vragenlijst sex voor jongens only

  • 9 April 2022
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  1. hoe oud ben je?
  2. hoe zie je eruit?
  3. ben je LGBTQ?
  4. zoja weten je ouders dat?
  5.  heb je het wel eens gedaan met hetzelfde geslacht?
  6. wat vond je ervan?
  7. heb je wel eens sex gehad?
  8. wat vind je aantrekkelijk bij iemand?
  9. als je op iemand zou afstappen, moet ie dan ouder of jonger zijn?
  10. wat vind je afknappers?

3 reacties

  1. hoe oud ben je? 16
  2. hoe zie je eruit? blank, lang, blond, blauwgroene ogen, redelijk dun
  3. ben je LGBTQ? yep, ik ben gay :)
  4. zoja weten je ouders dat? ja. ze zijn er opzich wel chill mee, maar we hebben het er eigenlijk nooit over. 
  5.  heb je het wel eens gedaan met hetzelfde geslacht? nee :/
  6. wat vond je ervan? -
  7. heb je wel eens sex gehad? nope
  8. wat vind je aantrekkelijk bij iemand? ik heb eerlijk gezegd niet echt een type. alle guys waarop ik crushes heb gehad zijn allemaal heel anders
  9. als je op iemand zou afstappen, moet ie dan ouder of jonger zijn? ten eerste zou ik waarschijnlijk nooit uit mezelf een move maken op iemand lol. ten tweede maakt het mij niet uit. zolang ze niet heel veel ouder/jonger zijn. een jaar verschil is voor mij wel de max denk ik. 
  10. wat vind je afknappers? een enorme eikel zijn, racist/homofoob/ablist/basically extreem rechts zijn en tatoeages for some reason. ik vind tattoos oprecht een enorme afknapper
Reputatie 4
Badge +2
  1. hoe oud ben je? 17
  2. hoe zie je eruit? Blank, 1.73m lang, bruin krullend haar
  3. ben je LGBTQ? Nee, val gwn op meisjes
  4. zoja weten je ouders dat? nee dus
  5.  heb je het wel eens gedaan met hetzelfde geslacht? Nee
  6. wat vond je ervan? -
  7. heb je wel eens seks gehad? nee
  8. wat vind je aantrekkelijk bij iemand? Uiterlijk, aardigheid
  9. als je op iemand zou afstappen, moet ie dan ouder of jonger zijn? Ik zou zeggen even oud, maar als ik een keuze moet maken liever jonger
  10. wat vind je afknappers? Meisjes die stoer doen, die paardrijden etc
Reputatie 7
Badge +14

hoi @1DForLife ,

  1. hoe oud ben je? Bijna 14
  2. hoe zie je eruit? Getint (beetje zoals ‘blanke’ jongens bruin zijn in de zomer ben ik het hele jaar en dan ook overal), grijs/groene ogen, best wel cool zwart/donkerbruin haar (vind ik dan), verder slank met spieren (atletisch, zit in de familie van papa) en ik heb meestal knopjes of ringetjes in mijn oren (ik heb gaatjes)
  3. ben je LGBTQ? Jup, gay
  4. zoja weten je ouders dat? Ik heb ’t mama nog niet echt verteld, maar ik denk dat ze wel een vermoeden heeft, ik heb het er wel eens over met sommige van mijn ‘broers’, waar ik nu woon
  5. heb je het wel eens gedaan met hetzelfde geslacht? Ja, al meerdere keren en met verschillende jongens
  6. wat vond je ervan? Heel fijn om bij een andere jongen te doen en als een andere jongen het bij mij doet, (nog) lekkerder als mezelf aftrekken
  7. heb je wel eens sex gehad? Alleen afgetrokken en gepijpt, verder wil ik nu ook nog niet
  8. wat vind je aantrekkelijk bij iemand? Als hij aardig en lief is en natuurlijk ook wel of ie er goed uitziet, want vaak is dat toch het eerste wat je aantrekt in iemand, maar hij kan nog zo mooi zijn, als ie een ‘rotkarakter’ heeft is het een no go
  9. als je op iemand zou afstappen, moet ie dan ouder of jonger zijn? Mnu, maar tot nu toe zijn die jongens allemaal 1 tot ruim 2 jaar ouder als mij en kwam het initiatief van hun. Niet dat zij mij ‘gepusht’ hebben, want ik wil zelf ook met hun
  10. wat vind je afknappers? Als ze asociaal zijn, oneerlijk, niet schoon zijn of als ze me ‘pushen’ om dingen te doen waar ik nog niet aan toe ben of die ik gwn niet wil

Gr. MickeyMouse

Reageer