Skip to main content
Vraag

Vragenlijst voor jongens

• August 4, 2026
  • 8 reacties
  • 50 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+2

Hallo ik dacht ik maak eens een vragenlijst voor jongens enzo. Dus hier zijn een paar vragen:

Hoe oud ben je?

Wat zijn je hobby's?

Sport je?

Omschrijf jezelf?

Wat doe je het liefst in je vrije tijd?

Ben je Single?

Hoeveel exen heb je?

Heb je een relatie?

Ben je blij met je relatie of niet?

Heb je ooit seks gehad?

Oke dit was een beetje alle vragen die ik kon bedenken. Hebben jullie nog vragen aan mij? Je mag ze stellen😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

8 reacties

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 4, 2026

Hallo ik dacht ik maak eens een vragenlijst voor jongens enzo. Dus hier zijn een paar vragen:

Heyy Spice k zal je vragen ff beantwoorden 

Hoe oud ben je?

16 jaar ​​​​​​

Wat zijn je hobby's?

voetballen, gamen, muziek luisteren/spelen, foto's maken

Sport je?

Ja zeker, 3x in de week voetbal training + weekend wedstrijd (soms ook midweeks beker wedstrijd) en regelmatig pak ik sportschool 

Omschrijf jezelf?

Ben een Lightskin/Latino van 1,78 cm lang zwart/bruin krullend haar ben sportief, grappig, redelijk pittig karakter qua temperament maar kan ook wel beetje lief zijn

Wat doe je het liefst in je vrije tijd?

Voetballen/gamen met vrienden, muziek luisteren ​​

Ben je Single?

Ja

Hoeveel exen heb je?

3

Heb je een relatie?

Nee

Ben je blij met je relatie of niet?

Heb er geen 

Heb je ooit seks gehad?

Ja paar keer gehad

Oke dit was een beetje alle vragen die ik kon bedenken. Hebben jullie nog vragen aan mij? Je mag ze stellen😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 4, 2026

Hoe oud ben je? 16

Wat zijn je hobby's? AUTO’S, Mijn accordeon, lezen

Sport je? Geen speciale sport maar ik fiets graag om in beweging te zijn 

Omschrijf jezelf? Slank, donkerblond, 180 cm. 67 kg. Donkerblond haar, blauwe ogen, vriendelijk, vrolijk. 

Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Chillen, lezen, fietsen/wandelen, tv kijken, muziek maken 

Ben je Single? Ja

Hoeveel exen heb je? 0

Heb je een relatie? Die vraag is dubbelop, je vroeg eerst ben je single 😜

Ben je blij met je relatie of niet? Nvt. 

Heb je ooit seks gehad? Nee, wel wat andere dingetjes. 

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 4, 2026

Hoi ​@ANO.NIEM bedankt voor het invullen. En ik vind het steeds ook grappig hoeveel we op elkaar lijken qua persoonlijkheden of sommige overeenkomsten zoals vanuit die ene vragenlijst van me die ik eerder gemaakt had.

Weet je ik zou eigenlijk in het echte leven en niet op deze chat precies iemand zoals jou willen ontmoeten. Gewoon qua karakter, je hobby's enzo. Gewoon iemand die op mij lijkt een beetje. Alleen ik vind dat juist lastig, omdat ik niet weet waar ik zo'n iemand zou kunnsn vinden. Iedereen is anders sn erzijn zoveel verschillende mensen. Dus daarom vind ik het gewoon lastig enzo.

Het klinkt, maar ik had jou wel willen ontmoeten en gewoon vrienden met je willen zijn en je willen helpen met jouw problemen en je minder onzeker te laten voelen. Sorry als dat raar klonk maar ik meen het wel.

Je lijkt me een aardige jongen. En ik hoop datje niet meer zo onzeker over jezelf zal zijn😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Forum|alt.badge.img

Hoe oud ben je? 13 Bijna 14
Wat zijn je hobby's? Sporten
Sport je? 6x in de week training + wedstrijd+ 3x gym

Omschrijf jezelf?  180 licht gespierd, blond haar.
Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Trainen, bussines, gamen, en buitenspelen.
Ben je Single? Ja

Hoeveel exen heb je? 1
Heb je een relatie? Nee
Ben je blij met je relatie of niet? heb niet

Heb je ooit seks gehad?  Coming soon (hoop ik)

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 4, 2026

Hoe oud ben je? 16

Wat zijn je hobby's? AUTO’S, Mijn accordeon, lezen

Sport je? Geen speciale sport maar ik fiets graag om in beweging te zijn 

Omschrijf jezelf? Slank, donkerblond, 180 cm. 67 kg. Donkerblond haar, blauwe ogen, vriendelijk, vrolijk. 

Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Chillen, lezen, fietsen/wandelen, tv kijken, muziek maken 

Ben je Single? Ja

Hoeveel exen heb je? 0

Heb je een relatie? Die vraag is dubbelop, je vroeg eerst ben je single 😜

Ben je blij met je relatie of niet? Nvt. 

Heb je ooit seks gehad? Nee, wel wat andere dingetjes. 

Oopsie ik bedoelde vast met heb je een relatie gehad ofzo haha😂 maar bedankt voor je antwoord ​@Jel2010 en waarom zijn de meeste jongens die dit soort vragenlijsten invullen altijd zo groot ik ben serieus echt mini ik ben 1 meter 63 haha😂

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 4, 2026

@Spicey Girl klinkt niet raar hoor, had zelf ook graag je in het echt willen ontmoeten en vrienden met je geweest. Hoe ik jou hier zo leer kennen lijk jij mij ook echt super gezellig en leuk 😊❤️

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 4, 2026

Ik denk dat veel jongens gewoon groter zijn dan meiden. Maar niks mis mee. Ik hou er wel van. ;-) 

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 4, 2026

Ik denk dat veel jongens gewoon groter zijn dan meiden. Maar niks mis mee. Ik hou er wel van. ;-) 

Ik hou zelf ook wel van als een jongen groter is dan mij evengroot of kleiner vind ik zelf niet zo aantrekkelijk haha😂