  21. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?:  best vaak
  22. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ja
  23. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: spelletje ofx en rukken
  24. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: zwembroek en nee
  25. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: alleen
  26. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: soms thuis of van die hokjes bij het strand ofz
  27. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?:thuis 
  28. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: kaal nu want geschoren
  29. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?:
  30. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: Houd het bij
  32. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: recht leggen zodat t ni opvalt
  33. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: zelfde en niks
  34. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?:  goeie rondingen zie bij meiden 
  35. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: idk
  36. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: jazeker 
  38. Welk cijfer geef je je lichaam?: 8.5
  39. Wat zou je qua seks nog willen doen?: alles
  40. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?:geen idee
  42. Wat is je grootste fantasie?: een trio met 2meiden
  43. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: 12 hij werd stijf en k begon gwn te rukken
  44. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ja nr meiden
  45. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: onderbroek 
  46. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: ja ik heb 1keer afgetrokken  en gepijpt met 1 iemand toen iedereen weg was en we hebben toen heel veel sperma gespoten 
  49. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: nope 
  50. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?:Heb ik niet 
  51. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?:onderbroek 
  52. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?:  nee 
  53. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja 
  54. Hoe slaap je?: lekker
  55. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: jazeker 
  56. Heb je wel eens last van een ODOL?: wat?
  57. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: gwn normaal 
  58. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?:  gan goed en ver
  59. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: nee gwn normaal 
  60. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: ja ik ga geen namen noemen
  61. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: helemaal vrij alles is bespreekbaar 
  62. Hoe zit het met schoolzwemmen in de kleedkamers? Geen idee
  63. hoe gaat het tijdens het schoolzwemmen dan? Heb k ni