Vraag

vragenlijst over naakt zijn en een tip

  • 20 April 2021
  • 12 reacties
  • 1651 Bekeken

Badge
  1. jongen of meisje
  2. hoe oud ben je
  3. slaap je naakt
  4. waarom slaap je naakt
  5. hoe voelt het
  6. raak je niet afgeleid door je vagina/penis
  7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken)
  8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd)
  9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?)
  10. ben je graag naakt
  11. waarom ben je graag naakt
  12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan
  13. wie heeft jouw naakt gezien
  14. wie heb jij naakt gezien
  15. wat voor ondergoed draag je
  16. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan)
  17. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan)
  18. (meisjes) wat is je cupmaat
  19. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd)
  20. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan)
  21. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan)
  22. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd)
  23. (jongens)zie je wanneer je geen onderbroek aan hebt niet hel goed de vorm van je penis(hoe groot is je penis slap en stijf)

12 reacties

Badge

ik ben de eerste die reageert 🎉

  1. jongen of meisje jongen
  2. hoe oud ben je 13
  3. slaap je naakt soms
  4. waarom slaap je naakt omdat ik dan geil wordt 
  5. hoe voelt het lekker 
  6. raak je niet afgeleid door je vagina/penis jawel
  7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken) als je een stijve hebt moet je een andere spier aanspannen dan gaat hij vanzelf weg
  8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd) nee
  9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?) ja niet naakt meisje en jongen niet het zelfde bed
  10. ben je graag naakt ja
  11. waarom ben je graag naakt om dat het fijn voelt 
  12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan nee
  13. wie heb jij naakt gezien me ouders en mijn broers 
  14. wat voor ondergoed draag je  groene Björn borg
  15. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan) nee
  16. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan)
  17. (meisjes) wat is je cupmaat
  18. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd) nee
  19. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan) nee
  20. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan) nee
  21. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd) nee
  22. (jongens)zie je wanneer je geen onderbroek aan hebt niet hel goed de vorm van je penis(hoe groot is je penis slap en stijf) volgens mij wel 
  23.  
Reputatie 4
Badge +3
    1. jongen of meisje meisje
    2. hoe oud ben je 14
    3. slaap je naakt soms
    4. waarom slaap je naakt omdat het lekker voeld
    5. hoe voelt het fijn
    6. raak je niet afgeleid door je vagina/penis ik raak afgelijd
    7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken) nee
    8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd)nee
    9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?)nee
    10. ben je graag naakt soms
    11. waarom ben je graag naakt dan voel ik me geil
    12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan nee
    13. wie heeft jouw naakt gezien nieman inde af gelopen 4maanden
    14. wie heb jij naakt gezien moeder
    15. wat voor ondergoed draag je bh,en en nomale onderbroek. 
    16. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan) ja,alsik lange juk aan heb ,als ik en lang broek aan heb dan doe ik het soms
    17. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan) ja en hemje en daar op vanalles. 
    18. (meisjes) wat is je cupmaat 80c
    19. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd) nee
    20. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan)nee
    21. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan)nee
    22. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd)nee
    23. (jongens)zie je wanneer je geen onderbroek aan hebt niet hel goed de vorm van je penis(hoe groot is je penis slap en stijf)

     

 

Badge
  1. jongen of meisje jongen
  2. hoe oud ben je 15
  3. slaap je naakt  soms
  4. waarom slaap je naakt omdat het fijn is en geil
  5. hoe voelt het erg fijn
  6. raak je niet afgeleid door je vagina/penis ik krijg altijd stijve en dan wil ik aftrekken
  7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken) nee wil graag tip krijgen
  8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd)ja van mijn ouders
  9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?)nee 
  10. ben je graag naakt opsich wel
  11. waarom ben je graag naakt omdat het lekker vrij voelt en je voelt alles lekker hangen
  12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan nee dat durf ik niet
  13. wie heeft jouw naakt gezien jongens van groep 7(wil je weten waarom dan moet je even mijn andere topic bekijken ΅eerste keer bevredigen”) en mijn zussen en ouders
  14. wie heb jij naakt gezien zelfde al bij 13
  15. wat voor ondergoed draag je bjorn borg boxer shorts
  16. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan) heb het wel een geprobeerd maar ben bang dat je mijn penis goed ziet dus doe dat niet. alleen soms thuis
  17. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan)
  18. (meisjes) wat is je cupmaat
  19. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd) nee
  20. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan) nee. (is voor meisjes makkelijke omdat je het niet echt ziet)
  21. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan)  nope
  22. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd) nope
  23. (jongens)zie je wanneer je geen onderbroek aan hebt niet hel goed de vorm van je penis(hoe groot is je penis slap en stijf) je ziet wel goed bij mij(slap 8/10cm en stijf 14/15cm)
Badge

ik heb hem zelf ook ingevuld

  1. jongen of meisje meisje
  2. hoe oud ben je  16
  3. slaap je naakt soms
  4. waarom slaap je naakt vaak omdat ik t anders te warm heb
  5. hoe voelt het fijn
  6. raak je niet afgeleid door je vagina/penis soms
  7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken) niet te veel aan denken
  8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd) nee
  9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?) ja bij mn ex
  10. ben je graag naakt soms
  11. waarom ben je graag naakt is gwn fijn
  12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan nee
  13. wie heeft jouw naakt gezien m’n ex en beste vriend
  14. wie heb jij naakt gezien ex en beste vriend
  15. wat voor ondergoed draag je string
  16. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan) draag altijd onderbroek overdag
  17. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan) nee doet zeer zonder
  18. (meisjes) wat is je cupmaat E
  19. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd) nee
  20. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan) nee
  21. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan) nee
  22. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd) ja beste vriend
  1. jongen of meisje Jongen
  2. hoe oud ben je 17
  3. slaap je naakt Ja, behalve als het te koud is.
  4. waarom slaap je naakt Het voelt erg vrij en comfortabel. Ik val zo veel beter in slaap.
  5. hoe voelt het Goed.
  6. raak je niet afgeleid door je vagina/penis In het begin had ik dat wel, maar ondertussen niet meer nee.
  7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken) Als je begint naakt te slapen, draag dan eerst wel nog een shirt. Dan ben je soort van naakt, soort van niet. Na een tijd doe je dat dan ook uit en wordt je het gewoon.
  8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd) Ja, enkele vrienden. (Jongens en meisjes) 17
  9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?) Nee
  10. ben je graag naakt Ja
  11. waarom ben je graag naakt Is heel vrij.
  12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan Één keer eens op een klein recreatiestrandje met vrienden. Was eerder als grap en er was niemand.
  13. wie heeft jouw naakt gezien Vrienden, broers, ouders, mensen op het strand wanneer ik mij omkleed...
  14. wie heb jij naakt gezien Vrienden, broers
  15. wat voor ondergoed draag je Strakke boxershorts
  16. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan) Onder mijn loopbroek doe ik er geen aan omdat die daarvoor gemaakt is, en soms gewoon als ik rustig thuis ben onder een trainingsbroek, maar normaal doe ik altijd een onderbroek aan.
  17. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan)
  18. (meisjes) wat is je cupmaat
  19. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd) Ja, andere jongens van mijn leeftijd. Sommigen hadden er zelfs geen aan op school.
  20. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan) Nee
  21. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan) Nee
  22. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd) Nee
  23. (jongens)zie je wanneer je geen onderbroek aan hebt niet hel goed de vorm van je penis(hoe groot is je penis slap en stijf) Nee, alvast niet dat ik het opmerk. Die loopbroek is daarvoor gemaakt en als ik er geen aan heb onder een training dan is dat omdat ik alleen ben.

 

Reputatie 5
Badge +3
  1. jongen of meisje? jongen
  2. hoe oud ben je? 16
  3. slaap je naakt? ja, altijd
  4. waarom slaap je naakt? lekker om alles los te laten hangen
  5. hoe voelt het? lekker vrij
  6. raak je niet afgeleid door je vagina/penis? soms wel, dat maakt het aftrekken nog makkelijker
  7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken)? ga nog even wat Insta kijken voordat je echt gaat slapen
  8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd)? ja vrienden van me doen dat ook
  9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?)? ja bij een vriend maar hij wist niet dat ik in bed mijn boxer uit had gedaan
  10. ben je graag naakt? als het kan vind ik het wel fijn, zeker in de zomer
  11. waarom ben je graag naakt? geeft een vrij gevoel, lekker alles los hangen
  12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan? alleen in de sauna of een gezamenlijke kleedkamer in het zwembad, en een keer naakt zonnen in de duinen
  13. wie heeft jouw naakt gezien? familie, vrienden, ex-vriendin
  14. wie heb jij naakt gezien? familie, vrienden, ex-vriendin
  15. wat voor ondergoed draag je? boxershort van onthatass
  16. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan)? ja doe ik weleens, meestal met een joggingbroek, maar heb het ook weleens onder een spijkerbroek gedaan
  17. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan)
  18. (meisjes) wat is je cupmaat
  19. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd)? nee
  20. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan)? nee
  21. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan)? nee
  22. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd)? nee
  23. (jongens)zie je wanneer je geen onderbroek aan hebt niet hel goed de vorm van je penis(hoe groot is je penis slap en stijf)? als ‘ie slap tussen m'n benen hangt niet, maar als ik half stijf of helemaal stijf wordt dan zie je de vorm wel duidelijk ja
Badge
  1. jongen of meisje : meisje
  2. hoe oud ben je : 13
  3. slaap je naakt : soms
  4. waarom slaap je naakt : het maakt me zeer geil
  5. hoe voelt het : lekker
  6. raak je niet afgeleid door je vagina/penis : niet door mn vagina maar wel door mn tieten
  7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken) : nee maar zou wel een willen
  8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd) : nee
  9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?) : nee
  10. ben je graag naakt : ja
  11. waarom ben je graag naakt : het maakt me geil en het voelt lekker
  12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan : nee
  13. wie heeft jouw naakt gezien : niemand eigenlijk 
  14. wie heb jij naakt gezien : mn moeder en zus
  15. wat voor ondergoed draag je : gwn een onderbroek en een random bh
  16. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan) : nee
  17. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan) : soms, gwn alle soorten shirtjes
  18. (meisjes) wat is je cupmaat : b
  19. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd) : nee
  20. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan) : nee
  21. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan) : nee
  22. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd) : nee
  23. (jongens)zie je wanneer je geen onderbroek aan hebt niet hel goed de vorm van je penis(hoe groot is je penis slap en stijf) : /

 

Badge +2
  1. jongen of meisje jongen
  2. hoe oud ben je 14
  3. slaap je naakt ja
  4. waarom slaap je naakt voel vrij en lekker luchtig
  5. hoe voelt het👆
  6. raak je niet afgeleid door je vagina/penisnee
  7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken)ga gw op je telefoon ofzo en als je toch een stijfe hebt laat het gaat blijd er dan gw vanaf
  8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd)nee
  9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?)ja jongen beste vriend, 14,soms wel en soms eige 
  10. ben je graag naaktjq
  11. waarom ben je graag naakt voelt gw fijn
  12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan ja in het bos
  13. wie heeft jouw naakt gezien vrienden,ouders
  14. wie heb jij naakt gezien vrienden
  15. wat voor ondergoed draag je alle merke als het naat zwarte zijn
  16. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan)ja ,chil broek
  17. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan)xx
  18. (meisjes) wat is je cupmaatxx
  19. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd)nee
  20. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan)ja,helemaal niks
  21. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan)ja,met een vriend,jongen,13,alles bahalve ondergoed
  22. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd)ja,vriend,jongen
  23. (jongens)zie je wanneer je geen onderbroek aan hebt niet hel goed de vorm van je penis(hoe groot is je penis slap en stijf)dan zie je dat wel goed slap 11cm stijf 16 cm
Reputatie 3
Badge +1
  1. jongen of meisje meisje
  2. hoe oud ben je 14
  3. slaap je naakt soms
  4. waarom slaap je naakt als k er zin n heb en da maakt me geil
  5. hoe voelt het vrij
  6. raak je niet afgeleid door je vagina/penis soms
  7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken)  nie aan denke
  8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd) mn bf 
  9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?) ja ben eergisteren blijven slapen bij mn bf en we sliepen samen naakt
  10. ben je graag naakt  ja
  11. waarom ben je graag naakt da voelt vrij en geil
  12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan op n naaktstrand of in naaktzwembad
  13. wie heeft jouw naakt gezien mn familie, bff, bf, sportmeiden
  14. wie heb jij naakt gezien zelfde als 13
  15. wat voor ondergoed draag je soms lingerie en g strings
  16. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan) ja met bijna elke broek hangt wel vanaf wa k ga doen die dag
  17. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan)  ja gwn
  18. (meisjes) wat is je cupmaat DD
  19. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd) mn bf
  20. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan) ja met mn bf k had n minirok aan
  21. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan) ja met ies  mn bf en ies bff, mn bf had een losse short aan en ik een strakke top ( je kon men tepels zien) en een minirok en met mn bff allebei yogabroek met cameltoe en gwn een t-shirt
  22. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd) ja met mn bf
  23. (jongens)zie je wanneer je geen onderbroek aan hebt niet hel goed de vorm van je penis(hoe groot is je penis slap en stijf)

 

  1. jongen of meisje meisje
  2. hoe oud ben je 16
  3. slaap je naakt ja
  4. waarom slaap je naakt doe ik eigelijk altijd
  5. hoe voelt het fijn
  6. raak je niet afgeleid door je vagina/penis soms wel 
  7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken) naar bed gaan als je echt moe bent
  8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd)nee
  9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?) ja met een vriend in een tent
  10. ben je graag naakt ja zeker
  11. waarom ben je graag naakt voelt lekker vrij
  12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan ja in kleedkamer, strand, op mn balkon thuis bij mijn vriendin thuis
  13. wie heeft jouw naakt gezien vrienden en mensen van de sportschool ( in de kleed kamer) en mn vriendin
  14. wie heb jij naakt gezien vrienden, mn vriendin en vreemden in de kleedkamer
  15. wat voor ondergoed draag je string en bh
  16. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan) als ik ga hardlopen , dan heb ik zo’n strakke lange broek 
  17. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan)ja best vaak, eigelijk alleen als ik op school ben draag ik er 1 
  18. (meisjes) wat is je cupmaat heb je 80C
  19. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd) nee 
  20. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan) nee 
  21. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan) ik heb wel is een challenge gedaan wie de meeste mensen perongeluk hun blote borsten konlaten zien op de kamping, dat was met 2 meiden
  22. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd) niet challenges wel seksuele dingen gedaan
  23. (jongens)zie je wanneer je geen onderbroek aan hebt niet hel goed de vorm van je penis(hoe groot is je penis slap en stijf)
Reputatie 5
Badge +4
  1. jongen of meisje? Jongen
  2. hoe oud ben je? 12
  3. slaap je naakt? Ja vanaf m’n 6e
  4. waarom slaap je naakt? Ik weet niet beter thuis slapen we allemaal naakt
  5. hoe voelt het? Normaal ik weet dus niet beter
  6. raak je niet afgeleid door je vagina/penis? Nee totaal niet 
  7. heb je een tip om niet afgeleid te raken van je vagina/penis(behalve van te vore aftrekken)? Ik zou het niet weten gewoon alles uittrekken en in bed duiken
  8. weet je van een ander of ze naakt slapen((jongen/ meisje , leeftijd)? Ouders(45-46) broer(18) broertje(10) vrienden(11-13)
  9. heb je wel eens als je bij iemand ging slapen ´”naakt geslapen” (jongen/ meisje , leeftijd) (zelfde bed?) Ja altijd zij ook (11-13) in hetzelfde bed ja
  10. ben je graag naakt? Ja ben zo opgegroeid 
  11. waarom ben je graag naakt? Geeft een lekker vrij gevoel en in de zomer wordt je streeploos bruin
  12. ben je wel eens naakt in het openbaar en waar dan? Ja als ik me ga aftrekken en anders op een naaktstrand, wellness, fkk camping 
  13. wie heeft jouw naakt gezien? Wie niet ouders, broer, broertje, vrienden, klasgenoten, teamgenoten, huisarts, en vele onbekende mannen en jongens en vrouwen en meisjes 
  14. wie heb jij naakt gezien? Zie hierboven behalve huisarts natuurlijk 
  15. wat voor ondergoed draag je? Boxers of slips of niks
  16. draag je wel eens geen onderbroek (wanneer je een broek aan hebt)(wat voor broek had je aan)? Bij een zwembroek natuurlijk, vaak als ik een korte broek aan heb, joggingbroek en soms ook in een jeansbroek 
  17. (meisjes) draag je wel eens geen bh (wat voor shirt had je aan)
  18. (meisjes) wat is je cupmaat
  19. weet je van andere of ze wel eens geen onderbroek dragen(jongen/ meisje , leeftijd)? Ja doen zij ook wel eens (leeftijdsgenoten 
  20. heb je wel eens samen met iemand geen onderbroek gedragen(wat had je aan)? Ja wel eens voor de lol allerlei soort broeken 
  21. heb je wel eens een challenge met iemand gedaan om zonder bh/onderbroek de deur uit te aan(met wie)(jongen/ meisje , leeftijd)(wat hadden jullie aan)? Ja vaker gedaan met jongens leeftijdsgenoten, soms wat wijdere broeken zodat onze piemels met lopen en springen enzo lekker heen en weer vliegt in je broek 
  22. heb je wel eens een seksuele challenge gedaan met iemand(met wie )(jongen/ meisje , leeftijd)? Ja met vrienden leeftijdsgenoten 
  23. (jongens)zie je wanneer je geen onderbroek aan hebt niet hel goed de vorm van je penis(hoe groot is je penis slap en stijf)? Bij een gewone broek zie je bij mij niks van een bobbel(tje) zitten wel een klein bobbeltje als ik uit het water kom 

Reageer