Skip to main content
Vraag

Vragenlijst seks

• April 30, 2025
  • 3 reacties
  • 302 Bekeken

Hoihoi,

Ik ben nog maagd, maar ik hoor mensen best vaak wel praten over seks etc. Dan praten ze vaak niet echt over hoe het gaat. Wel bv 69 ofzo, maar niet wat je van tevoren doet ofzo. Daarom heb ik hier een vragenlijstje gemaakt. Leuk als je het wil beantwoorden! (graag uitgebreid)

1. hoe weet je dat je het wil doen/ vraag je aan de ander?
  2. hoe bereid je je voor?
  3. hoe begin je (knuffelen ofzo)?
  4. wat doe je als je het doet
  5. wat doe je erna?

Alvast heel erg bedankt! 💝

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1

hoe weet je dat je het wil doen/ vraag je aan de ander? Je gaat gewoon lekker zoenen en je gaat liggen of zitten je gaat een beetje met je hand onder elkaars kleding en zo verder meestal zit ik eerst met mijn hand bij de dije

hoe bereid je je voor? Condooms mee effe duchen en gezellige mood

hoe begin je (knuffelen ofzo)?  🙄

wat doe je als je het doet ja beffen vingeren aftrekken pijpen en penis in vagina  en zoenen 

wat doe je erna?liggen praten soms na een kwartier weer verder 

Forum|alt.badge.img+1

hoe communiceer je dat je het wil, of gebeurd het vaak gwn meestal lig je dus op elkaar dan heb ik mijn handen op haar buik vraag ik of ik in bh mag of ik zit er naast ik leg mijn hand op die en vraag of ik bij haar vagina mag of dit soort dingen maar dan anersom

hoe bereid je je voor heb ik net beantwoorden 

hoe begin je (knuffelen ofzo)🙄

wat doe je graag als je het aan het doen bent ik vind squirten heeeel geil dus dat proberen

wat doe je erna kijk in de Andre reactie 

Forum|alt.badge.img+1

ik heb nog nooit seks gehad maar ik denk dat je vooral gewoon met het moment moet gaan volg een beetje de ander geef gw je grenzen aan en voel wat je wel en wat je niet lekker vind

wel zou ik als voorbereiding als je denkt dat je seks gaat hebben zorgen dat je gewoon schoon bent en condooms bij je hebben en misschien iets van glijmiddel ofzo

Â