Vraag

Vragenlijst voor Jongens!

  • 1 June 2022
  • 8 reacties
  • 382 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo! Ik heb deze vragenlijst gemaakt omdat ik me laatst een beetje onzeker voel en ik vroeg me af wat voor type meisje jongens leuk vinden. Alvast bedankt voor het antwoorden!! ( :

  1. Hoe zie je er ongeveer uit?
  2. Wat vind je van meisjes?
  3. Wat vind je het mooist aan een meisje qua uiterlijk?
  4. Wat vind je het mooist aan een meisje qua innerlijk?
  5. Vind je het aantrekkelijker als een meisje uitdagend en sportief is of juist wat meer verlegen en lief?
  6. Wat is je type?
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes?
  8. Als je een mooi meisje ziet langs lopen kijk je dan naar haar borsten?
  9. Denk je vaak aan sex?

8 reacties

Reputatie 1
Badge

Hallo! Ik heb deze vragenlijst gemaakt omdat ik me laatst een beetje onzeker voel en ik vroeg me af wat voor type meisje jongens leuk vinden. Alvast bedankt voor het antwoorden!! ( :

  1. Hoe zie je er ongeveer uit?  14jaar 175cm 51 kilo blauwe ogen rossig haar beetje een buikje en een bril
  2. Wat vind je van meisjes? Vaak asrdiger dan jongens en ook rustigee
  3. Wat vind je het mooist aan een meisje qua uiterlijk? Vaak wel mooi lichaam maar vooral gezicht en haar
  4. Wat vind je het mooist aan een meisje qua innerlijk? Zorgzame meid die vaak aardig is maar waar je ook gwn een beetje mee kan spelen met "vervelende" woorden
  5. Vind je het aantrekkelijker als een meisje uitdagend en sportief is of juist wat meer verlegen en lief? Mijn keus zou zijn verlegen en lief
  6. Wat is je type?  Goed innerlijk, uiterlijk maakt niet heel veel uit
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes? Normaal natuurljjk, maar het moet niet overdreven zijn maar uiteindelijk licht het eraan wat het meisje zelf wilt
  8. Als je een mooi meisje ziet langs lopen kijk je dan naar haar borsten? Ja soms wel maar ik kijk eerder naar billen
  9. Denk je vaak aan sex? Redelijk normaal denk ik dus zo'n 4 keer meer week ofz

 

Reputatie 1
Badge +2

Hallo! Ik heb deze vragenlijst gemaakt omdat ik me laatst een beetje onzeker voel en ik vroeg me af wat voor type meisje jongens leuk vinden. Alvast bedankt voor het antwoorden!! ( :

  1. Hoe zie je er ongeveer uit?16jaar 181cm bruine ogen donker bruin haar 
  2. Wat vind je van meisjes? mooi soms aardig en schatig
  3. Wat vind je het mooist aan een meisje qua uiterlijk? haar kleur oog kleur niet al te grote of te keine borsten en kont 
  4. Wat vind je het mooist aan een meisje qua innerlijk? als ze lief  is,  ze goed kan luisteren als ze het toelaten dat ik haar help …
  5. Vind je het aantrekkelijker als een meisje uitdagend en sportief is of juist wat meer verlegen en lief?beide vind ik wel nice dus ja 
  6. Wat is je type? licht blond als ze kleiner of even groot is als mij blauwe ogen sportief maar toch wel aandaachtig voor onze relatie  
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes? maakt niet uit als ze zich er goed bij voelt
  8. Als je een mooi meisje ziet langs lopen kijk je dan naar haar borsten? als ze van rond mij leeftijd zijn wel
  9. Denk je vaak aan sex? soms

 

Reputatie 1
Badge +2

en vraag je voor jouw hoe zie je er uit 

Badge
  1. Hoe zie je er ongeveer uit? blond haar, 1,65 lang, zo'n 42 kilo.
  2. Wat vind je van meisjes? best leuk maar heb zelf nog steeds geen vriendin.
  3. Wat vind je het mooist aan een meisje qua uiterlijk? een slanke vorm.
  4. Wat vind je het mooist aan een meisje qua innerlijk? of ze echt lief en aanhankelijk is.
  5. Vind je het aantrekkelijker als een meisje uitdagend en sportief is of juist wat meer verlegen en lief? verlegen en lief, sowieso.
  6. Wat is je type? niet zo zeker.
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes? niet heel prettig.
  8. Als je een mooi meisje ziet langs lopen kijk je dan naar haar borsten? soms, maar niet bewust.
  9. Denk je vaak aan sex? veschilt in wat voor periode ik zit.
Reputatie 3
Badge +2

Hallo! Ik heb deze vragenlijst gemaakt omdat ik me laatst een beetje onzeker voel en ik vroeg me af wat voor type meisje jongens leuk vinden. Alvast bedankt voor het antwoorden!! ( :

  1. Hoe zie je er ongeveer uit? Blond haar blauwe ogen
  2. Wat vind je van meisjes? Ik vind ze leuk :))
  3. Wat vind je het mooist aan een meisje qua uiterlijk? Het gezicht
  4. Wat vind je het mooist aan een meisje qua innerlijk? Haar gedrag
  5. Vind je het aantrekkelijker als een meisje uitdagend en sportief is of juist wat meer verlegen en lief? Uhm. Ik denk verlegen en lief??
  6. Wat is je type? Verschillend. Maar gewoon iemand die echt lief tegen me is.
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes? Ik vind het helemaal prima. Ik heb het zelf ook dus geen reden dat het erg is als een meisje het ook heeft
  8. Als je een mooi meisje ziet langs lopen kijk je dan naar haar borsten? Soms
  9. Denk je vaak aan sex? Elke dag zo'n beetje 0-0

 

Badge

Hallo! Ik heb deze vragenlijst gemaakt omdat ik me laatst een beetje onzeker voel en ik vroeg me af wat voor type meisje jongens leuk vinden. Alvast bedankt voor het antwoorden!! ( :

  1. Hoe zie je er ongeveer uit?  Blond haar, blauwe ogen, bril, 1,83 lang, gespierd maar wel een beetje een buikje
  2. Wat vind je van meisjes? leuk
  3. Wat vind je het mooist aan een meisje qua uiterlijk? Vrouwelijk gezicht, beetje petite 
  4. Wat vind je het mooist aan een meisje qua innerlijk? aardig, prettig in de omgang en open
  5. Vind je het aantrekkelijker als een meisje uitdagend en sportief is of juist wat meer verlegen en lief? verlegen en lief 
  6. Wat is je type? heb ik niet persé een
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes? maakt me niet zoveel uit maar liever niet
  8. Als je een mooi meisje ziet langs lopen kijk je dan naar haar borsten?  neuh
  9. Denk je vaak aan sex? Ja

 

Reputatie 7
Badge +9
  1. Hoe zie je er ongeveer uit? zwart haar, draag een bril, vrij fit, 173 
  2. Wat vind je van meisjes? ik ben hetero dus leuk ig??
  3. Wat vind je het mooist aan een meisje qua uiterlijk? haar en lach, gezicht eigenlijk
  4. Wat vind je het mooist aan een meisje qua innerlijk? ik vind het zelf heel leuk wanneer ze grappig is en/of slim, maar het belangrijkste is toch aandacht en tijd geven 
  5. Vind je het aantrekkelijker als een meisje uitdagend en sportief is of juist wat meer verlegen en lief? ben in me leven verliefd geweest op beide types dus mnu :) 
  6. Wat is je type? heb er geen 
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes? dat hoort er bij, is normaal
  8. Als je een mooi meisje ziet langs lopen kijk je dan naar haar borsten? om eerlijk te zijn, ja, maar ik kijk altijd heel snel weg om respectvol te zijn. 
  9. Denk je vaak aan sex? niet echt 
Reputatie 2
Badge

en vraag je voor jouw hoe zie je er uit 

Blond haar, blauwe ogen, 157 cm, rond de 40 kilo en draag bril.

Reageer