Vraag

vragenlijst voor jongens

  • 13 March 2021
  • 4 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hii! Vandaag heb ik een vragenlijstje voor jongens, ik ben benieuwdd:) 

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je kledingmaat? 
  3. Op wat voor soort meisjes val je? 
  4. Hoe omschrijf jij het perfecte meisje?
  5. Welke kledingstijl vind je het leukste bij een meisje? (Klassiek, street, baggy, ...)
  6. Welk kledingstuk vind je het leukste bij een meisje? (Jurk, broek, ...)
  7. Hoe zou jij een meisje laten weten dat je haar leuk vind? 
  8. Hoe zou jij een meisje verkering vragen? 
  9. Ben jij iemand die mee gaat met de groep (qua meisjes) of sta je vast van je eigen mening?
  10. Wanneer vind jij iemand knap?
  11. Wanneer zou je met een meisje naar bed gaan? (Na hoe lange tijd)
  12. Is er verder nog iets wat jij belangrijk vind bij een meisje?

Bedankt voor het invullen! 

xx girl2006


4 reacties

Hey,

Ik zal hem wel even invullen 

 

  1. Hoe oud ben je? ik ben 16 jaar
  2. Wat is je kledingmaat? bij mij verschit dat een beetje, de ene is een M de ander weer een L.
  3. Op wat voor soort meisjes val je? ik val op verschillende soorten meisjes , ik val niet specifiek op een "soort" meisje
  4. Hoe omschrijf jij het perfecte meisje? gewoon aardig, respectvol tegen zichzelf en iedereen, goede persoonlijkheid,  vooruit en realistisch denkend en zo kan ik nog wel even door gaan 
  5. Welke kledingstijl vind je het leukste bij een meisje? (Klassiek, street, baggy, ...)zolang het maar verzorgd en netjes uitziet vind ik het al goed 
  6. Welk kledingstuk vind je het leukste bij een meisje? (Jurk, broek, ...)ik vind persoonlijk een broek het mooist 
  7. Hoe zou jij een meisje laten weten dat je haar leuk vind? kleine hints geven, en daarna misschien mee uit vragen
  8. Hoe zou jij een meisje verkering vragen?  ik heb echt geen flauw idee haha 
  9. Ben jij iemand die mee gaat met de groep (qua meisjes) of sta je vast van je eigen mening?meestal gewoon bij mijn eigen mening.
  10. Wanneer vind jij iemand knap?dat is heel verschillend bij mij. 
  11. Wanneer zou je met een meisje naar bed gaan? (Na hoe lange tijd)als wij er beiden klaar voor zijn. 
  12. Is er verder nog iets wat jij belangrijk vind bij een meisje?gewoon zichzelf zijn.

 

Groetjes Gebruiker c 

Hii! Vandaag heb ik een vragenlijstje voor jongens, ik ben benieuwdd:) 

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je kledingmaat?  180
  3. Op wat voor soort meisjes val je? Getint en goede rondingen 
  4. Hoe omschrijf jij het perfecte meisje? Mooie billen mooie borsten mooie ogen
  5. Welke kledingstijl vind je het leukste bij een meisje? (Klassiek, street, baggy, ...) beetje uitdagend en sexy
  6. Welk kledingstuk vind je het leukste bij een meisje? (Jurk, broek, ...) jurk
  7. Hoe zou jij een meisje laten weten dat je haar leuk vind?  Mezelf zijn en gewoon vragen
  8. Hoe zou jij een meisje verkering vragen?  Wil je verkering?
  9. Ben jij iemand die mee gaat met de groep (qua meisjes) of sta je vast van je eigen mening? Eigen mening 
  10. Wanneer vind jij iemand knap? Als ik haar leuk vind 
  11. Wanneer zou je met een meisje naar bed gaan? (Na hoe lange tijd) wanneer zijner klaar voor is
  12. Is er verder nog iets wat jij belangrijk vind bij een meisje? Nee

Bedankt voor het invullen! 

xx girl2006

 

Badge

Hii! Vandaag heb ik een vragenlijstje voor jongens, ik ben benieuwdd:) 

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je kledingmaat?  M (ben redelijk lang)
  3. Op wat voor soort meisjes val je? Blond, Blauwe ogen, beetje mooie rondingen, 1,70 meter
  4. Hoe omschrijf jij het perfecte meisje? zie hier boven.
  5. Welke kledingstijl vind je het leukste bij een meisje? (Klassiek, street, baggy, ...)  Gewoon die hippe kleding van nu. weet niet hoe dat heet lol
  6. Welk kledingstuk vind je het leukste bij een meisje? (Jurk, broek, ...) jurkje denk ik. 
  7. Hoe zou jij een meisje laten weten dat je haar leuk vind?  idk ik ben best verlegen.
  8. Hoe zou jij een meisje verkering vragen? keertje afspreken en dan gewoon zeggen ik vind je leuk enzo en vragen hoe ze daar over denkt.
  9. Ben jij iemand die mee gaat met de groep (qua meisjes) of sta je vast van je eigen mening? beetje wel
  10. Wanneer vind jij iemand knap? zie bij 3
  11. Wanneer zou je met een meisje naar bed gaan? (Na hoe lange tijd) dit is een moeilijke maar ik denk sowieso pas na half jaar of langer. (half jaar is nog redelijk kort) ligt er ook aan hou oud je bent. 
  12. Is er verder nog iets wat jij belangrijk vind bij een meisje? gewoon dat ze niet zo bitchy is XD

Bedankt voor het invullen! 

xx girl2006

 

Reputatie 2
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je kledingmaat? verschilt, soms M soms S
  3. Op wat voor soort meisjes val je? van alles wel
  4. Hoe omschrijf jij het perfecte meisje? mooi lichaam goed persoonlijkheid
  5. Welke kledingstijl vind je het leukste bij een meisje? (Klassiek, street, baggy, ...) ik draag graag kleding van Nike
  6. Welk kledingstuk vind je het leukste bij een meisje? (Jurk, broek, ...)geen enkele, lekker naakt hehe
  7. Hoe zou jij een meisje laten weten dat je haar leuk vind? door te zeggen ik vind je leuk (een keer eerder gedaan, maar tot niks gekomen) 
  8. Hoe zou jij een meisje verkering vragen? “wil je  met me?”
  9. .Ben jij iemand die mee gaat met de groep (qua meisjes) of sta je vast van je eigen mening? ik heb mijn eigen mening en daar kan natuurlijk altijd over gediscusieert worden
  10. Wanneer vind jij iemand knap? mooi lichaam, goed persoonlijkheid
  11. Wanneer zou je met een meisje naar bed gaan? (Na hoe lange tijd) paar maanden (miscchien 3 of 4)
  12. Is er verder nog iets wat jij belangrijk vind bij een meisje? geen hoer zijn

Reageer