Vraag

vragenlijst: penis, aftrekken etc(voor jongens)

  • 28 April 2024
  • 7 reacties
  • 416 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Vragenlijst voor de Guys!


Jezelf:

  1. Hoe oud ben je
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja over wat en waarom?

Penis:

  1. wat is je penis lengte slap?
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf)
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie?
  4. ben je tevreden over je lengte?

Rukken/sex:

  1. Hoe vaak ruk je in de week?
  2. Waar ruk je het liefst?
  3. heb je al eens seks gehad? En met welk geslacht?
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben?
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt?
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen?
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd?
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek?

Geaardheid:

  1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)?
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil?
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen?
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt?
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht?
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven?

 


7 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Vragenlijst voor de Guys!


Jezelf:

  1. Hoe oud ben je​​​​​ 15
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja over wat en waarom? nee

Penis:

  1. wat is je penis lengte slap? 13 cm
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf) 18cm
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie? nooit gemeten
  4. ben je tevreden over je lengte? zeker

Rukken/sex:

  1. Hoe vaak ruk je in de week? 3 a 4 keer 
  2. Waar ruk je het liefst? in bed
  3. heb je al eens seks gehad? En met welk geslacht? nee  helaas niet 
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben? ja dat heb ik gedaan maar ik was niet bang want ik had zijn lul al wel eens gezien
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt? misschien een keertje experimenteren 
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen? in het bos
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd? ja
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek? nee

Geaardheid:

  1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)? meiden
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil? nee
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen? niks bijzonders 
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt? niet erg 
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht? nee
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven? nee

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Vragenlijst voor de Guys!


Jezelf:

  1. Hoe oud ben je 17
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja over wat en waarom? Ja kleine chest 

Penis:

  1. wat is je penis lengte slap? 14 denk ik 
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf) 17cm
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie? Iets van 14 dacht ik 
  4. ben je tevreden over je lengte? Mag wel iets langer 

Rukken/sex:

  1. Hoe vaak ruk je in de week? Denk 14x
  2. Waar ruk je het liefst? Wc
  3. heb je al eens seks gehad? En met welk geslacht? Nee
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben? Ja wel een gedaan op het begin was ik er wel een beetje bang voor maar toen ik die van hem zag zag ik dat die wat kleiner en dunner was dus viel het wel mee 
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt? Ja maar alleen als het de vriendschap niet verander 
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen? Wc restaurant 
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd? Ja
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek? Licht eraan 

Geaardheid:

  1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)? Ik blonde vrouwen met blauwe ogen erg knap met goeie kont en borsten maar niet te 
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil?  Soms 
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen? Ja maakt me niks uit als het maar niet te veel op het stereotype lijkt 
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt? Maakt mij niks uit 
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht? Eerlijk gezegd wel jammer maar uiteindelijk kan je die keuze niet veranderen, je wil als ouder je kind ook blij zien en dat gaat niet echt als je het niet toestaat 
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven? Nee niet echt 
Badge

 


Jezelf:

  1. Hoe oud ben je. 13
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja  over wat en waarom? m´n uiterlijk, iedereen scheld me er mee uit

Penis:

  1. wat is je penis lengte slap? ​​​​​8 cm
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf) 10 cm
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie? ​​​​​nooit gemeten
  4. ben je tevreden over je lengte cava

Rukken/sex:

  1. Hoe vaak ruk je in de week?  2 keer
  2. Waar ruk je het liefst? ​​​​​bed
  3. heb je al eens seks gehad? En met welk geslacht? ​​​​nope
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben?  2 keer ja.
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt? heb ik al gedaan
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen? ​​​​​in een wc kotje bij een voetbalmatch van Club Brugge
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd? ​​​nope
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek? Hangt er vanaf welke jongen

Geaardheid:

  1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)? meisjes
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil? nope
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen? normaal 
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt? ik zou er mee kunnen leven
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht? ​​​​​geschokt​​​​
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven?nee sorry

 

 

Reputatie 2
Badge +4

Vragenlijst voor de Guys!


Jezelf:

  1. Hoe oud ben je 15
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja over wat en waarom? Penis gezicht buik gwn vveel mensen willen dat je een sixpack en zo hebt

Penis:

  1. wat is je penis lengte slap?11cm
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf)16.5cm
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie? Kwn 3 vingers
  4. ben je tevreden over je lengte? Bwa 

Rukken/sex:

  1. Hoe vaak ruk je in de week?10x
  2. Waar ruk je het liefst?op bed
  3. heb je al eens seks gehad? En met welk  geslacht? Ja met met vriendje jongen dus
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben?ja ik had wel een grotere
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt? Doe ik soms
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen? Bij men vriend in de douche
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd?ja
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek? Jaa 

Geaardheid:

  1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)?bi
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil? Ja
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen? Als ze normaal doen is toch goed 
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt? Maakt me ni uit
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht? Maakt niet uit
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven? Kwn haha 

 

 

Badge

Vragenlijst voor de Guys!


Jezelf:

  1. Hoe oud ben je 13
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja over wat en waarom? Nee

Penis:

  1. wat is je penis lengte slap? iets van 9 cm denk ik
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf) 13 cm
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie? Nooit gemeten
  4. ben je tevreden over je lengte? Ja, het gaat toch nog groeien

Rukken/sex:

  1. Hoe vaak ruk je in de week? 5 a 6 keer
  2. Waar ruk je het liefst? Op mn kamer 
  3. heb je al eens seks gehad? En met welk geslacht? Nog niet
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben? Ja, nee dat maakt niet echt uit voor mij
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt? Ja
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen? Op school
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd? Nee
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek? Ja

Geaardheid:

  1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)? Bi dus jongens en meisjes
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil? Nee
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen? Prima
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt? Accepteren 
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht? Dat zou ik goed vinden
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven? gewoon jezelf blijven en je ouders etc vinden het vast niet erg

 

 

Reputatie 6
Badge +4

Jezelf:

  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja over wat en waarom? Nee ik ben tevreden 

Penis:

  1. wat is je penis lengte slap? 7,5
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf)? 8,5
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie? 6 ongeveer 
  4. ben je tevreden over je lengte?

Rukken/sex:

  1. Hoe vaak ruk je in de week? 4/5x
  2. Waar ruk je het liefst? Openbaar of met een vriend 
  3. heb je al eens seks gehad? En met welk geslacht? Ja jongen
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben? Ja vaker en nu nog. Nee we hadden daarvoor elkaar al vaker naakt gezien 
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt? Beide doen we vaker 
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen? Ergens openbaar (droog)
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd? Nee wil ik ook (nog) niet 
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek? Ja maar liever naakt en die zie ik ook vaker

Geaardheid:

  1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)? Beide ik ben bi
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil? Goed
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen? Prima 
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt? Prima toch 
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht? Weet ik eigenlijk niet 
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven? Nee sorry 
Reputatie 2
Badge +2

Vragenlijst voor de Guys!


Jezelf:

  1. Hoe oud ben je 13
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja over wat en waarom? Nee niet echt, alleen het liefst een grotere lul

Penis:

  1. wat is je penis lengte slap? Ik denk 6/7cm
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf) 13/14cm
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie? Idk
  4. ben je tevreden over je lengte? Mwa, kan beter

Rukken/sex:

  1. Hoe vaak ruk je in de week? 8/9x ongeveer
  2. Waar ruk je het liefst? In bed
  3. heb je al eens seks gehad? En met welk geslacht? Ja, heb keer met voetbal kamp met jongens achter bosjes afgetrokken,gepijpt, en iemand in z’n kont geneukt!
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben? Ja, hij had een iets kleinere. Toen had ik hem ook gepijpt en hij mij
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt? Het liefst hij mij, maar ook niet erg als ik hem moet pijpen
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen? In de keuken of achter bosjes
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd? Nee
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek? Nee niet echt 

Geaardheid:

  1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)? Meiden, maar jongens vind ik ook wel geil
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil? Ja
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen? Kijk, als ze helemaal raar en gay gaan doen. Vind ik het te ver gaan. Maar als ze niet echt aandacht zoeken vind ik het gaan!
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt? Niet erg
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht? Ik zou met hem gaan praten. Maar niet super erg vinden
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven? Gewoon doen. Misschien eerst online met iemand er over praten 

Reageer