Vraag

vragenlijst sportclub (voor jongens)

  • 6 October 2022
  • 8 reacties
  • 889 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey

 

1: welke sport doe je?
2: Hoe oud zijn de jongens in je club?
3: Douch je thuis of in de club?
4:  Zijn het gezamenlijke douches ( alle jongens samen) of heb je aparte hokjes?
5: douch je helemaal naakt of nog met een onderbroek aan?
6:  Kijk je dan naar elkaars lichaam of probeer je weg te kijken?
7: Als je naar elkaars lichaam kijkt. Naar wat dan precies?
8: vergelijk je de lullen als je onder de douche staat of in de kleedkamer?
9: Zie je soms andere jongens die een stijven hebben? of zien ze als jij er een hebt?
10: Als je dan klaar bent met douchen en je kleed je om doe je dan een handdoek rond je middel?
11: Heb je ooit al seksuele dingen gedaan in de kleedkamer of onder de douch?
12: Was het 1 keer of doe je het nu altijd?
13: Hoe kwam het tot stand dat je dat gedaan hebt?
14: Doe je het enkel daar of doe je het ook nog ergens anders ( verlaten plek of bij iemand thuis)
15: Zou je nog meer dingen willen doen met je club?
16: als je niets doet wil je ooit eens iets doen?
17: wat is je geaardheid? en die van de jongens in je club? 
18: Wat doe je als er iemand nieuws in je club komt?  Stop je ermee of doe je lekker door en laat je hem meedoen of wacht je een tijdje.

19: Heb je nog vragen voor mij? ( vraag maar alles wat je wilt)
 


8 reacties

1: welke sport doe je? Basketbal 
2: Hoe oud zijn de jongens in je club? Zelfde leeftijd 
3: Douch je thuis of in de club? Op de club
4:  Zijn het gezamenlijke douches ( alle jongens samen) of heb je aparte hokjes? Gezamenlijk 
5: douch je helemaal naakt of nog met een onderbroek aan? Naakt
6:  Kijk je dan naar elkaars lichaam of probeer je weg te kijken? Ik kijk wel, maar niet te veel, anderen zullen vast ook kijken
7: Als je naar elkaars lichaam kijkt. Naar wat dan precies? Alles eigenlijk, ook naar wat er bij iemand anders beneden zit.
8: vergelijk je de lullen als je onder de douche staat of in de kleedkamer? Nee, ik vergelijk ze wel in mijn hoofd, maar niet dat ze het weten
9: Zie je soms andere jongens die een stijven hebben? of zien ze als jij er een hebt? Nee, ik heb er nooit een
10: Als je dan klaar bent met douchen en je kleed je om doe je dan een handdoek rond je middel? Als ik klaar ben met douchen droog ik mij af en daarna mn kleren aan
11: Heb je ooit al seksuele dingen gedaan in de kleedkamer of onder de douch? Nee
12: Was het 1 keer of doe je het nu altijd?
13: Hoe kwam het tot stand dat je dat gedaan hebt?
14: Doe je het enkel daar of doe je het ook nog ergens anders ( verlaten plek of bij iemand thuis)
15: Zou je nog meer dingen willen doen met je club?
16: als je niets doet wil je ooit eens iets doen? Ik zou wel eens wat anders willen doen dan alleen douchen.
17: wat is je geaardheid? en die van de jongens in je club? Hetero, ik denk ook hetero
18: Wat doe je als er iemand nieuws in je club komt?  Stop je ermee of doe je lekker door en laat je hem meedoen of wacht je een tijdje. Dat zou me niks uitmaken 

19: Heb je nog vragen voor mij? ( vraag maar alles wat je wilt) wil je het zelf ook invullen (en misschien ook wat van mijn topics :) )

Reputatie 5
Badge +3

1: welke sport doe je? Crossfit
2: Hoe oud zijn de jongens in je club? verschillend
3: Douch je thuis of in de club? thuis
4:  Zijn het gezamenlijke douches ( alle jongens samen) of heb je aparte hokjes? aparte hokjes
5: douch je helemaal naakt of nog met een onderbroek aan?
6:  Kijk je dan naar elkaars lichaam of probeer je weg te kijken?
7: Als je naar elkaars lichaam kijkt. Naar wat dan precies?
8: vergelijk je de lullen als je onder de douche staat of in de kleedkamer?
9: Zie je soms andere jongens die een stijven hebben? of zien ze als jij er een hebt?
10: Als je dan klaar bent met douchen en je kleed je om doe je dan een handdoek rond je middel?
11: Heb je ooit al seksuele dingen gedaan in de kleedkamer of onder de douch?
12: Was het 1 keer of doe je het nu altijd?
13: Hoe kwam het tot stand dat je dat gedaan hebt?
14: Doe je het enkel daar of doe je het ook nog ergens anders ( verlaten plek of bij iemand thuis)
15: Zou je nog meer dingen willen doen met je club?
16: als je niets doet wil je ooit eens iets doen? lijkt me wel spannend ja
17: wat is je geaardheid? en die van de jongens in je club?  hetero en de andere ook meerendeel
18: Wat doe je als er iemand nieuws in je club komt?  Stop je ermee of doe je lekker door en laat je hem meedoen of wacht je een tijdje.

19: Heb je nog vragen voor mij? ( vraag maar alles wat je wilt)
 

Badge

hey

 

1: welke sport doe je? Hockey
2: Hoe oud zijn de jongens in je club? 14/15
3: Douch je thuis of in de club? Beide
4:  Zijn het gezamenlijke douches ( alle jongens samen) of heb je aparte hokjes? Gezamelijk
5: douch je helemaal naakt of nog met een onderbroek aan? onderbroek aan
6:  Kijk je dan naar elkaars lichaam of probeer je weg te kijken? Ik zie het wel maar ik kijk er niet naar.
7: Als je naar elkaars lichaam kijkt. Naar wat dan precies? Penis
8: vergelijk je de lullen als je onder de douche staat of in de kleedkamer? Nee
9: Zie je soms andere jongens die een stijven hebben? of zien ze als jij er een hebt? Nee
10: Als je dan klaar bent met douchen en je kleed je om doe je dan een handdoek rond je middel? Soms wel soms niet
11: Heb je ooit al seksuele dingen gedaan in de kleedkamer of onder de douch? Nee
12: Was het 1 keer of doe je het nu altijd? Nooit
13: Hoe kwam het tot stand dat je dat gedaan hebt? Niet
14: Doe je het enkel daar of doe je het ook nog ergens anders ( verlaten plek of bij iemand thuis) Gewoon thuis
15: Zou je nog meer dingen willen doen met je club? Nee
16: als je niets doet wil je ooit eens iets doen? Ik ben wel nieuwsgierig maar voorlopig geen behoefte.
17: wat is je geaardheid? en die van de jongens in je club?  ik hetero maar benieuwd, mijn team voor zover ik weet hetero
18: Wat doe je als er iemand nieuws in je club komt?  Stop je ermee of doe je lekker door en laat je hem meedoen of wacht je een tijdje. Niet

19: Heb je nog vragen voor mij? ( vraag maar alles wat je wilt)
 

 

Reputatie 1
Badge

 

1: welke sport doe je? Volleybal

2: Hoe oud zijn de jongens in je club? 14-17

3: Douch je thuis of in de club? Tot nu toe thuis, maar we gaan wel weer op de club douchen.

4: Zijn het gezamenlijke douches ( alle jongens samen) of heb je aparte hokjes? Gezamenlijk.

5: douch je helemaal naakt of nog met een onderbroek aan? Naakt ofc

6: Kijk je dan naar elkaars lichaam of probeer je weg te kijken? Ik denk dat je er niet te veel mee bezig moet zijn.

7: Als je naar elkaars lichaam kijkt. Naar wat dan precies? Idk, gewoon gezicht denk ik.

8: vergelijk je de lullen als je onder de douche staat of in de kleedkamer? Nvt.

9: Zie je soms andere jongens die een stijven hebben? of zien ze als jij er een hebt? Nvt.

10: Als je dan klaar bent met douchen en je kleed je om doe je dan een handdoek rond je middel? Nvt.

11: Heb je ooit al seksuele dingen gedaan in de kleedkamer of onder de douch? Nee

12: Was het 1 keer of doe je het nu altijd? Nvt

13: Hoe kwam het tot stand dat je dat gedaan hebt? Nvt

14: Doe je het enkel daar of doe je het ook nog ergens anders ( verlaten plek of bij iemand thuis)

Nvt

15: Zou je nog meer dingen willen doen met je club?

Idk, misschien wat "teamvorming" activiteiten😜

16: als je niets doet wil je ooit eens iets doen?

Zie 15

17: wat is je geaardheid? en die van de jongens in je club? 

Ik weet het niet, denk bi. Een paar jongens zijn wrs gay verder hetero.

18: Wat doe je als er iemand nieuws in je club komt? Stop je ermee of doe je lekker door en laat je hem meedoen of wacht je een tijdje.

Nvt.

19: Heb je nog vragen voor mij? ( vraag maar alles wat je wilt)

 

Reputatie 7
Badge +5

1: welke sport doe je? Veldhockey en turnen 
2: Hoe oud zijn de jongens in je club? 12 t/m14
3: Douch je thuis of in de club? Club natuurlijk 
4:  Zijn het gezamenlijke douches ( alle jongens samen) of heb je aparte hokjes? Samen
5: douch je helemaal naakt of nog met een onderbroek aan? Naakt natuurlijk 
6:  Kijk je dan naar elkaars lichaam of probeer je weg te kijken? Kijken natuurlijk 
7: Als je naar elkaars lichaam kijkt. Naar wat dan precies? 3x raden
8: vergelijk je de lullen als je onder de douche staat of in de kleedkamer? Doen we wel eens ja
9: Zie je soms andere jongens die een stijven hebben? of zien ze als jij er een hebt? Beide
10: Als je dan klaar bent met douchen en je kleed je om doe je dan een handdoek rond je middel? Nee droog me af in de doucheruimte en loop dan met m’n handdoek in de hand naar de kleedruimte 
11: Heb je ooit al seksuele dingen gedaan in de kleedkamer of onder de douch? Alleen aftrekken en elkaar aftrekken 
12: Was het 1 keer of doe je het nu altijd? Soms
13: Hoe kwam het tot stand dat je dat gedaan hebt? Waren gewoon geil
14: Doe je het enkel daar of doe je het ook nog ergens anders ( verlaten plek of bij iemand thuis) bij een van hun thuis of bij mij of ergens buiten
15: Zou je nog meer dingen willen doen met je club? Niet echt op club nee
16: als je niets doet wil je ooit eens iets doen?
17: wat is je geaardheid? en die van de jongens in je club? Mijne bi rest geloof ik hetero
18: Wat doe je als er iemand nieuws in je club komt?  Stop je ermee of doe je lekker door en laat je hem meedoen of wacht je een tijdje. Gewoon doen en kijken wat hij doet

19: Heb je nog vragen voor mij? ( vraag maar alles wat je wilt)

Reputatie 2
Badge +1

1: welke sport doe je? zeilen
2: Hoe oud zijn de jongens in je club?12/14
3: Douch je thuis of in de club? we douchen alleen bij de club als er kamp is
4:  Zijn het gezamenlijke douches ( alle jongens samen) of heb je aparte hokjes? zelf kiezen
5: douch je helemaal naakt of nog met een onderbroek aan? naakt
6:  Kijk je dan naar elkaars lichaam of probeer je weg te kijken? ik kijk er naar
7: Als je naar elkaars lichaam kijkt. Naar wat dan precies? het algemene ligaam en de kont en de penis
8: vergelijk je de lullen als je onder de douche staat of in de kleedkamer? Ja
9: Zie je soms andere jongens die een stijven hebben? of zien ze als jij er een hebt? ja
10: Als je dan klaar bent met douchen en je kleed je om doe je dan een handdoek rond je middel? alleen als ik ernaar naar me kamer of naar buiten moet
11: Heb je ooit al seksuele dingen gedaan in de kleedkamer of onder de douch? ja
12: Was het 1 keer of doe je het nu altijd? soms
13: Hoe kwam het tot stand dat je dat gedaan hebt? we waren allemaal geil
14: Doe je het enkel daar of doe je het ook nog ergens anders ( verlaten plek of bij iemand thuis)niet echt
15: Zou je nog meer dingen willen doen met je club? ja
16: als je niets doet wil je ooit eens iets doen?
17: wat is je geaardheid? en die van de jongens in je club?  ik val op meisjes maar ik vindt jongens ook niet erg om te neuken
18: Wat doe je als er iemand nieuws in je club komt?  Stop je ermee of doe je lekker door en laat je hem meedoen of wacht je een tijdje. wacht een tijdje

19: Heb je nog vragen voor mij? ( vraag maar alles wat je wilt) nee

 

Reputatie 1
Badge +1

hey

 

1: welke sport doe je? Voetbal
2: Hoe oud zijn de jongens in je club? Even oud als ik
3: Douch je thuis of in de club? Op de club
4:  Zijn het gezamenlijke douches ( alle jongens samen) of heb je aparte hokjes? Gezamelijk
5: douch je helemaal naakt of nog met een onderbroek aan? Naakt, moet van de regels. Vind dit niet zo erg, we hebben toch allemaal een piemel.
6:  Kijk je dan naar elkaars lichaam of probeer je weg te kijken? Ik kijk soms wel even
7: Als je naar elkaars lichaam kijkt. Naar wat dan precies? Piemel
8: vergelijk je de lullen als je onder de douche staat of in de kleedkamer? Ja
9: Zie je soms andere jongens die een stijven hebben? of zien ze als jij er een hebt? Ja
10: Als je dan klaar bent met douchen en je kleed je om doe je dan een handdoek rond je middel? Kleed me gewoon om
11: Heb je ooit al seksuele dingen gedaan in de kleedkamer of onder de douch? Ooit 1 keer samen afgetrokken.
12: Was het 1 keer of doe je het nu altijd? 1 keer
13: Hoe kwam het tot stand dat je dat gedaan hebt? 1 iemand kreeg een stijve (gebeurt nog altijd wel vaak) en een vriend zei toen: ‘Hij wilt vast aftrekken’ en toen zijn we begonnen/
14: Doe je het enkel daar of doe je het ook nog ergens anders ( verlaten plek of bij iemand thuis) Thuis
15: Zou je nog meer dingen willen doen met je club? Niet perse
16: als je niets doet wil je ooit eens iets doen? Soms
17: wat is je geaardheid? en die van de jongens in je club?  Meeste zijn hetero (ik ook), 1 iemand is gay.
18: Wat doe je als er iemand nieuws in je club komt?  Stop je ermee of doe je lekker door en laat je hem meedoen of wacht je een tijdje. We doen niets meer

19: Heb je nog vragen voor mij? ( vraag maar alles wat je wilt) /
 

 

Reputatie 5
Badge +4

1: welke sport doe je? Veldhockey en turnen 
2: Hoe oud zijn de jongens in je club? 11/13
3: Douch je thuis of in de club? Op de club natuurlijk 
4:  Zijn het gezamenlijke douches ( alle jongens samen) of heb je aparte hokjes? Jongens en meisjes apart en we hebben geen hokjes allemaal douches naast elkaar
5: douch je helemaal naakt of nog met een onderbroek aan? Allemaal naakt natuurlijk 
6:  Kijk je dan naar elkaars lichaam of probeer je weg te kijken? We kijken gewoon naar elkaar 
7: Als je naar elkaars lichaam kijkt. Naar wat dan precies? Borst, buik, billen, piemel en ballen
8: vergelijk je de lullen als je onder de douche staat of in de kleedkamer? Soms ja
9: Zie je soms andere jongens die een stijven hebben? of zien ze als jij er een hebt? Beide ja
10: Als je dan klaar bent met douchen en je kleed je om doe je dan een handdoek rond je middel? Alleen bij de turnclub hebben we geen haakjes in doucheruimte dus loop je helemaal bloot naar je spullen in de kleedruimte en kun je daar je afdrogen 
11: Heb je ooit al seksuele dingen gedaan in de kleedkamer of onder de douch? Bij de turnclub gaan we vaak in een kring staan en wassen we elkaars hele achterkant met blote handen en ook de bilspleet met blote handen en dan krijgen we vaak een stijve allemaal
12: Was het 1 keer of doe je het nu altijd? Elkaar wassen in een kring doen we eigenlijk altijd 
13: Hoe kwam het tot stand dat je dat gedaan hebt? Dat was een keer een idee van iemand en vanaf toen eigenlijk altijd gedaan is heel leuk 
14: Doe je het enkel daar of doe je het ook nog ergens anders ( verlaten plek of bij iemand thuis? Elkaars achterkant wassen probeer ik nu ook bij de hockeyclub te doen
15: Zou je nog meer dingen willen doen met je club? Ja aftrekken en pijpen enz. maar een paar keer gebeurt om elkaar af te trekken meer niet
16: als je niets doet wil je ooit eens iets doen? Ja misschien moet ik maar beginnen 
17: wat is je geaardheid? en die van de jongens in je club? 1 andere jongen en ik zijn bi de rest gewoon hetero 
18: Wat doe je als er iemand nieuws in je club komt?  Stop je ermee of doe je lekker door en laat je hem meedoen of wacht je een tijdje. Wat die jongen zelf wil

19: Heb je nog vragen voor mij? ( vraag maar alles wat je wilt)

Reageer