Skip to main content

Hoi ik ben een jongens van 14 jaar en ik hoop dat jullie deze vragenlijst invullen.

 

  1. Leeftijd
  2. lengte penis slap
  3. lengte penis stijf
  4. plas je staand of zittend?
  5. veeg je je penis af na het plassen?
  6. zo ja waarom wel
  7. zo nee waarom niet
  8. plas je altijd bij een urinoir
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir)
  10. plas je wel eens wild
  11. zo ja alleen of met iemand
  12. plas je in het zwembad
  13. plas je in het zwembad hokje
  14. Plas je in de zee
  15. plas je op het strand
  16. plas je in de duinen
  17. gekste plekken waar je hebt geplast?
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent.
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom?
  20. plas je wel eens in een plant (binnen)

nog vragen aan mij?

Hoi ik ben een jongens van 14 jaar en ik hoop dat jullie deze vragenlijst invullen.

 

  1. Leeftijd 16
  2. lengte penis slap 8,5cm
  3. lengte penis stijf  14cm
  4. plas je staand of zittend? Staand
  5. veeg je je penis af na het plassen? Nee, wel schudden 
  6. zo ja waarom wel
  7. zo nee waarom niet schudden kan ook
  8. plas je altijd bij een urinoir als het niet druk is wel
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir) ja
  10. plas je wel eens wild ja
  11. zo ja alleen of met iemand beide
  12. plas je in het zwembad ja
  13. plas je in het zwembad hokje ja
  14. Plas je in de zee ja
  15. plas je op het strand Ja toen het strand leeg was wel
  16. plas je in de duinen ja
  17. gekste plekken waar je hebt geplast? Vanaf een brug of dak
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. Van vrienden wel.
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom? Nee
  20. plas je wel eens in een plant (binnen) Wel is een tuinplant

nog vragen aan mij? Gekste plek waar je hebt geplast

 


  1. Leeftijd15 bijna 16
  2. lengte penis slap 7.5
  3. lengte penis stijf 16
  4. plas je staand of zittend? Staand
  5. veeg je je penis af na het plassen? Nee gewoon schudden en dan zou het schoon genoeg moeten zijn😅
  6. zo ja waarom wel
  7. zo nee waarom niet
  8. plas je altijd bij een urinoir niet altijd.
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir) als we bijvoorbeeld bij een pretpark ofzo zijn en we moeten dan, ja
  10. plas je wel eens wild nee. Alleen als ik een heele lange wandeling maak en ik moet echt heel nodig
  11. zo ja alleen of met iemand soms alleen soms samen
  12. plas je in het zwembad nee
  13. plas je in het zwembad hokje nee
  14. Plas je in de zee ja
  15. plas je op het strand nee
  16. plas je in de duinen nee
  17. gekste plekken waar je hebt geplast?
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. Ja een vriend van me
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom? Nee
  20. plas je wel eens in een plant (binnen) ieuw nee😅

@Anoniemedaggoe de gekste plekken waar ik geplast heb zijn. In een hooibaal, in een thuinhuisje, in mijn slaapkamer, op mijn neef (we waren toen nog wat jongen. Ik zou het nu niet meer doen), in de mond van mijn neef, op het strand en ergens een keer op straat. Op best veel plekken dus😅


 

  1. Leeftijd 17
  2. lengte penis slap 12
  3. lengte penis stijf 16
  4. plas je staand of zittend? Thuis zittend bij openbaar toilet staand (wel meestal in hokje)
  5. veeg je je penis af na het plassen? Nee
  6. zo ja waarom wel
  7. zo nee waarom niet schudden
  8. plas je altijd bij een urinoir nee bijna nooit eigk, heb er vaak moeite mee als er andere mensen bij zijn
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir) nee dan ga ik eigk altijd in een hokje
  10. plas je wel eens wild ja
  11. zo ja alleen of met iemand alleen
  12. plas je in het zwembad nee
  13. plas je in het zwembad hokje nee
  14. Plas je in de zee ja
  15. plas je op het strand ja
  16. plas je in de duinen nee
  17. gekste plekken waar je hebt geplast? Wat ooit op het strand (er was bijna niemand) en toen bood een oudere man mij 50 euro om op het strand over hem heen te plassen
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. Met plassen niet maar verder vaak genoeg van vrienden/teamgenoten/vreemden/exen 
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom? nee
  20. plas je wel eens in een plant (binnen) nee

  1. Leeftijd
  2. lengte penis slap
  3. lengte penis stijf
  4. plas je staand of zittend? staand
  5. veeg je je penis af na het plassen? nee
  6. zo ja waarom wel
  7. zo nee waarom niet waarom wel
  8. plas je altijd bij een urinoir ja als het kan 
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir)
  10. plas je wel eens wild ja
  11. zo ja alleen of met iemand soms apart of samen
  12. plas je in het zwembad nee
  13. plas je in het zwembad hokje nee
  14. Plas je in de zee ja
  15. plas je op het strand nee
  16. plas je in de duinen nee
  17. gekste plekken waar je hebt geplast? in de bergen
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. van mijn broer
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom? nee
  20. plas je wel eens in een plant (binnen) nee, maar wel een goeie tip ;)

nog vragen aan mij?


  1. Leeftijd 16
  2. lengte penis slap 5-8 cm
  3. lengte penis stijf 15 cm
  4. plas je staand of zittend? staand zittend meestal
  5. veeg je je penis af na het plassen? Ja
  6. zo ja waarom wel schoner
  7. zo nee waarom niet waarom wel
  8. plas je altijd bij een urinoir ja als het kan  nope
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir) nee
  10. plas je wel eens wild ja
  11. zo ja alleen of met iemand soms apart of alleen
  12. plas je in het zwembad altijd
  13. plas je in het zwembad hokje ja
  14. Plas je in de zee ja
  15. plas je op het strand nee
  16. plas je in de duinen ja
  17. gekste plekken waar je hebt geplast? in mn kamer, broek
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. Niet in t echt, op snap wel
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom?ja
  20. plas je wel eens in een plant (binnen) nee, hhaha, gaat dat niet stinken?

nog vragen aan mij?

 


  1. Leeftijd? 12
  2. lengte penis slap? 7,5
  3. lengte penis stijf? 8,5
  4. plas je staand of zittend? Staand
  5. veeg je je penis af na het plassen? Ja 
  6. zo ja waarom wel? Dan houd ik m’n onderbroek schoon
  7. zo nee waarom niet
  8. plas je altijd bij een urinoir? Als er plek is ja
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir)? Ja waarom niet
  10. plas je wel eens wild? Wie niet als je moet
  11. zo ja alleen of met iemand? Maakt mij niet uit
  12. plas je in het zwembad? Nee tuurlijk niet 
  13. plas je in het zwembad hokje? Nee tuurlijk niet 
  14. Plas je in de zee? Nee
  15. plas je op het strand? Nee tenzij het strand verlaten is 
  16. plas je in de duinen? Ja
  17. gekste plekken waar je hebt geplast? Idk
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. Ja zo vaak van vreemde en bekende 
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom? Nee
  20. plas je wel eens in een plant (binnen)? Nee

nog vragen aan mij?


  1. Leeftijd.   14
  2. lengte penis slap.  11 cm
  3. lengte penis stijf.     16 cm
  4. plas je staand of zittend?    Staand
  5. veeg je je penis af na het plassen?nee
  6. zo ja waarom wel.  Xx
  7. zo nee waarom niet.   Weet nie
  8. plas je altijd bij een urinoir.   Nee
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir)    ja
  10. plas je wel eens wild.    Ja
  11. zo ja alleen of met iemand     met iemand
  12. plas je in het zwembad.    Soms.   
  13. plas je in het zwembad hokje.   Soms
  14. Plas je in de zee.     Ja.    
  15. plas je op het strand.    Ja
  16. plas je in de duinen.     Ja
  17. gekste plekken waar je hebt geplast?     Weet nie
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent.      Ja.  Bijde
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom?nee 
  20. plas je wel eens in een plant (binnen) nee

nog vragen aan mij?


Hoi @Anoniem.persoon14 ,

 

Hoi ik ben een jongens van 14 jaar en ik hoop dat jullie deze vragenlijst invullen.

 

  1. Leeftijd  16
  2. lengte penis slap  13 cm
  3. lengte penis stijf  16 cm
  4. plas je staand of zittend?  staand
  5. veeg je je penis af na het plassen?  als het kan wel
  6. zo ja waarom wel  lang vel 😁 en rondslingeren mag niet van mama, vanwege de spetters
  7. zo nee waarom niet  als er geen papier is, zoals bij een urinoir
  8. plas je altijd bij een urinoir  meestal wel, thuis soort van verplicht omdat mama ons gezeik (ik heb 3  broers) een beetje beu is, ja ook dat andere gezeik van ons maar daar helpt een urinoir niet bij
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir)  ja met broers of vrienden, kan ook met z'n 2-en bij 1 urinoir als we haast hebben
  10. plas je wel eens wild  binnen nooit, maar buiten wel eens 😂
  11. zo ja alleen of met iemand  met vrienden of broers als we bv aan het fietsen zijn en even moeten
  12. plas je in het zwembad  nee
  13. plas je in het zwembad hokje  huh. nee natuurlijk niet
  14. Plas je in de zee  ja dat wel eens, omdat de wc dan niet echt in de buurt is
  15. plas je op het strand  wel eens gedaan toen ik klein was, gwn zwembroek naar beneden en dan waar ik mijn zandkasteel aan het bouwen was 😅 even de waterdichtheid testen ofzo, lekker bezig Mees (nepnaam), dat waren nog eens tijden
  16. plas je in de duinen ja, soms, als ik/we geen zin hebben om naar huis te lopen, maar niet op een plek waar mensen zitten
  17. gekste plekken waar je hebt geplast? toen ik klein was wel eens van het balkon bij visite, dat vriendje had me opgejut, maar toen noemde mama me Mees achternaam en als mama mijn hele naam zegt, dan is er iets goed mis, dus ik snapte toen dat het geen goed idee was. Maar tussen ons, ik vond het stiekem wel cool. De onderburen kennelijk wat minder, omdat ik wind tegen had 😂
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien?  ja best vaak Was dat van een vreemde of iemand die je kent.  van jongens van rond mijn leeftijd vind ik niet erg, eigenlijk wel soort van leuk (ik ben gay) , maar van volwassenen hoef ik ze niet te zien, op het naaktstrand zie ik ze wel, maar dan kijk ik er niet echt naar
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom?  nee, alleen toen ik klein was wel, maar ja, dan weet je niet beter
  20. plas je wel eens in een plant (binnen)  nee, waarom zou ik, de wc is vlakbij dan

nog vragen aan mij?  zou je je eigen lijstje in willen vullen  of luister je niet graag naar je eigen gezeik? 🙃

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Leeftijd. 14

lengte penis slap 6-8

lengte penis stijf 12

plas je staand of zittend? Beide

veeg je je penis af na het plassen? Nee

zo ja waarom wel 

zo nee waarom niet schudden is genoeg en lekkerder

plas je altijd bij een urinoir nee

plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir). Ja

plas je wel eens wild ja

zo ja alleen of met iemand beide

plas je in het zwembad nee

plas je in het zwembad hokje nee

Plas je in de zee nee

plas je op het strand nee

plas je in de duinen soms

gekste plekken waar je hebt geplast? Geen idee

heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. Ja, een vreemde en iemand die ik ken

plas je expres in je broek? Zo ja waarom? Nee

plas je wel eens in een plant (binnen) nee

nog vragen aan mij?


Hoi ik ben een jongens van 14 jaar en ik hoop dat jullie deze vragenlijst invullen.

 

  1. Leeftijd 15
  2. lengte penis slap 9 cm
  3. lengte penis stijf 17 a 18 cm
  4. plas je staand of zittend? thuis zittend. Anders staand.
  5. veeg je je penis af na het plassen? Soms wel soms niet
  6. zo ja waarom wel Omdat ik dan heel veel plas
  7. zo nee waarom niet was het maar een klein beetje
  8. plas je altijd bij een urinoir Ja
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir) Met vrienden wel is grappig
  10. plas je wel eens wild Ja soms
  11. zo ja alleen of met iemand Met iemand
  12. plas je in het zwembad Nee
  13. plas je in het zwembad hokje Ja soms wel. Maar dan ben ik samen met vrienden in 1 hokje, en dan plassen we op elkaar!
  14. Plas je in de zee Ja
  15. plas je op het strand nee
  16. plas je in de duinen Ja
  17. gekste plekken waar je hebt geplast? Van een brug, in een zwembad hokje, onder de douche.
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. Van allebei wel. Van vreemde op naakt stand, en van mij broer, broertje, vrienden.
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom? Nee
  20. plas je wel eens in een plant (binnen) Nee

  1. Leeftijd 14
  2. lengte penis slap9?
  3. lengte penis stijf 15?
  4. plas je staand of zittend?
  5. veeg je je penis af na het plassen? Nee
  6. zo ja waarom wel /
  7. zo nee waarom niet geen idee 
  8. plas je altijd bij een urinoir ja 
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir) nee
  10. plas je wel eens wild ja 
  11. zo ja alleen of met iemand kan allebei
  12. plas je in het zwembad ja
  13. plas je in het zwembad hokje ja
  14. Plas je in de zee ja
  15. plas je op het strand nee moet ik eens proberen
  16. plas je in de duinen ja 
  17. gekste plekken waar je hebt geplast? Zwembadhokje, wasbak
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. Ja, allebei
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom? Ja soms vind ik geil
  20. plas je wel eens in een plant (binnen nee

 @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer jij hebt thuis een urinoir? dat is ongebruikelijk. Zit dat dan gewoon in de badkamer naast de wc ofzo? of is dat echt een aparte ruimte? 

Heb jij als je bij een openbare urinoir gaat plassen geen last van een stijve omdat je gay bent? Het lukt mij dan bijna nooit om te plassen. Alleen als ik begin met pissen als ik alleen bij de toiletten ben dan lukt het om te blijven plassen wanneer er andere jongens naast komen staan,. Maar als er al anderen zijn wanneer ik moet beginnen met plassen is het haast kansloos.

 

Het is me 1 keer gelukt toen ik echt heel erg nodig moest om met heel veel druk wat stralen er uit te persen. Steeds een straal van ongeveer 1,5 seconde, en dan duurde het weer 5 seconden voordat ik er dan nog een straal uit kreeg. Maar ik was toen met vrienden die al na een minuut de wc uit waren, dus ik probeerde het toen ook maar snel af te ronden omdat ik het een beetje ongemakkelijk vond als ik zo lang bleef staan. Maar we waren t gebouw nog niet uit of ik voelde dat mijn blaas echt nog lang niet leeg was. We liepen door utrecht richting het station, en onderweg kwamen we langs zo'n urinoir en wc wat savonds uit de grond komt. Zodra ik dat urinoir in zicht kreeg verloor ik even de controle en gingen er een paar stralen in mn boxer, ik kon met de grootste moeite de boel weer stoppen maar wilde niks liever dan naar die urinoir toerennen en losbarsten. Maar ik vond het echt te awkward omdat we nog geen 2 minuten daarvoor met zn allen naar de wc waren geweest. Ik heb toen met de grootste moeite alles op weten te houden in de trein terug naar huis. 


@AnoniemJ1234 je veegt wel af als je heel veel hebt geplast, maar niet als je een klein beetje hebt geplast? wat is daar dan de logica achter? die volg ik niet helemaal


  1. Leeftijd
  2. lengte penis slap
  3. lengte penis stijf
  4. plas je staand of zittend? zittend
  5. veeg je je penis af na het plassen? neen
  6. zo ja waarom wel
  7. zo nee waarom niet tijd en wc papier verspiling
  8. plas je altijd bij een urinoir? als er een is wel
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir)
  10. plas je wel eens wild ja
  11. zo ja alleen of met iemand zien als die gene ook moet 
  12. plas je in het zwembad neen
  13. plas je in het zwembad hokje neen
  14. Plas je in de zee ja
  15. plas je op het strand neen
  16. plas je in de duinen neen
  17. gekste plekken waar je hebt geplast? 
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. ja van me broer
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom? neen
  20. plas je wel eens in een plant (binnen) neen

nog vragen aan mij?


Hoi ik ben een jongens van 14 jaar en ik hoop dat jullie deze vragenlijst invullen.

 

  1. Leeftijd 14
  2. lengte penis slap 6 cm 
  3. lengte penis stijf 14 cm
  4. plas je staand of zittend? Staand
  5. veeg je je penis af na het plassen? Soms
  6. zo ja waarom wel omdat ik een lange voorhuid heb die vaak nat blijft, en dan meteen een natte plek in mn boxer krijg
  7. zo nee waarom niet vaak zitten er toch nog een paar druppels in mn penis, tussen of na mn sluitspier die er dan uitkomen als ik wegloop, dus dan heb ik sowieso een paar druppels in mn boxer, en heeft t toch geen zin.
  8. plas je altijd bij een urinoir probeer t vaak wel, als t rustig is sowieso. Maar ik kan als er anderen bij zijn vaak niet pissen in de urinoirs, dus als we bijvoorbeeld onderweg zijn in de auto tijdens een tussenstop ga ik vaak in een hokje omdat ik dan wel zeker moet weten dat ik kan plassen, als ik dan bij een urinoir ga en niet kan pissen dan moet ik t nog uren ophouden in de auto, en dat is niet chill.
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir). Ja, met familie wel vaker, dan kan ik ook altijd gewoon pissen, met vrienden vroeger veel gedaan, toen had ik er ook nog geen last van. Met vrienden de laatste jaren weinig, en de keren dat ik t probeerde kon ik of helemaal niet pissen, of maar een paar stralen.
  10. plas je wel eens wild  ja, regelmatig
  11. zo ja alleen of met iemand  meestal alleen, pas wel n keer dat ik onderweg in de auto heel erg nodig moest, en toen zijn we gestopt bij een carpool. Het was precies tijdens zo'n hoosbui met hagel dus ben toen in de auto blijven zitten, mn vader had de auto aan de rand langs wat bosjes stilgezet,toen heb ik de deur open gedaan en kwartslag gedraaid, benen richting de weg. Heb toen mn pik er uit gehaald en terwijl ik in de auto zat op de bosjes gemikt en gepist. Moest natuurlijk wel meteen volle kracht beginnen met pissen zodat het niet op de stoel of in de auto zou belanden maar met een harde straal ver genoeg kwam. Kon ook niet helemaal goed uitpissen, want het laatste beetje gaat altijd minder hard, dus toen ik voelde dat de druk minder werd meteen gestopt, luchtte wel enorm op. Mn vader, broertje, en een vriend zaten toen ook in de auto, dus die waren er wel bij en hebben alles gezien. 
  12. plas je in het zwembad ja
  13. plas je in het zwembad hokje 1 keer gedaan, paar stralen sowieso, maar niet helemaal voluit plassen
  14. Plas je in de zee ja
  15. plas je op het strand ja, gewoon zwembroek beetje omhoog trekken en dan pik langs een broekspijp beetje naar buiten laten komen zodat je onopvallend kan pissen zonder nat te worden.
  16. plas je in de duinen ja
  17. gekste plekken waar je hebt geplast? In de auto in een flesje, vroeger in een soort zelfgemaakt urinoir in een boomhut, in een prullenbak, wasbak in de wc in de trein, op het station (je hebt van die palen die het dak omhoog houden, die hebben randen aan de zijkanten, soort H van bovenaf gezien, als je tussen die 2 randjes gaat staan kan je gewoon je piemel er uit halen en die is dan vanaf 3 kanten afgeschermd door de paal, en vanaf de 4de kant door jezelf, kan je dus altijd rustig ff plassen savonds)
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. Beide
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom? Af en toe, gwn geil
  20. plas je wel eens in een plant (binnen) vroeger wel is gedaan, maar is niet zo handig, gaat stinken op een duur.

nog vragen aan mij?

 


 Hoi @sam14 ,

 

sorry, ik was er even niet, maar ik ga nu je vragen beantwoorden 😉

 

​ @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer jij hebt thuis een urinoir? dat is ongebruikelijk. Zit dat dan gewoon in de badkamer naast de wc ofzo? of is dat echt een aparte ruimte? 

dat zit helemaal apart.

Mama vond het wel handig omdat ik (Mees, KT ik gebruik alleen nepnamen op het forum) nog 3 broers heb, 2 oudere (Menno en Mats) en één jongere (Jarno)  en als iedereen dan moet plassen hoeven we niet te wachten als er iemand op de 'gewone’ wc's zit en mama vindt het ook wel handig ivm het 'spetteren’ en als we niet goed 'mikken’ en soms een beetje naast de pot piesen 😄….

Beneden was er genoeg ruimte in de bijkeuken om nog een apart urinoir met een wasbakje te maken.

Het is dus gewoon een 'hokje’ met een deur, maar die doen we (nou ja, Mats en ik sws) nooit op slot. Jarno soms en Menno eigenlijk altijd wel….ik weet niet waarom, want je staat toch met je rug naar de deur. Misschien is ie bang dat Mats en ik een prank uithalen als ie staat te plassen en daar kan ik me 'helemaal niets bij voorstellen’ 😂, want zo zijn Mats en ik helemaal niet 😅😉

 

's Morgens, als we opstaan, dan gaan Mats en ik vaak samen plassen bij het urinoir, een enkele keer ook wel onder de douche als die vrij is en we er gelijk onder kunnen. Niet omdat we dat zo gezellig vinden, maar gewoon omdat we dan allebei nodig moeten en ik douche graag wat langer en Jarno ook wel, dus had mama gezegd dat we dan beter samen met iemand anders konden douchen, omdat we dan minder water p.p. verbruiken. We (Mats, Jarno en ik, Mees) hebben elkaars piemel al zo vaak gezien (ook stijf, bijvoorbeeld als je net opstaat) dat we er niet speciaal meer opletten of door afgeleid zijn ofzo.

Mats is ook wel degene die eigenlijk alles van mij weet. Wij hebben sws een speciale band

 

Dat urinoir is ook wel handig als er vrienden van papa zijn en als die alleen maar moeten plassen of gewoon als we een feestje hebben ofzo. Het is dus gewoon praktisch.

 

Heb jij als je bij een openbare urinoir gaat plassen geen last van een stijve omdat je gay bent?

nee, eigenlijk nooit, want ik ga er heen om te plassen en niet echt om naar andere jongens te kijken

Soms zie ik wel eens een leuke jongen, maar echt veel tijd heb je dan niet om naar elkaars piemel te kijken, want vaak zijn er ook nog andere mensen. Ik heb wel eens een keertje gehad dat zo'n jongen dan wat langer kijkt en soms op een bepaalde manier kijkt of op een bepaalde manier laat blijken dat wat ie ziet hem wel bevalt als ik goed uitleg wat ik bedoel

 

Het lukt mij dan bijna nooit om te plassen. Alleen als ik begin met pissen als ik alleen bij de toiletten ben dan lukt het om te blijven plassen wanneer er andere jongens naast komen staan,. Maar als er al anderen zijn wanneer ik moet beginnen met plassen is het haast kansloos.

ah, ja dat lijkt me vervelend… zelf heb ik daar eigenlijk nooit last van gelukkig, maar ik snap wat je bedoelt, want ik ken zat jongens (vrienden)  die dat ook hebben.

Rond de tijd dat ik naar de brugklas ging vroegen jongens mij vaak om een wedstrijdje ver en hoog plassen te doen en dan deed ik maar gewoon mee of soms wilden ze het alleen zien omdat ze gehoord hadden dat ik ver kon plassen…..achteraf denk ik dat het misschien allemaal niet zo slim was om te doen wat ze vroegen, omdat er daarna nog andere dingen met jongens zijn gebeurd, maar ja, als je alles van tevoren weet is het makkelijk….

Het is niet erg om in een apart hokje te gaan hoor, als die er zijn, maar vaak is de rij dan best lang en snap ik wel dat je dan maar met je vrienden mee gaat, Mijn oudste broer (Menno)  kan ook niet plassen als er iemand bij is, ook niet bij Mats of mij. Misschien dat ie daarom de deur van het urinoir ook op slot doet.

 

Het is me 1 keer gelukt toen ik echt heel erg nodig moest om met heel veel druk wat stralen er uit te persen. Steeds een straal van ongeveer 1,5 seconde, en dan duurde het weer 5 seconden voordat ik er dan nog een straal uit kreeg. Maar ik was toen met vrienden die al na een minuut de wc uit waren, dus ik probeerde het toen ook maar snel af te ronden omdat ik het een beetje ongemakkelijk vond als ik zo lang bleef staan.

dat herken ik wel van vrienden en dat lijkt me iid niet echt fijn

 

Maar we waren t gebouw nog niet uit of ik voelde dat mijn blaas echt nog lang niet leeg was. We liepen door utrecht richting het station, en onderweg kwamen we langs zo'n urinoir en wc wat savonds uit de grond komt. Zodra ik dat urinoir in zicht kreeg verloor ik even de controle en gingen er een paar stralen in mn boxer, ik kon met de grootste moeite de boel weer stoppen maar wilde niks liever dan naar die urinoir toerennen en losbarsten.

oeps, best kut en ja, ik snap dat je liever even was gaan plassen toen

 

Maar ik vond het echt te awkward omdat we nog geen 2 minuten daarvoor met zn allen naar de wc waren geweest. Ik heb toen met de grootste moeite alles op weten te houden in de trein terug naar huis. ​

als ik het merk van vrienden dan zeg ik gewoon dat ie dan alsnog gwn even in een hokje moet en dat ik wel op 'm zal wachten. Ik zeg het dan meestal wel eerst als ik alleen met hem ben en als anderen er nog 'lullige’ (sorry voor de woordspeling) grapjes over maken dan zeg ik dat ze dat niet moeten doen, omdat het echt heel flauw is en dat het vervelend is als je niet gewoon even rustig te tijd krijgt om te plassen

 

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn uitleg en anders hoor ik het wel 🙂

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 


Hoi ik ben een jongens van 14 jaar en ik hoop dat jullie deze vragenlijst invullen.

 

  1. Leeftijd 15
  2. lengte penis slap 13
  3. lengte penis stijf 17 
  4. plas je staand of zittend? Allebei 
  5. veeg je je penis af na het plassen? Nee zwaai hem heen en weer 
  6. zo ja waarom wel  net 
  7. zo nee waarom niet is niet chill 
  8. plas je altijd bij een urinoir soms op school altijd 
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir) ja met een vriend wel is 
  10. plas je wel eens wild     Zeker 
  11. zo ja alleen of met iemand.  Allebei 
  12. plas je in het zwembad.   Altijd 
  13. plas je in het zwembad hokje soms 
  14. Plas je in de zee ja waarom nie 
  15. plas je op het strand.     Soms 
  16. plas je in de duinen nee 
  17. gekste plekken waar je hebt geplast?  Vanaf een hoge parkeer garage op een auto perongeluk 
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent. Ja van iemand die in ken 
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom? Nee 
  20. plas je wel eens in een plant (binnen) nee 

nog vragen aan mij?   Ja vul hem ook in 


  1. Leeftijd 14
  2. lengte penis slap 10
  3. lengte penis stijf 13
  4. plas je staand of zittend? Staand 
  5. veeg je je penis af na het plassen? Nee 
  6. zo ja waarom wel 
  7. zo nee waarom niet hoeft niet beetje uitschudden 
  8. plas je altijd bij een urinoir als het kan ja 
  9. plas je wel eens met vrienden of familie (bij het zelfde urinoir) nee 
  10. plas je wel eens wild ja vaak 
  11. zo ja alleen of met iemand kan allebei 
  12. plas je in het zwembad ja altijd geil
  13. plas je in het zwembad hokje 1 keer gedaan lekker 
  14. Plas je in de zee ja tuurlijk 
  15. plas je op het strand nee vind ik lastig iedereen merkt het toch?
  16. plas je in de duinen soms
  17. gekste plekken waar je hebt geplast? Zwembadhokje 
  18. heb je wel eens een piemel van iemand anders gezien? Was dat van een vreemde of iemand die je kent.ha iemand die ik ken en ook vreemde 
  19. plas je expres in je broek? Zo ja waarom? Altijd in zwembroek voootdst ik ga zwemmen 
  20. plas je wel eens in een plant (binnen) nee 

nog vragen aan mij?


Reageer