Vragenlijst over seksualiteit

  • 20 November 2016
  • 18 reacties
  • 773 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hé allemaal,

Ik ben zelf net eindelijk uit de kast...en dat heeft wel even geduurd. Ik ben een jongen, heb een vriendje, maar vind het nog lastig om openlijk op straat mijn liefde aan hem te tonen. Ik zit heel erg in gedachten met wat anderen er misschien van denken, dus ik wil eigenlijk wel graag weten wat jullie van de volgende scenario's vinden. Ik zou het zeer waarderen als jullie mij hierbij vertellen waarom jullie iets wel of niet erg vinden.

Eerst wat standaard vraagjes:
1. Hoe oud ben je?
2. Ben je een jongen of meisje?
3. Wat is je seksuele oriëntatie? (Homo, Bi, Binew, trans, hetero, etc...)
4. Heb je vrienden of vriendinnen die NIET hetero zijn?

Wat vind je als:
5. twee jongens/meisjes hand in hand lopen in het openbaar?
6. twee jongens/meisjes elkaar een stevige knuffel geven in het openbaar?
7. twee jongens/meisjes zoenen in het openbaar?

Wat vind je van:
8. De Gaypride evenementen?
9. De wet die toelaat dat mensen van alle seksualiteiten mogen trouwen.
10. De wet dat mensen van alle seksualiteiten kinderen mogen adopteren of verkrijgen via ivf of andere manieren?
11. Homodiscriminatie?

Ik hoop veel reacties te krijgen. Ik waardeer het heel erg.

Grtjes,

Rules

Mensen verdienen evenveel respect ongeacht hun geaardheid


18 reacties

1. Ik ben 13 jaar oud
2. Ik ben een meisje
3. Ik ben hetero
4. Ik heb wel vermoedens

5. Heel dapper
6. Heel dapper
7. Heel dapper

8. Leuk! Ik ben naar de Gay Parade in Amsterdam geweest.
9. Geen problemen mee
10. Geen problemen mee
11. Laf

Ik hoop dat je er iets aan heb x
@ Noukx : Awww ik vind het echt heel lief...bedankt voor je reactie xx

Grtjes,
Rules
Weetje, als andere je uitlachen of belachelijk maken voor je seksuele geaardheid moet je ze gewoon negeren. Het zijn domme mensen die niet weten waar ze het over hebben. Mensen zijn bang voor dingen die ze niet begrijpen. maar als je gewoon jezelf blijft dan kom je er wel! Wees lekker homo, er zijn genoeg mensen die je zullen steunen!
Bedankt Noukx, vind het echt heel lief...heb er zelf gwn nog moeite mee
Dat snap ik, dat is normaal. Maar je bent er nog wel aan. Ik weet niet of je hier echt kan chatten met elkaar maar als je je doen voelt zoek me dan maar op 😉!
Doen = down
Bent = went
Dat snap ik, dat is normaal. Maar je bent er nog wel aan. Ik weet niet of je hier echt kan chatten met elkaar maar als je je doen voelt zoek me dan maar op 😉!

Ja zou wel willen chatten 🙂 .., maar ben ook net nieuw en kan het nog niet echt vinden
Dat snap ik, dat is normaal. Maar je bent er nog wel aan. Ik weet niet of je hier echt kan chatten met elkaar maar als je je doen voelt zoek me dan maar op 😉!

Ja zou wel willen chatten 🙂 .., maar ben ook net nieuw en kan het nog niet echt vinden


Het is verboden/niet mogelijk om te chatten en om verder contact te zoeken (dus geen privégegevens uitwisselen)
1. Hoe oud ben je? 14
2. Ben je een jongen of meisje? Jongen
3. Wat is je seksuele oriëntatie? (Homo, Bi, Binew, trans, hetero, etc...) Hetero
4. Heb je vrienden of vriendinnen die NIET hetero zijn? Niet echt vrienden maar ken wel mensen die gay zijn ja

Wat vind je als:
5. twee jongens/meisjes hand in hand lopen in het openbaar? Niks mis mee
6. twee jongens/meisjes elkaar een stevige knuffel geven in het openbaar? Schattig
7. twee jongens/meisjes zoenen in het openbaar? Net zo erg als bij hetero koppels;) hou niet echt van dat kleffe gedoe waar 100 mensen bij staan lel

Wat vind je van:
8. De Gaypride evenementen? Het idee is goed maar de uitvoering is altijd een beetje overdreven/over de top; volgens mij laten ze geen goed beeld zien van de normale gay
9. De wet die toelaat dat mensen van alle seksualiteiten mogen trouwen. Goeie wet
10. De wet dat mensen van alle seksualiteiten kinderen mogen adopteren of verkrijgen via ivf of andere manieren? Goeie wet
11. Homodiscriminatie? Erg
1: 15 jaar
2: meisje
3: weet nog niet maakt niet uit op wie ik val.
4: ja ik heb vriendinnen die lesbisch zijn
5: helemaal niets mis mee
6: Is het zelfde als een jongen en een meisje
7: is ook gewoon het zelfde als bij hetero koppels
8: Lijkt me super leuk en gezellig
9: helemaal mee eens
10:superr goede wet;)
11: met gewoon verboden worden, iedereen is hetzelfde
Eerst wat standaard vraagjes:
1. Hoe oud ben je? 17
2. Ben je een jongen of meisje? Jongen
3. Wat is je seksuele oriëntatie? (Homo, Bi, Binew, trans, hetero, etc...) Bisexuel
4. Heb je vrienden of vriendinnen die NIET hetero zijn? Ja.

Wat vind je als:
5. twee jongens/meisjes hand in hand lopen in het openbaar? Niks bijzonders mee.
6. twee jongens/meisjes elkaar een stevige knuffel geven in het openbaar? Niks mis mee.
7. twee jongens/meisjes zoenen in het openbaar? Afhankelijk hoe en waar. Als je erg overdreven en luid alles doet. Mag je opdonderen van mij...

Wat vind je van:
8. De Gaypride evenementen? Niks mis mee
9. De wet die toelaat dat mensen van alle seksualiteiten mogen trouwen. Is er al toch? anders wel Oké.
10. De wet dat mensen van alle seksualiteiten kinderen mogen adopteren of verkrijgen via ivf of andere manieren? Mag toch? Niks mis mee
11. Homodiscriminatie? Snap niet dat deze mensen een naam hebben...
1. Hoe oud ben je? 13
2. Ben je een jongen of meisje? Jongen
3. Wat is je seksuele oriëntatie? (Homo, Bi, Binew, trans, hetero, etc...) Ik ben hetero
4. Heb je vrienden of vriendinnen die NIET hetero zijn? Ik heb geen idee, maar het zou geen verschil maken

Wat vind je als:
5. twee jongens/meisjes hand in hand lopen in het openbaar? Niks mis mee
6. twee jongens/meisjes elkaar een stevige knuffel geven in het openbaar? Heb ik niks tegen
7. twee jongens/meisjes zoenen in het openbaar? Leuk dat ze elkaar leuk vinden

Wat vind je van:
8. De Gaypride evenementen? Ik ben niet echt bekend daarmee, maar leuk dat ze dat hebben.
9. De wet die toelaat dat mensen van alle seksualiteiten mogen trouwen. Geweldig
10. De wet dat mensen van alle seksualiteiten kinderen mogen adopteren of verkrijgen via ivf of andere manieren? Geweldig
11. Homodiscriminatie? Afschuwlijk....
1. Hoe oud ben je? 14
2. Ben je een jongen of meisje? Jongen
3. Wat is je seksuele oriëntatie? (Homo, Bi, Binew, trans, hetero, etc...) Hetero
4. Heb je vrienden of vriendinnen die NIET hetero zijn? Niet echt vrienden maar ken wel mensen die gay zijn ja

Wat vind je als:
5. twee jongens/meisjes hand in hand lopen in het openbaar? Niks mis mee
6. twee jongens/meisjes elkaar een stevige knuffel geven in het openbaar? Schattig
7. twee jongens/meisjes zoenen in het openbaar? Net zo erg als bij hetero koppels;) hou niet echt van dat kleffe gedoe waar 100 mensen bij staan lel

Wat vind je van:
8. De Gaypride evenementen? Het idee is goed maar de uitvoering is altijd een beetje overdreven/over de top; volgens mij laten ze geen goed beeld zien van de normale gay
9. De wet die toelaat dat mensen van alle seksualiteiten mogen trouwen. Goeie wet
10. De wet dat mensen van alle seksualiteiten kinderen mogen adopteren of verkrijgen via ivf of andere manieren? Goeie wet
11. Homodiscriminatie? Erg


Ik vind zelf inderdaad dat de gaypride niet echt een goed beeld geeft, want zie mezelf totaal niet als het stereotype wat daar wordt afgebeeld. Ik ben er wel geweest, maar het was oprecht niets voor mij. Had meer het idee dat het diversiteit uitstraalde in plaats van gelijkheid.

Bedankt voor je reactie

xx, Rules
1. 13
2. Meisje
3. Bi, maar val 90% op meiden.
4. Uh nee vgm niet.
5. Cute asf.
6. Niks nieuws.
7. Als t een gewone zoen is (niet om de personen maar k bedoel de manier hoe) super dapper.
8. Leuk, maar zoals al gezegd. Echt niet alle homofielen zijn zo overdreven met dingen doen. Zou er heel graag nog eens heen willen.
9. Fijn voor mij later haha
10. Als hetero stellen het mogen, wrm homofiele stellen niet ?
11. Die mensen mogen zichzelf heel gauw weggooien, we leven in 2016 get over it.



Zou heeeeeel graag vrienden willen worden en met je willen praten maar helaas kan dit niet door de kindertelefoon..
1. Hoe oud ben je? 18
2. Ben je een jongen of meisje? Jongen
3. Wat is je seksuele oriëntatie? (Homo, Bi, Binew, trans, hetero, etc...) Gay
4. Heb je vrienden of vriendinnen die NIET hetero zijn? Veel

Wat vind je als:
5. twee jongens/meisjes hand in hand lopen in het openbaar? Cute en doodnormaal
6. twee jongens/meisjes elkaar een stevige knuffel geven in het openbaar? Cute en leuk
7. twee jongens/meisjes zoenen in het openbaar? Prima, als het maar smakelijk blijft XD

Wat vind je van:
8. De Gaypride evenementen? Heel erg onbegrepen en heel leuk
9. De wet die toelaat dat mensen van alle seksualiteiten mogen trouwen. Prima, uiteraard XD
10. De wet dat mensen van alle seksualiteiten kinderen mogen adopteren of verkrijgen via ivf of andere manieren? Heel erg welkom
11. Homodiscriminatie? Gruwelijk
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties. Vind het heel lief en het is een goede boost!

Xxx,

Rules
1. Ik ben 14
2. Meisje....? Geen idee
3. Sorry ben ik zelf ook nog niet over uit. :)
4. Waarschijnlijk wel, maar die zijn dan nog niet uit de kast

5. Ik ben blij voor ze --> dapper
6. Lief --> dapper
7. Het zou letterlijk mijn dag maken!

8. Heel erg goed en heel erg leuk
9. Rechtvaardig
10. Rechtvaardig
11. Ik snap het niet, die mensen die haten hebben geen idee waar ze het over hebben.

Veel geluk en succes met je vriendje Rules. Wees gewoon altijd jezelf, ik sta in ieder geval achter je ;)

Het ga je goed

Xxx moeilijk
Reputatie 1
Badge

1. Hoe oud ben je? 14
2. Ben je een jongen of meisje? Meisje
3. Wat is je seksuele oriëntatie? (Homo, Bi, Binew, trans, hetero, etc...) Bi/Gay (idk lol)
4. Heb je vrienden of vriendinnen die NIET hetero zijn? Ik heb maar een paar vrienden die WEL hetero zijn lmao

Wat vind je als:
5. twee jongens/meisjes hand in hand lopen in het openbaar? Lief
6. twee jongens/meisjes elkaar een stevige knuffel geven in het openbaar? Ook lief
7. twee jongens/meisjes zoenen in het openbaar? Nog steeds lief

Wat vind je van:
8. De Gaypride evenementen? Persoonlijk heb ik er niet heel veel mee. Ik vind het leuk een dag of twee, maar ik vind zelf een hele maand Pride-feesten enzo een beetje overdreven. Ik vind het vooral jammer dat het nu niet echt meer het “actievoeren/vieren van lhbt-rechten” is, maar meer op een of andere halfnaakte menigte lijkt die alleen maar staan te dansen op boten (dansen is wel leuk tho) Voor de mensen die het niet met me eens zijn, dat is oké, doe vooral mee met Gaypride als je er wel wat mee hebt,k hoop dat jullie een leuke pride month hebben, maak er wat leuks van!! :)
9. De wet die toelaat dat mensen van alle seksualiteiten mogen trouwen. Logisch, ik zie geen reden waarom dit niet zou mogen haha
10. De wet dat mensen van alle seksualiteiten kinderen mogen adopteren of verkrijgen via ivf of andere manieren? Ook logisch, iedereen heeft recht op kinderen als diegene dat graag wil.
11. Homodiscriminatie? Heel kinderachtig, de meeste mensen hebben toch alleen maar zwakke argumenten en ik vind echt dat er meer aan gedaan moet worden.

 

Succes en veel plezier met je vriend!!

Joe joe xx

Reageer