Skip to main content
Vraag

vragenlijst meiden over sex

• April 23, 2025
  • 10 reacties
  • 1655 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen 16 en heb een vragen lijst voor jullie gemaakt.

1. Hoe oud ben je ?
  2. beschrijf je uiterlijk 
  3. wat is je cup maat ?
  4. Waar val je op/ wat is je type ?
  5. Hoe oud was je toen je voor het eerst klaar kwam met vingeren ?
  6. Hoe vaak vinger je in de week ?
  7. Vinger je ook als je ongesteld bent ? Zo ja heb je tips voor meiden die dit ook willen doen …
  8. heeft een jongen jou ooit naakt gezien zo ja wie en hoe was dat ?
  9. Heb je ooit gepijpt ? Zo ja hoe was dat, zo nee zou je dat willen ?
  10. zou je willen dat een jongen klaarkomt in je mond tijdens het pijpen? Zo ja slik je het dan door ja of nee ?
  11. Heb je ooit samen met iemand van het andere geslacht gedoucht zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ?
  12. hoe ziet jou perfecte nacht eruit ?
  13. wat zijn je hobby’s ?
  14. heb je ooit nudes naar iemand gestuurd zo ja naar wie en hoe vond je dat zo nee zou je dat willen ?
  15. Heb je ooit gesquirt zo ja hoe was dat zo nee zou je het willen ?
  16. Heb je ooit seks gehad ?
  17. Ben je ooit gebeft zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ?

bedankt voor je tijd ! Hoop dat je het leuk vond !

10 reacties

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 23, 2025

1. Hoe oud ben je ? 17
  2. beschrijf je uiterlijk  lang, asblond haar, blauwe ogen, iel en mager
  3. wat is je cup maat ? 30DD
  4. Waar val je op/ wat is je type ? alt meiden, vooral met kort haar en een beetje buitengewone intresses, het liefst ook wel intiligent en niet op dr mondje gevallen (ben lesbisch)
  5. Hoe oud was je toen je voor het eerst klaar kwam met vingeren ? jaar of 12
  6. Hoe vaak vinger je in de week ? 2 a 3 keer
  7. Vinger je ook als je ongesteld bent ? Zo ja heb je tips voor meiden die dit ook willen doen … Ig, ben nog niet ongesteld geweest door medische redenen
  8. heeft een jongen jou ooit naakt gezien zo ja wie en hoe was dat ? vast wel ooit en het boeide me wss niet toen
  9. Heb je ooit gepijpt ? Zo ja hoe was dat, zo nee zou je dat willen ? nee, zou ik ook niet willen
  10. zou je willen dat een jongen klaarkomt in je mond tijdens het pijpen? Zo ja slik je het dan door ja of nee ? Nee
  11. Heb je ooit samen met iemand van het andere geslacht gedoucht zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? Ja, toen ik jonger was (onder de 10) en was oke Ig
  12. hoe ziet jou perfecte nacht eruit ? Samen eten waarna we elkaar poezie voorlezen en bespreken. Lekker kussen en elkaar voelen in bed tot dat we in elkaars armen in slaapvallen (Dan spreek ik over met een meid)
  13. wat zijn je hobby’s ? Lezen, tekenen, MTG spelen en literatuur bespreken
  14. heb je ooit nudes naar iemand gestuurd zo ja naar wie en hoe vond je dat zo nee zou je dat willen ? Heb ik zeker wel gedaan en vond het hartstikke leuk
  15. Heb je ooit gesquirt zo ja hoe was dat zo nee zou je het willen ? nee maar zou het wel willen
  16. Heb je ooit seks gehad ? Ja met een meid
  17. Ben je ooit gebeft zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? ja en dat was natuurlijk super geil en lekker elke keer

• April 24, 2025
  • Hoe oud ben je ? 15
  • beschrijf je uiterlijk  slank, kastanjebruin haar en blauwe ogen
  • wat is je cup maat ? CupB
  • Waar val je op/ wat is je type ? Jongens, aardig beetje gespierd mag, hoeft niet, humor gewenst. Maar ben nu al bezet
  • Hoe oud was je toen je voor het eerst klaar kwam met vingeren ? Elf
  • Hoe vaak vinger je in de week ? Gemiddeld elke dag
  • Vinger je ook als je ongesteld bent ? Zo ja heb je tips voor meiden die dit ook willen doen … nee of het moet al minder zijn en dan alleen mijn clit
  • heeft een jongen jou ooit naakt gezien zo ja wie en hoe was dat ? Ja, broer, neefje, vroeger bij zwemled en ooit bij spelletjes (lang geleden) dat laatste was erg spannend
  • Heb je ooit gepijpt ? Zo ja hoe was dat, zo nee zou je dat willen ? nee, zou het denk nu wel willen proberen
  • zou je willen dat een jongen klaarkomt in je mond tijdens het pijpen? Zo ja slik je het dan door ja of nee ? Ja, voor de full experience
  • Heb je ooit samen met iemand van het andere geslacht gedoucht zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? Ja, toen was ik 10 en logeerde ik bij mijn neefje, dus met hem. Het was spannend en veel gekeken
  • hoe ziet jou perfecte nacht eruit ? Veel zoenen en kletsen en elkaar uitkleden en alleen maar met hem en elkaar overal voelen en aanraken en bekijken en dan… lange oneindige seks
  • wat zijn je hobby’s ? handballen, muziek luisteren en gitaar spelen, tekenen, skateboaren en soms rij ik paard
  • heb je ooit nudes naar iemand gestuurd zo ja naar wie en hoe vond je dat zo nee zou je dat willen ? Niet echt en ik vind het heel onverstandig
  • Heb je ooit gesquirt zo ja hoe was dat zo nee zou je het willen ? nee en geen behoefte aan
  • Heb je ooit seks gehad ? Nope
  • Ben je ooit gebeft zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? Nee maar zou het willen meemaken

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 24, 2025

BEDANKT VOOR HET INVULLEN 🙏

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 24, 2025

1. Hoe oud ben je ? 17
  2. beschrijf je uiterlijk  lang, asblond haar, blauwe ogen, iel en mager
  3. wat is je cup maat ? 30DD
  4. Waar val je op/ wat is je type ? alt meiden, vooral met kort haar en een beetje buitengewone intresses, het liefst ook wel intiligent en niet op dr mondje gevallen (ben lesbisch)
  5. Hoe oud was je toen je voor het eerst klaar kwam met vingeren ? jaar of 12
  6. Hoe vaak vinger je in de week ? 2 a 3 keer
  7. Vinger je ook als je ongesteld bent ? Zo ja heb je tips voor meiden die dit ook willen doen … Ig, ben nog niet ongesteld geweest door medische redenen
  8. heeft een jongen jou ooit naakt gezien zo ja wie en hoe was dat ? vast wel ooit en het boeide me wss niet toen
  9. Heb je ooit gepijpt ? Zo ja hoe was dat, zo nee zou je dat willen ? nee, zou ik ook niet willen
  10. zou je willen dat een jongen klaarkomt in je mond tijdens het pijpen? Zo ja slik je het dan door ja of nee ? Nee
  11. Heb je ooit samen met iemand van het andere geslacht gedoucht zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? Ja, toen ik jonger was (onder de 10) en was oke Ig
  12. hoe ziet jou perfecte nacht eruit ? Samen eten waarna we elkaar poezie voorlezen en bespreken. Lekker kussen en elkaar voelen in bed tot dat we in elkaars armen in slaapvallen (Dan spreek ik over met een meid)
  13. wat zijn je hobby’s ? Lezen, tekenen, MTG spelen en literatuur bespreken
  14. heb je ooit nudes naar iemand gestuurd zo ja naar wie en hoe vond je dat zo nee zou je dat willen ? Heb ik zeker wel gedaan en vond het hartstikke leuk
  15. Heb je ooit gesquirt zo ja hoe was dat zo nee zou je het willen ? nee maar zou het wel willen
  16. Heb je ooit seks gehad ? Ja met een meid
  17. Ben je ooit gebeft zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? ja en dat was natuurlijk super geil en lekker elke keer

Bedankt voor het invullen !

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 28, 2025
  1. Hoe oud ben je ? 13
  2. beschrijf je uiterlijk blond, blauwe ogen, rond de 1,63
  3. wat is je cup maat ? ik denk aa/a
  4. Waar val je op/ wat is je type ? loyaal, lief, grappig
  5. Hoe oud was je toen je voor het eerst klaar kwam met vingeren ? ik ben nog nooit klaargekomen :(
  6. Hoe vaak vinger je in de week ? ik denk 3x gemiddeld 
  7. Vinger je ook als je ongesteld bent ? Zo ja heb je tips voor meiden die dit ook willen doen … nope dat doe ik niet 
  8. heeft een jongen jou ooit naakt gezien zo ja wie en hoe was dat ? nou ja vroeger maar niet recent 
  9. Heb je ooit gepijpt ? Zo ja hoe was dat, zo nee zou je dat willen ? nee nog nooit gedaan, lijkt me wel leuk 
  10. zou je willen dat een jongen klaarkomt in je mond tijdens het pijpen? Zo ja slik je het dan door ja of nee ? nee
  11. Heb je ooit samen met iemand van het andere geslacht gedoucht zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? nope
  12. hoe ziet jou perfecte nacht eruit ? tja uhm, in de avond een film kijken dan zoenen en miss sex hebben en dan lekker gaan knuffelen en slapen 
  13. wat zijn je hobby’s ? prive :)
  14. heb je ooit nudes naar iemand gestuurd zo ja naar wie en hoe vond je dat zo nee zou je dat willen ? yes, best vaak maar dan zonder gezicht en met een random jongen (ik was geil ik heb er nu wel spijt van😭)
  15. Heb je ooit gesquirt zo ja hoe was dat zo nee zou je het willen ? nee nog nooit gedaan en hoeft ook niet perse 
  16. Heb je ooit seks gehad ? nee
  17. Ben je ooit gebeft zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? nee

xx anoniempja ik hoop dat je er wat aan hebt

Heyyyyy

1. Hoe oud ben je ? 13
  2. beschrijf je uiterlijk Heel Lang donkerbruin/zwart haar, lichtgroene ogen, slank hourglass figuur, latina, beetje getint
  3. wat is je cup maat ? c/d
  4. Waar val je op/ wat is je type ? Getint/lightskin,krullen,loyaal
  5. Hoe oud was je toen je voor het eerst klaar kwam met vingeren ? 13 (paar dagen geleden)
  6. Hoe vaak vinger je in de week ? Meerdere keren per dag
  7. Vinger je ook als je ongesteld bent ? Zo ja heb je tips voor meiden die dit ook willen doen … Nog niet gedaan!
  8. heeft een jongen jou ooit naakt gezien zo ja wie en hoe was dat ? Ehhh nee volgens mij niet 
  9. Heb je ooit gepijpt ? Zo ja hoe was dat, zo nee zou je dat willen ? Neeeee maar ik zou het zo graag willen.
  10. zou je willen dat een jongen klaarkomt in je mond tijdens het pijpen? Zo ja slik je het dan door ja of nee ? Ik zou het wel leuk vinden gewoon om 1 keertje mee te maken.
  11. Heb je ooit samen met iemand van het andere geslacht gedoucht zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? Nope maar als het bijv mn vriendje zou zijn zou ik dat wel willen.
  12. hoe ziet jou perfecte nacht eruit ? Eerst een beetje beffen, pijpen en vingeren daarna gewoon wat dingen uitproberen bijv verschillende standjes.
  13. wat zijn je hobby’s ? Volleybal
  14. heb je ooit nudes naar iemand gestuurd zo ja naar wie en hoe vond je dat zo nee zou je dat willen ? Nee ik Ben wel vaak geflasht maar ik zou dat eig ook niet willen.
  15. Heb je ooit gesquirt zo ja hoe was dat zo nee zou je het willen ? Nee maar ik zou dat wel willen eig. 
  16. Heb je ooit seks gehad ? Nee maar wil zooooo graag
  17. Ben je ooit gebeft zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? Nope maar wil het wel heeeel graag

Hopelijk helpt dit! Als je nog andere vragen hebt kan je die gewoon stellen hr!

• Net nieuw
  • May 4, 2025

1. Hoe oud ben je ? 15
  2. beschrijf je uiterlijk kort met lange krullen
  3. wat is je cup maat ? D
  4. Waar val je op/ wat is je type ? Lang en gespierd jongens
  5. Hoe oud was je toen je voor het eerst klaar kwam met vingeren ? 13
  6. Hoe vaak vinger je in de week ? 10
  7. Vinger je ook als je ongesteld bent ? Zo ja heb je tips voor meiden die dit ook willen doen … onder de douche
  8. heeft een jongen jou ooit naakt gezien zo ja wie en hoe was dat ? Ja was echt geil
  9. Heb je ooit gepijpt ? Zo ja hoe was dat, zo nee zou je dat willen ? Was echt fijn 
  10. zou je willen dat een jongen klaarkomt in je mond tijdens het pijpen? Zo ja slik je het dan door ja of nee ? Ja dat ik bijna stik erin
  11. Heb je ooit samen met iemand van het andere geslacht gedoucht zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? Ja ik heb hem gepijpt
  12. hoe ziet jou perfecte nacht eruit ? Rough sex
  13. wat zijn je hobby’s ? Idk
  14. heb je ooit nudes naar iemand gestuurd zo ja naar wie en hoe vond je dat zo nee zou je dat willen ? Nee
  15. Heb je ooit gesquirt zo ja hoe was dat zo nee zou je het willen ? In iemands gezicht tijdens sex 
  16. Heb je ooit seks gehad ? Ja
  17. Ben je ooit gebeft zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? Ja was heerlijk zou het weer willen

yurrrr_r
  • Net nieuw
  • May 4, 2025

1. Hoe oud ben je ? 14
  2. beschrijf je uiterlijk Lang, slank, hourglass, plat.
  3. wat is je cup maat ? 70A
  4. Waar val je op/ wat is je type ? langere jongens, mooie ogen, leuk haar (geen drillers of saaie jongens ofzo)
  5. Hoe oud was je toen je voor het eerst klaar kwam met vingeren ? idk ik denk iets van 10 ofzo
  6. Hoe vaak vinger je in de week ? ongeveer elke avond
  7. Vinger je ook als je ongesteld bent ? Zo ja heb je tips voor meiden die dit ook willen doen …nope
  8. heeft een jongen jou ooit naakt gezien zo ja wie en hoe was dat ? waarschijnlijk toen ik klein was ofzo maar niet op een seksuele manier ofzo.
  9. Heb je ooit gepijpt ? Zo ja hoe was dat, zo nee zou je dat willen ? nee, . , idk
  10. zou je willen dat een jongen klaarkomt in je mond tijdens het pijpen? Zo ja slik je het dan door ja of nee ? yikes
  11. Heb je ooit samen met iemand van het andere geslacht gedoucht zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? nee, misschien als ik een vriendje ofz zou hebben.
  12. hoe ziet jou perfecte nacht eruit ? sleepover met mn besties ofc
  13. wat zijn je hobby’s ? tekenen/ schilderen, koken/bakken , (paal) dansen, shoppen, muziek luisteren, eten. (btw paaldansen is niet als gekke stripper ofzo gwn dansen)
  14. heb je ooit nudes naar iemand gestuurd zo ja naar wie en hoe vond je dat zo nee zou je dat willen ? Nee, nee
  15. Heb je ooit gesquirt zo ja hoe was dat zo nee zou je het willen ? Nee, hoeft niet perse ofz.
  16. Heb je ooit seks gehad ? nee
  17. Ben je ooit gebeft zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? Nee, Ja hahahaha

groetjes anoniem <3

v4p0rgr1nd
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 5, 2025

1. Hoe oud ben je ? 14
  2. beschrijf je uiterlijk lean physique, lightskin, donkerbruin/zwart haar en ja idk beetje masc (gay girls know)
  3. wat is je cup maat ? B
  4. Waar val je op/ wat is je type ? heb ni echt een type mr gw ja niet zo’n hc chick wel beetje gay en sexy
  5. Hoe oud was je toen je voor het eerst klaar kwam met vingeren ? 13
  6. Hoe vaak vinger je in de week ? bijna iedere dag en soms meerdere keren per dag
  7. Vinger je ook als je ongesteld bent ? Zo ja heb je tips voor meiden die dit ook willen doen … ja, k pak gw een handdoek
  8. heeft een jongen jou ooit naakt gezien zo ja wie en hoe was dat ? nvt
  9. Heb je ooit gepijpt ? Zo ja hoe was dat, zo nee zou je dat willen ? nvt (k ben gay)
  10. zou je willen dat een jongen klaarkomt in je mond tijdens het pijpen? Zo ja slik je het dan door ja of nee ? k ben gay dus nvt
  11. Heb je ooit samen met iemand van het andere geslacht gedoucht zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? nvt
  12. hoe ziet jou perfecte nacht eruit ? samen met n gf miss eerst samen yk what en dan gw in elkaars armen in slaap vallen ik is cheesy mr trye
  13. wat zijn je hobby’s ? sport (voetbal en skateboarden vooral) en muziek (Billie) enz
  14. heb je ooit nudes naar iemand gestuurd zo ja naar wie en hoe vond je dat zo nee zou je dat willen ? geen nudes mr in ondergoed nr mn ex
  15. Heb je ooit gesquirt zo ja hoe was dat zo nee zou je het willen ? nvt
  16. Heb je ooit seks gehad ? met mezelf ja
  17. Ben je ooit gebeft zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? idkkk

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 11, 2025
  • Hoe oud ben je ? 17
  • beschrijf je uiterlijk  lang blond haar, lichtgroene ogen, 
  • wat is je cup maat ? 75c
  • Waar val je op/ wat is je type ? Jongens met lichbruin haar en lichte ogen, of meiden met veel ogemake up en lang bruin haar
  • Hoe oud was je toen je voor het eerst klaar kwam met vingeren ? 14
  • Hoe vaak vinger je in de week ? 2 keer
  • Vinger je ook als je ongesteld bent ? Zo ja heb je tips voor meiden die dit ook willen doen… Nee ik vinger dan niet
  • heeft een jongen jou ooit naakt gezien zo ja wie en hoe was dat ? idk
  • Heb je ooit gepijpt ? Zo ja hoe was dat, zo nee zou je dat willen ? nee, ik wil het niet per se
  • zou je willen dat een jongen klaarkomt in je mond tijdens het pijpen? Zo ja slik je het dan door ja of nee ? idk, maar ik zou het niet doen
  • Heb je ooit samen met iemand van het andere geslacht gedoucht zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? Ja toen ik klein was met mn beste vriend heel vaak
  • hoe ziet jou perfecte nacht eruit ? Ik denk eerst gwn lekker eten en dan een film kijken met snacks, en dan daarna sex hebben maar wel op een rustige manier
  • wat zijn je hobby’s ? Hockey, dansen, lezen pianospelen
  • heb je ooit nudes naar iemand gestuurd zo ja naar wie en hoe vond je dat zo nee zou je dat willen ? Ja, was wel leuk
  • Heb je ooit gesquirt zo ja hoe was dat zo nee zou je het willen ? Ja 1 keer alleen idk hoe ik het toen deed
  • Heb je ooit seks gehad ? nee
  • Ben je ooit gebeft zo ja hoe was dat zo nee zou je dat willen ? Nee, maar het lijkt me heel lekker
  • bedankt voor je tijd ! Hoop dat je het leuk vond !