Vraag

Vragenlijst: voor hoeveel euro zou je...?

  • 20 June 2023
  • 38 reacties
  • 2794 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hey,

Op een feestje waar ik was liet een meisje in ruil voor drankjes een jongen aan haar borsten voelen. Het inspireerde me tot een ander soort vragenlijst:

Meiden:

Voor welk bedrag (van nul tot nooit) zou jij een onbekende, normale jongen van jouw leeftijd 

1. Zoenen 

2. Masseren 

3. Aan je borsten laten voelen (boven en onder je kleding)

4. Je borsten laten zien

5. Een (volledige) striptease geven

6. Pijpen

7. Mee naar bed gaan.

 

Jongens

Voor welk bedrag (van nul tot nooit) zou jij een onbekend, normaal meisje van jouw leeftijd:

1. Zoenen 

2. Masseren 

3. Aan je kruis laten voelen (boven en onder je kleding)

4. Je piemel laten zien

5. Een (volledige) striptease geven

6. Beffen

7. Mee naar bed gaan.

 

En als je geen hetero bent kan je natuurlijk in de vraag jongen en meisje omruilen.

Ik ben benieuwd, ook naar de reden van je antwoorden!!

 

Liefs Vosje


38 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

@MickeyMouse@benebirdTja, voor die jongen voelde het misschien alsof hij geen andere keuze had.

 

dat denk ik zeker dat hij dat zo voelde en ik kan me ook niet echt een uitweg bedenken in zijn situatie

 

  Ik hoop ook voor hem dat hij nu wel goede hulp krijgt.

ik ook, ik mis hem en zou hem willen zien, ruiken, voelen en weten hoe het met hem gaat. Als die dag ooit komt, kom ik er elke dag iets dichterbij…

Dankjewel Tim, voor al jouw reacties

 

--

 

Hoi @Ann0 ,

 

Ik hoop dat goed met je komt, Ook in de familie waar je nu in zit. Groetjes naar je broers. 

dankjewel, vast wel en ga ik doen

 

En als je ergens over wil praten weet je me hier op het forum te vinden. Sterkte

 

superlief, dat te weten voelt goed

 

LY❤️

LY2❤️

 

--

 

Hoi @benebird,

 

er zit volgens mij nu nog 1 reactie aan jou in de check, dus die komt hierboven wel ergens te staan als het zover is..

 

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

Reputatie 5
Badge +3

 

 

Nog mijn eigen mening: ik noem geen bedragen, want geld is voor mij niet de reden. Als een jongen best ok is zou ik al best snel van alles (1 tm 6) doen omdat ik het zelf leuk vindt. Al sla ik een miljoen niet af hoor :-) Ik heb er ook geen enkele moeite mee als andere meisjes (of jongens) zich wel laten betalen (voor geld of op een andere manier),  zolang ze het maar zelf willen en het niet hoeven doen omdat ze het nodig hebben.

 

Liefs Vosje

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @vosje_09,

 

@MickeyMouse dank je wel voor je heel persoonlijke en indrukwekkende verhaal.

dankjewel, het helpt mij ook wel er beter mee om te gaan, door het te delen

 

Ik startte het topic omdat ik merk dat verschillend over dit onderwerp gedacht wordt.

tsja en kijk wat het oplevert. Ik, van mijn kant probeer te vertellen wat ik mee heb gemaakt en wat voor invloed dat heeft op hoe ik over dingen nadenk en tegelijk leer ik ook van anderen die hun verhaal hier delen. Ik vind het ook fijn dat je hier alles kunt zeggen en het soms oneens bent met elkaar en dat de sfeer toch goed blijft

 

Hoe verdrietig jouw verhaal ook is, het leidt hier tot een mooi en waardevol gesprek met oa @benebird @tim16 @Ann0.

 

ik maak me het meeste druk om die jongen die ik vorig jaar mocht leren kennen...of hij veilig is en gelukkig en niet alleen is...ik heb prachtige mensen om mij heen, thuis, maar ook hier, dus dank jullie wel allemaal

 

Dank jullie wel. En veel sterkte @MickeyMouse.

 

dankjewel @vosje_09 

 

Je klinkt superlief.

😊 en slaap lekker en cu around

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Badge

 

Meiden:

Voor welk bedrag (van nul tot nooit) zou jij een onbekende, normale jongen van jouw leeftijd 

1. Zoenen 5 euro

2. Masseren 20 euro

3. Aan je borsten laten voelen (boven en onder je kleding) boven 5 euro, onder 10 euro

4. Je borsten laten zien 5 euro

5. Een (volledige) striptease geven 20 euro

6. Pijpen 50 euro

7. Mee naar bed gaan. 100 euro

 

Badge

1. Zoenen  gratis

 

2. Masseren  Gratis

 

3. Aan je kruis laten voelen (boven en onder je kleding) 2 euro

 

4. Je piemel laten zien 20 euro

 

5. Een (volledige) striptease geven 60 euro

 

6. Beffen 10 euro

 

7. Mee naar bed gaan. 10 euro

Reputatie 1
Badge +1

1. Zoenen: €10

2. Masseren : €30

3. Aan je kruis laten voelen (boven en onder je kleding) boven: €10 onder: €20

4. Je piemel laten zien: €35

5. Een (volledige) striptease geven: €50

6. Beffen: €50

7. Mee naar bed gaan: €40

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben bi en zou alles voor niks doen en laten doen alleen zoenen doe ik niet zowel met een jongen als met een meisje, ik ga al over m’n nek bij de gedachte of als ik het zie draai ik me gelijk om

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @vosje_09

Jongens

Voor welk bedrag (van nul tot nooit) zou jij een onbekend, normaal meisje van jouw leeftijd:

1. Zoenen €999

2. Masseren €999

3. Aan je kruis laten voelen (boven en onder je kleding) ​​​​​€9.999 boven, €999.999 onder

4. Je piemel laten zien €999

5. Een (volledige) striptease geven €9.999

6. Beffen €999.999.999.999.999.999.999.999.99...​​​​

7. Mee naar bed gaan. €999

 

Ik zou dit allemaal voor niks doen als ik iemand best goed ken, maar onbekend zeker niet voor niks

Groetjes  @Monkeyboy69

Badge

Meiden:

Voor welk bedrag (van nul tot nooit) zou jij een onbekende, normale jongen van jouw leeftijd 

1. Zoenen gratis

2. Masseren gratis

3. Aan je borsten laten voelen (boven en onder je kleding) 15 euro

4. Je borsten laten zien 100

5. Een (volledige) striptease geven nooit

6. Pijpen 200 

7. Mee naar bed gaan. nooit

Reputatie 4
Badge +4

( dit is de eerste keer dat ik andwoorden gebrijk dus let niet op “ vosje_90 schreef: “ ) 

ik ga er van uit dat er op een feestje is ( net zoals je hier benoemt ) 


Jongens

1. Zoenen: gratis

2. Masseren: voor een drankje 

3. Aan je kruis laten voelen (boven en onder je kleding): licht er aan maar zou zeggen de rest van de avond ( of ander tijdstip ) gratis drankjes of 20 euro 

4. Je piemel laten zien: 30 euro. Tenzij betere deal 

5. Een (volledige) striptease geven. De rest van de dag gratis drankjes of 50 euro

6. Beffen: bij een leuk meisje gratis :) anders 40 euro

7. Mee naar bed gaan. Bij een leuk meisje gratis :) anders 80 euro 

 

 

Badge +1

Hey,

Op een feestje waar ik was liet een meisje in ruil voor drankjes een jongen aan haar borsten voelen. Het inspireerde me tot een ander soort vragenlijst:

 

 

Jongens

Voor welk bedrag (van nul tot nooit) zou jij een onbekend, normaal meisje van jouw leeftijd:

1. Zoenen 0

2. Masseren 0

3. Aan je kruis laten voelen (boven en onder je kleding) 5 boven 10 onder

4. Je piemel laten zien 20

5. Een (volledige) striptease geven 40

6. Beffen 15

7. Mee naar bed gaan. 50

 

En als je geen hetero bent kan je natuurlijk in de vraag jongen en meisje omruilen.

Ik ben benieuwd, ook naar de reden van je antwoorden!!

 

Liefs Vosje

 

Badge

Hey,

Op een feestje waar ik was liet een meisje in ruil voor drankjes een jongen aan haar borsten voelen. Het inspireerde me tot een ander soort vragenlijst:

Meiden: ik 12

Voor welk bedrag (van nul tot nooit) zou jij een onbekende, normale jongen van jouw leeftijd 

1. Zoenen 50

2. Masseren /

3. Aan je borsten laten voelen (boven en onder je kleding)  15

4. Je borsten laten zien 10

5. Een (volledige) striptease geven 25

6. Pijpen 50

7. Mee naar bed gaan..125

 

Jongens: mijn beste vriend (14)

Voor welk bedrag (van nul tot nooit) zou jij een onbekend, normaal meisje van jouw leeftijd:

1. Zoenen 25

2. Masseren 25

3. Aan je kruis laten voelen (boven en onder je kleding)

7

4. Je piemel laten zien

5

5. Een (volledige) striptease geven 

10

6. Beffen

gratis 

7. Mee naar bed gaan.

Gratis 

 

En als je geen hetero bent kan je natuurlijk in de vraag jongen en meisje omruilen.

Ik ben benieuwd, ook naar de reden van je antwoorden!!

 

Liefs Vosje

 

Reputatie 5
Badge +4

Meiden:

Voor welk bedrag (van nul tot nooit) zou jij een onbekende, normale jongen van jouw leeftijd 

1. Zoenen  1 drankje ofz

2. Masseren  5 eur

3. Aan je borsten laten voelen (boven en onder je kleding) 15 eur

4. Je borsten laten zien 5 eur

5. Een (volledige) striptease geven 35 eur

6. Pijpen 50 eur

7. Mee naar bed gaan. 100 eur

Reageer