Skip to main content
Vraag

Vragenlijst seksualiteit: DEZE IS ANDERS😀

• February 4, 2026
  • 27 reacties
  • 2503 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Sunny_09
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 28, 2026

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? 

12 of 13 ofzo, ik weet het niet meer
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen?

ooievaar haha
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen?

ja ik begrijp dat het heel intiem kan zijn (ik heb zelf ook foto's gestuurd in m'n bh) maar als je er goed over nadenkt moet je zelf beter weten om het niet te doen
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is?

niet zoveel denk want ik wist het niet XD
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis.

met m'n moeder bespreek ik het vrij regelmatig nu ik een vriend heb maar met m'n vader heb ik het er absoluut niet over (m'n ouders zijn gescheiden dus hij weet niet eens dat ik seks heb)
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔

geeeeen idee
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden?

ja
8. Wat? 😉

ik heb als klein kind mijzelf bijna elke avond aangeraakt voordat ik ging slapen (ik wist natuurlijk nog niet wat ik deed) en ik ben dr nooit echt vanaf gekomen want nu doe ik het nogsteeds regelmatig maar gelukkig niet ZOVEEL meer
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn?

12/13 ofzo
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 

verschild hoe ik me voel HAHA

En wat vonden jullie ervan? 🙃

echt veel leuker dan die andere seks vragenlijsten

mmarco
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 28, 2026

Ik dacht, ga eens weg met de "hoe lang is je lul?" "Wat is je cupmaat?" Ik zie er zo en zo bla bla bla uit, wat vind je van me?" "Heb je een grote kont?" "Mijn lul is 20 cm, is dat klein?" En alles in de trant van dat soort😒 Maar nu doorbreek ik dat met een andere vragenlijst over seksualiteit. 😀 Het is nog best moeilijk originele vragen te bedenken 😉

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? toen ik 11 was​​​​​
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? als je bent getrouwd dat ze gwn in de buik komen lol
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? Ja, vaak zijn ze gemanipuleerd :(
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? ik weet niet eig
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈​​​​​​  maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. erg weinig, eig nooit
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 iedereen moet zijn eigen ding doen duss
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? jaa
8. Wat? 😉 mn broek zomaar naar beneden trekken (ja ik was dom vroeger)
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? 19
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 ouders verrassen met een taart :D (ik heb niem om mee te seksen wtf)

En wat vonden jullie ervan? 🙃 leuke vragenlijst :33

liefs Yusa 😘

Â